У цьому розділі ми представляємо Вашій увазі аналітичний продукт – ексклюзивний аналіз ринку, який спеціалісти аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting підготують згідно з Вашими побажаннями та міжнародними стандартами проведення досліджень ринків.
Pro-Consulting – лідер ринку консалтингових послуг України з 2004 року. Ми є членом міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR, постійним членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року. У тому числі, компанія є кваліфікованим консультантом програм підтримки малого і середнього бізнесу ЄБРР з 2010 року, спонсором і сервіс провайдером проєкту ЄБРР «Кліматичні інноваційні ваучери». За більш, ніж 20 років роботи нашими аналітиками було підготовлено понад 2700 аналітичних та маркетингових досліджень за різноманітними ринковими напрямами.
Досвід нашої компанії включає як проведення ринкових досліджень для нових гравців, так і дослідження для компаній, які давно працюють на ринку та котрим необхідна об’єктивна картина ринку та оцінка їх позицій на ньому.
План аналізу ринку та інформація, надана за результатами аналітичного дослідження ринку, залежать від Ваших цілей та завдань.
Новий гравець:
Існуючий гравець:
Аналітичне дослідження ринку містить глибоку, структуровану інформацію, яка базується на детальному аналізі статистичних та аналітичних даних.
Нижче приведена типова структура дослідження ринку.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4. Сегментація та структурування ринку – дослідження структури ринку
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме та особливості законів)
2.2. Податки та збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміни (якщо є))
2.3. Особливості проведення державних закупівель (загальні принципи та умови проведення)
3. Виробництво та динаміка реалізації
3.1. Обсяг виробництва та реалізації в кількісних показниках
3.2. Обсяг виробництва та реалізації у вартісних показниках
3.3. Динаміка зростання виробництва та реалізації товарів та послуг
4. Основні оператори ринку
4.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис
4.2. Структурування операторів (по сегментам, групам, спеціалізації, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
4.4.1. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
5. Обсяги продажів на ринку
5.1. Обсяги продажів у розрізі операторів / конкурентів*
5.2. Обсяги продажів операторів за видами продукції*
5.3. Обсяги споживання продукції операторами*
6. Зовнішня торгівля
6.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
7. Ціна та ціноутворення на ринку
7.1. Динаміка цін на продукцію
7.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7.3. Собівартість продукції, рентабельність
8. Споживачі та їх вподобання (включаючи онлайн)
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі
8.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторам та учасникам)
8.4. Структурування та сегментація споживання
8.5. Потреба у товарі/послузі
8.6. Ступінь задоволеності споживачів
9. Канали збуту продукції (опис та структура продажів по каналах)
10. Асортимент продукції, представлений на ринку
11. Висновки. Прогнозні показники
11.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
11.3. Рекомендації з розвитку на ринку
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
12.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
12.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
12.3.1. Побудова карти ризиків на ринку
При проведенні аналізу ринку можуть розглядатись як ринок в цілому в рамках даної структури, так і окремі аспекти ринку, що влучно задовольняють Вашу потребу в аналітичних даних. Уточнити формат та умови надання окремих аспектів ринку Вам допоможе консультант нашої компанії.
Також, окрім глибинного дослідження, Ви можете замовити один із скорочених форматів звіту (паспорт ринку у форматі презентації основної статистики та тенденції або аналітична довідка по ринку з базовою аналітикою, достатньою для первинної оцінки перспективності ринку).
Інформація подається у динаміці за 3-5 років з прогнозом розвитку ринку на 2-3 роки (базовий, оптимістичний та песимістичний сценарій). Дослідження та аналіз ринку готується спеціалістами аналітичного департаменту Pro-Consulting за заздалегідь затвердженою замовником структурою.
Провести дослідження ринку дозволяє аналіз первинно-зібраної та вторинної інформації, а саме:
Аналітики Pro-Consulting підготують ексклюзивний аналіз ринку спеціально для Вас, з урахуванням усіх вимог та побажань. У нас є досвід підготовки аналітичних та маркетингових досліджень за більш ніж 200 різними ринковими напрямами, як в Україні, так і в інших країнах (країни ЄС, СНД, США, Північна Африка, Близький Схід (MENA) та інші регіони). Зверніться до нас, та ми якісно і оперативно виконаємо Ваше замовлення.
Вартість аналітичного дослідження ринку визначається індивідуально, виходячи з таких факторів:
Ознайомитись з портфоліо реалізованих проєктів у сфері аналізу ринків та маркетингових досліджень Ви можете нижче:
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32