87
Міні маркетингове дослідження: швидко та інформативно
Міні маркетингове дослідження необхідне у випадках, коли потрібно оперативно отримати відомості про сферу бізнесу, що цікавить замовника. Звіт за результатами такого дослідження містить загальні статистичні дані та висновки аналітика про поточний і прогнозований стан ринку товарів або послуг. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися з повноцінним описом типової структури дослідження ринку для знайомства з усіма можливостями цього аналітичного інструменту.
Міні-маркетингове дослідження корисне для первинного ознайомлення з напрямком бізнесу, який цікавить замовника, підготовки економічних оглядів та обґрунтувань у рамках наукових, юридичних та інших спеціалізованих робіт, а також для поновлення загальних відомостей про стан ринку для діючих суб'єктів бізнесу та інвесторів.
Основними перевагами міні маркетингового дослідження є:
- отримання результатів у короткий термін;
- наявність у концентрованому вигляді ключових даних про ринок;
- зміст висновків про наявні ризики, бар'єри та можливості для організації та розвитку бізнесу.
Готове міні маркетингове дослідження зазвичай включає:
- Паспорт ринку:
- показники виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- динаміка обсягу ринку в натуральному і грошовому вираженнях протягом конкретного періоду;
- сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією поставок та іншими ознаками;
- перелік та аналіз впливу на стан ринку головних факторів впливу;
- яскраво виражені тренди зміни бізнес-сфери та ті, що зароджуються;
- більш предметне уявлення про структуру реального звіту вам допоможе отримати ознайомлення, наприклад, з описом готового аналізу ринку зарядних станцій в Україні або аналізу ринку криптогаманців у Європі.
- Вимоги системи державного регулювання ринку:
- основні положення законів і підзаконних актів;
- варіанти реєстрації підприємств, вимоги отримання ліцензій і стандартизації;
- чинні державні та міжнародні програми підтримки бізнесу;
- плани та перспективи внесення змін до системи державного регулювання та прогнозований вплив на ринок;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна вам для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, зв'яжіться з нами - консультант допоможе скласти техзавдання на проведення дослідження - контакти.
- Конкурентне міні маркетингове дослідження:
- перелік, рейтинг і опис діяльності основних ринкових суб'єктів;
- розподіл часток ринку серед конкурентів, визначення позиції ініціатора дослідження;
- значущі результати реалізації стратегій і бізнес-моделей суб'єктів, що конкурують;
- дізнатися більше про аналіз конкурентів можна тут.
- Аналіз виробничої сфери ринку:
- показники виробництва цільової продукції в натуральному і грошовому вираженнях;
- характеристики основних виробників і займані ними частки ринку;
- ресурсні та технологічні можливості для організації нового виробництва;
- повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів доступно понад 2600 готових аналізів ринків України та світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.
- Міні маркетингове дослідження зовнішньої торгівлі товарами ринку:
- структура і динаміка імпорту та експорту;
- географія зовнішньоекономічних операцій;
- бар'єри та можливості для виходу на іноземні ринки або організації каналів імпорту.
- Вивчення споживчої сфери ринку:
- опис портрета аудиторії споживачів цільових товарів;
- вплив поточної економічної ситуації на попит;
- аналіз поведінки споживачів на торгових майданчиках різних форматів;
- ефективність впливу на споживачів методів просування;
- споживання продукції ринку в пов'язаних бізнес-сферах і в державному секторі.
- Інвестиційне міні маркетингове дослідження:
- Резюме за підсумками проведення міні маркетингового дослідження:
- опис поточного стану ринку;
- прогноз розвитку сфери бізнесу в короткостроковій перспективі;
- рекомендації замовнику міні маркетингового дослідження щодо досягнення заявлених цілей.
Міні маркетингове дослідження особливо корисне у форс-мажорні періоди функціонування ринку, коли потрібне швидке реагування на зміни обстановки з метою мінімізації негативного впливу кризових чинників.
Антикризове мінімаркетингове дослідження відрізняється:
- відсутністю глибокого ретроспективного аналізу з фокусуванням тільки на ринкових змінах з моменту виникнення кризи;
- наявністю короткострокового прогнозу розвитку ринку в кризовий період;
- аналізом поточної активності конкурентів, сильних і слабких сторін у їхній поведінці у форс-мажорних обставинах;
- точковими рекомендаціями в інтересах антикризового менеджменту.
Замовити міні маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting можна, скориставшись нашими контактними даними.