ПРИКЛАД АНКЕТИ
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Кількісні дослідження ринку призначені для вивчення та відображення об’єктивних, кількісно вимірюваних характеристик поведінки споживачів, зокрема, їх реакції на різні маркетингові заходи.
Кількісні дослідження – дослідження ринку, метою якого є отримання кількісної інформації у вигляді великого масиву даних, яке проводиться з метою вимірювання характеристик поведінки цільової аудиторії споживачів, перевірки гіпотез, побудованих у результаті якісних досліджень, та розробки маркетингової стратегії, реакцій на кампанії по просуванню, рекламу та інші маркетингові заходи, ставлення до актуальних економічних, політичних та соціальних змін у країні.
Завдання, які вирішуються за допомогою кількісних досліджень:
- Оцінка потенційного та реального обсягу ринку;
- Оцінка розподілу ринку між основними конкурентами (дізнайтесь більше про аналіз конкурентів);
- Оцінка рівня продажів товару або послуги;
- Визначення основних сегментів споживачів;
- Визначення портрета споживача на основі соціально-демографічних, психологічних характеристик;
- Визначення ставлення споживачів до товару, пізнаваності продукту, бренду;
- Визначення готовності споживача до придбання продукту, перспективи та тенденції присутності продукту на ринку;
- Визначення оптимальної ціни товару або послуги;
- Визначення найкращої упаковки для різних сегментів споживачів;
- Планування повторних покупок серед тих, хто спробував новий продукт або послугу;
- Оцінка відповідності існуючого продукту вимогам ринку та виявлення можливих напрямків зміни характеристик продуктів;
- Виявлення порожніх ніш та оцінка перспективності їх охоплення;
- Оцінка ефективності рекламної кампанії та інших комунікаційних каналів.
Методи кількісних досліджень:
- Телефонні опитування (CATI);
- Вуличне анкетування / інтерв’ю face-to-face (F2F-опитування);
- Інтерв’ю у місцях покупки;
- Опитування на робочому місці;
- Письмове опитування (анкетування);
- Поштове опитування;
- Експеримент;
- Телефонне опитування юридичних осіб;
- Онлайн опитування;
- Роздрібний аудит (Retail Audit).
Заходи контролю якості даних:
- Проведення пілотажного дослідження;
- Інструктаж для інтерв’юерів з моделюванням реальної ситуації;
- 10%-й контроль якості проведених інтерв’ю;
- Контроль штатним супервайзером проведення інтерв’ю;
- Контроль штатним супервайзером дотримання маршрутних інструкцій;
- Повторне заповнення блоку анкети у процесі контрольного інтерв’ю.
Формат надання даних: Power Point, Excel, Word
Дізнатись більше про маркетингові дослідження
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32