Аналіз зовнішньої торгівлі є підготовкою аналітичного звіту на основі статистичної інформації про обсяги, динаміку, географію та структуру експортних та імпортних поставок товарів.
Аналіз експорту-імпорту дає можливість отримати інформацію про основні зарубіжні та вітчизняні компанії-імпортери та експортери продукції, обсяги поставок, номенклатури товарів, географії.
Це дослідження є результатом глибинної обробки аналітичної та статистичної інформації за допомогою кількісних методів.
Аналітики Pro-Consulting працюють з базами зовнішньої торгівлі понад 15 років, і мають навички та інструменти для структурування баз не лише за вагою та вартістю товару, а й за кількістю одиниць продукції, ввезеної чи вивезеної з України, у розрізі найменувань брендів та моделей.
Універсальна структура аналізу зовнішньої торгівлі виглядає так:
І. ЕКСПОРТ
1.1. Обсяги експорту
Динаміка обсягів експорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у натуральному вираженні
Динаміка обсягів експорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
Обсяги експорту товару, що досліджується, за місяцями за 20.-20.. рр., у натуральному вираженні
Обсяги експорту товару, що досліджується, за місяцями за 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
1.2. Структура експорту за видами продукції
Обсяги експорту продукції за видами, у натуральному та грошовому вираженні
Структура експорту за видами продукції в 20.-20.. рр.., у натуральному вираженні
Структура експорту за видами продукції в 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
1.3. Географічна структура експорту
Географічна структура експорту продукції, у натуральному вираженні
Географічна структура експорту продукції, у грошовому вираженні
1.4. Структура експорту за компаніями
Обсяги експорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура експорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному вираженні
Структура експорту продукції за компаніями-відправниками, у грошовому вираженні
Обсяги експорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура експорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному вираженні
Структура експорту продукції за компаніями-контрагентами, у грошовому вираженні
Іноземні контрагенти українських експортерів продукції, у грошовому вираженні
1.5. Експортні ціни
Середні експортні ціни на основні види продукції
Середні експортні ціни на продукцію, що досліджується у розрізі компаній-експортерів
ІІ. ІМПОРТ
2.1. Обсяги імпорту
Динаміка обсягів імпорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у натуральному вираженні
Динаміка обсягів імпорту товару, що досліджується, у 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
Обсяги імпорту товару, що досліджується, за місяцями за 20.-20.. рр., у натуральному вираженні
Обсяги імпорту товару, що досліджується, за місяцями за 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
2.2. Структура імпорту за видами продукції
Обсяги імпорту продукції за видами в натуральному та грошовому вираженні
Структура імпорту у розрізі видів продукції 20..-20.. рр., у натуральному вираженні
Структура імпорту у розрізі видів продукції 20..-20.. рр., у грошовому вираженні
2.3. Географічна структура імпорту
Обсяги імпорту продукції за країнами, у натуральному та грошовому вираженні
Географічна структура імпорту продукції за країнами, у натуральному вираженні
Географічна структура імпорту продукції країнами, у грошовому вираженні
2.4. Структура імпорту за компаніями
Обсяги імпорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура імпорту продукції за компаніями-відправниками, у натуральному вираженні
Структура імпорту продукції за компаніями-відправниками, у грошовому вираженні
Обсяги імпорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному та грошовому вираженні (ТОП-10)
Структура імпорту продукції за компаніями-контрагентами, у натуральному вираженні
Структура імпорту продукції за компаніями-контрагентами, у грошовому вираженні
Українські контрагенти іноземних імпортерів продукції, у грошовому вираженні
2.5. Імпортні ціни
Середні імпортні ціни на основні види продукції
Середні імпортні ціни на продукцію, що досліджується, у розрізі компаній-імпортерів
Цей звіт може бути підготовлений у форматі EXCEL та текстовому звіті Word
Терміни підготовки: від 7 робочих днів.
Ця структура не є обов'язковою: її формування відбувається індивідуально із Замовником, виходячи з цілей дослідження, і може містити лише частину структури, описаної вище.
Ознайомитися з портфоліо реалізованих проектів в сфері аналізу ринків і маркетингових досліджень Ви можете нижче:
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32