Моніторинг цін та асортименту в торгових точках

ПЕРЕГЛЯНУТИ ЗРАЗОК
 

Моніторинг цін – це комплекс дій, спрямований на оцінку та аналіз цін конкурентів на товари та послуги. Метою моніторингу цін є визначення цінової політики конкурентів, в тому числі акцій та знижок, співставлення цін Замовника з цінами конкурентів.

Аналіз цін на ринку дозволяє ефективно планувати цінові стратегії, стратегії акцій, знижок та програм лояльності. Ця послуга корисна відділам маркетингу, закупівель та ціноутворення.

Під час аналізу Замовник отримує аналітичний звіт, який може включати:

• Сторчек (store-check) – загальну перевірку розташування продукції в магазинах;
• Фото викладки товарів;
• Ціни на продукти з вказанням тари та ємності;
• Звіт по акційних цінах та промо-пропозиціях;
• Середні, максимальні та мінімальні ціни на продукцію.

Окрім цінового моніторингу аудит рітейлу може включати перевірку роботи мерчендайзерів в торгових точках та аналіз роботи торгових точок-партнерів на предмет присутності товару на полицях.

Збір первинних даних проводиться нашими представниками в усіх підконтрольних областях України.


Ознайомитися з переліком реалізованих проектів (аналіз ринку, маркетингові дослідження) Ви можете нижче:

1. АПК і сільське господарство
2. Автотовари і машинобудування
3. Банківський і фінансовий сектор
4. Медицина і фармацевтика
5. Харчова промисловість
6. Споживчі товари
7. Промислові товари
8. Нерухомість
9. Торгівля та готельно-ресторанний бізнес
10. Будівельні матеріали
11. ПЕК, хімія, нафтохімія
12. Послуги

Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32

Зв'язатися з нами