Фокус-групові дослідження – це метод якісних досліджень, які дозволяють отримати глибоке розуміння мотивів споживачів, якими керується покупець під час виборів товару чи послуг.
Метод проведення дослідження – це відверта розмова із реальними чи потенційними споживачами товарів чи послуг компанії Замовника. Обговорення може супроводжуватися демонстрацією, тестуванням або дегустацією конкретного продукту з подальшим отриманням оцінної інформації з усього спектру людського сприйняття.
Дослідження фокус-груповим методом дозволяє Замовнику визначити:
Компоненти дослідження методом ФДМ
Виходячи з досвіду Pro-Consulting, ми рекомендуємо нашим клієнтам для отримання релевантної інформації наступні параметри дослідження. 6-8 учасників однієї фокус групи – оптимальний склад з погляду широти думок споживачів та ведення дискусії з урахуванням особливостей поведінки споживачів.
Дізнайтесь більше про методи маркетингових досліджень
Кількість фокус-груп для одного дослідження визначається індивідуально на підставі різних соціально-демографічних характеристик споживачів, таких як стать, вік, наявність дітей, регіон проживання, зайнятість і рівень доходу – всі вони впливають на поведінку споживачів і дозволяють сформувати різні підходи в комунікаційній стратегії для різних соціальних верст населення.
*дана структура є узагальненою і може відрізнятися залежно від цілей та завдань дослідження
Наші фокус-групи проводяться у спеціально обладнаних засобами фіксації та моніторингу приміщеннях чи онлайн. Завдяки цьому Замовник дослідження завжди отримує як звіт про проведену роботу, а й первинні дані. У тому числі ми надаємо можливість спостерігати за перебігом дослідження в режимі он-лайн.
Сценарії проведення бесід із фокус-групами розробляються нашими аналітиками у взаємодії із Замовником.
План проведення фокус-групового дослідження:
Замовити підготовку аналізу ринку або іншу послугу, а також придбати готовий проект, Ви можете, використавши електронний адрес info@pro-consulting.ua або здійснивши дзвінок на +38 (044) 233-34-32