Розробка концепції проведення маркетингового дослідження в цій області передбачає реалізацію таких етапів аналізу діяльності конкурентів:
- Виявлення основних конкурентів;
- Аналіз конкуренції на ринку – виявлення основних параметрів конкуренції;
- Дослідження цінової та товарної пропозиції конкурентів;
- Вивчення каналів збуту;
- Дослідження портфеля брендів;
- Аналіз стратегії конкурентів;
- Дослідження рекламно-маркетингової активності.
Основними елементами аналізу конкурентів є:
- Продуктовий аналіз конкурентів – визначення передумов, можливостей та специфіки виходу на ринок оновленого (нового) товару компаній-конкурентів; аналіз номенклатури виробленої ними продукції та її основних характеристик, набору торгових марок продуктового портфеля; дослідження різних рішень конкурента (зокрема, з питань тари, упаковки в розрізах дизайну, матеріалу та ін.) в рамках окремих етапів життєвого циклу товару.
- Ціновий аналіз конкурентів – висвітлення принципів побудови конкурентами цінових стратегій та вибору методів ціноутворення, детальний аналіз цін конкурентів та вивчення цінових програм, оцінка закладеного рівня рентабельності, виділення сегментів цін та оцінка частини кожного з них у загальному обсязі реалізації.
- Комунікаційний аналіз конкурентів – аналіз системи ринкових комунікацій конкурентів у сферах залучення високопродуктивних трудових ресурсів, активізації поставок сировини та збуту готової продукції, продажів, реклами, PR та ін.; виявлення маркетингових стратегій, програм, ідей, оцінка їх результативності, аналіз пізнаваності брендів конкурентів.
- Збутовий аналіз конкурентів – виявлення збутової стратегії конкурента, аналіз основ збутової політики та інструментів її реалізації, вивчення каналів збуту продукції, інструментів управління ними, а також оцінювання рівня їх ефективності. Збутової аналіз конкурентів передбачає вивчення логістичної схеми конкурента, комплексу їх відносин із зовнішньою мережею збуту та споживачами, аналіз до- та післяпродажного обслуговування, оцінку кількості реалізованої продукції конкурентами, якості обслуговування.
Аналітики компанії Pro-Consulting підготують ексклюзивний конкурентний аналіз ринку спеціально для Вас, з урахуванням усіх вимог та побажань. У нас є досвід підготовки аналітичних та маркетингових досліджень за більш ніж 200 різними ринковими напрямами, як в Україні, так і в інших країнах (Росія, СНД, ЄС, США). Зверніться до нас – та ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення.
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32