Моніторинг роздрібної торгівлі - це аналіз асортименту, цін, інструментів дистрибуції, рекламних матеріалів у точках продажу.
Метод проведення дослідження:
- Розробка плану дослідження, маршрутів, визначення меж дослідження (визначення товарів), при необхідності формування графіку (якщо необхідні виміри у різний час/дні/місяці).
- Визначення та формування списку точок продажу, які будуть включені до досліджень.
- Проведення польових робіт.
- Формування бази первинних даних.
- Обробка та аналіз масиву даних, побудова висновків за результатами аналізу цінової політики та аналізу мерчендайзингу та викладення товарів конкурентів.
- Підготовка презентації про виконану роботу та результати дослідження.
Завдання, які вирішуються за допомогою роздрібного аудиту:
- Оцінка зручності місця розташування об'єкта та можливих маршрутів його досягнення.
- Позиціювання конкретної продукції замовника та аналогічної продукції основних конкурентів, оцінка представленості категорії товарів, що аналізуються, а також ширина та потужність каналу дистрибуції.
- Розрахунок ринкової участі роздрібних гравців та частки окремих сегментів продукції точки роздрібної торгівлі, що аналізується.
- Аналіз можливостей у сфері мерчендайзингу.
- Виявлення прикладів маркетингової активності операторів-конкурентів у точках роздрібної продукції, що аналізуються, удосконалення власної стратегії та тактики просування продукції із залученням найбільш оригінальних та ефективних підходів та прийомів конкурентів.
Вирішивши ці завдання, ми пропонуємо Вам повну характеристику можливих точок збуту Вашої продукції з урахуванням присутності операторів-конкурентів. Зверніться до нас - і ми якісно та оперативно виконаємо Ваше замовлення. Рекомендації клієнтів.
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32