Міні маркетингове дослідження: швидко та інформативно
87

Міні маркетингове дослідження: швидко та інформативно

Міні маркетингове дослідження необхідне у випадках, коли потрібно оперативно отримати відомості про сферу бізнесу, що цікавить замовника. Звіт за результатами такого дослідження містить загальні статистичні дані та висновки аналітика про поточний і прогнозований стан ринку товарів або послуг. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися з повноцінним описом типової структури дослідження ринку для знайомства з усіма можливостями цього аналітичного інструменту.

Міні-маркетингове дослідження корисне для первинного ознайомлення з напрямком бізнесу, який цікавить замовника, підготовки економічних оглядів та обґрунтувань у рамках наукових, юридичних та інших спеціалізованих робіт, а також для поновлення загальних відомостей про стан ринку для діючих суб'єктів бізнесу та інвесторів.

Основними перевагами міні маркетингового дослідження є:

  • отримання результатів у короткий термін;
  • наявність у концентрованому вигляді ключових даних про ринок;
  • зміст висновків про наявні ризики, бар'єри та можливості для організації та розвитку бізнесу.

Готове міні маркетингове дослідження зазвичай включає:

  1. Паспорт ринку:
    • показники виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
    • динаміка обсягу ринку в натуральному і грошовому вираженнях протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією поставок та іншими ознаками;
    • перелік та аналіз впливу на стан ринку головних факторів впливу;
    • яскраво виражені тренди зміни бізнес-сфери та ті, що зароджуються;
    • більш предметне уявлення про структуру реального звіту вам допоможе отримати ознайомлення, наприклад, з описом готового аналізу ринку зарядних станцій в Україні або аналізу ринку криптогаманців у Європі.
  2. Вимоги системи державного регулювання ринку:
    • основні положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти реєстрації підприємств, вимоги отримання ліцензій і стандартизації;
    • чинні державні та міжнародні програми підтримки бізнесу;
    • плани та перспективи внесення змін до системи державного регулювання та прогнозований вплив на ринок;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна вам для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, зв'яжіться з нами - консультант допоможе скласти техзавдання на проведення дослідження - контакти.
  3. Конкурентне міні маркетингове дослідження:
    • перелік, рейтинг і опис діяльності основних ринкових суб'єктів;
    • розподіл часток ринку серед конкурентів, визначення позиції ініціатора дослідження;
    • значущі результати реалізації стратегій і бізнес-моделей суб'єктів, що конкурують;
    • дізнатися більше про аналіз конкурентів можна тут.
  4. Аналіз виробничої сфери ринку:
    • показники виробництва цільової продукції в натуральному і грошовому вираженнях;
    • характеристики основних виробників і займані ними частки ринку;
    • ресурсні та технологічні можливості для організації нового виробництва;
    • повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів доступно понад 2600 готових аналізів ринків України та світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.
  5. Міні маркетингове дослідження зовнішньої торгівлі товарами ринку:
    • структура і динаміка імпорту та експорту;
    • географія зовнішньоекономічних операцій;
    • бар'єри та можливості для виходу на іноземні ринки або організації каналів імпорту.
  6. Вивчення споживчої сфери ринку:
    • опис портрета аудиторії споживачів цільових товарів;
    • вплив поточної економічної ситуації на попит;
    • аналіз поведінки споживачів на торгових майданчиках різних форматів;
    • ефективність впливу на споживачів методів просування;
    • споживання продукції ринку в пов'язаних бізнес-сферах і в державному секторі.
  7. Інвестиційне міні маркетингове дослідження:
  8. Резюме за підсумками проведення міні маркетингового дослідження:
    • опис поточного стану ринку;
    • прогноз розвитку сфери бізнесу в короткостроковій перспективі;
    • рекомендації замовнику міні маркетингового дослідження щодо досягнення заявлених цілей.

Міні маркетингове дослідження особливо корисне у форс-мажорні періоди функціонування ринку, коли потрібне швидке реагування на зміни обстановки з метою мінімізації негативного впливу кризових чинників.

Антикризове мінімаркетингове дослідження відрізняється:

  • відсутністю глибокого ретроспективного аналізу з фокусуванням тільки на ринкових змінах з моменту виникнення кризи;
  • наявністю короткострокового прогнозу розвитку ринку в кризовий період;
  • аналізом поточної активності конкурентів, сильних і слабких сторін у їхній поведінці у форс-мажорних обставинах;
  • точковими рекомендаціями в інтересах антикризового менеджменту.

Замовити міні маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting можна, скориставшись нашими контактними даними.

Дата розміщення: 23.01.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами