Якісні дослідження ринку допомагають виявити мотиви поведінки споживачів (іноді приховані), його установки та очікування при виборі продукції, здійсненні покупки. Такі дослідження мають нестандартизований характер та застосовуються на етапі орієнтації замовника у ринковому середовищі, застосовуються для висування гіпотез та позначення «болю» потенційних покупців.
Отримана інформація дозволяє висувати обґрунтовані гіпотези щодо особливостей поведінки споживачів на ринку, причинно-наслідкових зв'язків та процесуальних характеристик цієї поведінки.
Завдання, які вирішуються за допомогою якісних досліджень:
Перевагою якісного методу дослідження ринку є можливість аналізувати поведінку та мотивацію споживачів не тільки на рівні усвідомлених, вербальних відповідей респондентів, а й шляхом вивчення неусвідомлюваних компонентів споживчої поведінки. Для цього використовуються спеціальні техніки та проектні методики.
Методи якісних досліджень:
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32