Аналіз ринку консервації Німеччини. 2024 рік

Аналіз ринку консервації Німеччини. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 36
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
37100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Овочева консервація є харчовою продукцією, призначеною для тривалого зберігання. Ринок овочів в Німеччині відіграє важливу роль, оскільки овочі посідають значну частку раціону в німецькій кухні. Консервація спрощує споживання сезонних овочів, а також обробку овочів для вживання в німецькій кухні.
Одним з найважливіших чинників зменшення збору овочів останнім часом стає політика сталого розвитку, у тому числі відновлення ґрунтів. Дослідження зосереджене на вивченні ринку овочевої консервації, зокрема, соусів, консервованих овочів, грибів, зернобобових та фруктів, а також джемів та конфітюрів.
Більшість споживачів Німеччини взаємодіють з різними каналами під час здійснення покупок. Смартфон відіграє важливу роль у дослідженнях перед покупкою, стаціонарна роздрібна торгівля залишається найбільш часто використовуваним каналом покупок. Впливовими лишаються телевізійна реклама та інтернет-дослідження.
Базуючись на прогнозах, можна стверджувати, що тренд споживання за всією галуззю є таким, що споживання на душу населення зменшується, тобто негативно впливає на ринок, але населення Німеччині збільшується. Зменшення імпортних цін сприяє зростанню обсягів імпорту, що збільшує пропозицію на внутрішньому ринку, внаслідок чого знижується ціна продукції, що веде до збільшення попиту та спонукає населення зменшувати обсяги власної консервації. Попри це, заміна поколінь, веде до зменшення осіб, які здатні та хочуть займатися власною консервацією, що посилює тренд зменшення сегмента власної консервації.


Споживач овочевої консервації в Німеччині - це людина, яка цінує зручність, доступність, здоров'я та смак. Ці люди шукають швидкі та прості способи приготувати їжу, яка водночас буде здоровою та смачною. Овочеві консерви відповідають цим потребам, тому вони є популярним продуктом в Німеччині. Водночас бізнес в галузі овочевої консервації має відповідати наступним вимогам:
• Якість
• Доступна ціна
• Екологічність
• Смак продукту
• Асортимент
• Місцевий виробник або дистриб’ютор.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку) відносно ринків продукції Верес та інших товарів.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку 2019-2023 рр. (оцінка) – за видами продукції, додатково загальний обсяг споживання фруктової та овочевої консервації
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (самостійне виготовлення (оцінка))
2. Державне регулювання галузі
2.1. Наявність регуляторних обмежень
2.2. Податки і збори на ринку ((загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їхню зміну (при наявності))
3. Основні оператори ринку (бренди, представлені на ринку)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, походження продукції, види діяльності і спеціалізація; товарні групи і асортимент (в тому числі інші товари), упаковка та дизайн; представленість у регіонах та каналах збуту)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (оцінка)
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт овочевої консервації з Німеччини в 2019-2023 рр. (обсяги, структура, географія)
4.2. Імпорт овочевої консервації в Німеччину в 2019-2023 рр. (обсяги, структура, географія)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Побудова асортиментних карт на ринку овочевої консервації (за типом, тарою, упаковкою)
- Ринок продукції Верес
- Інші товари (потенційні)
5.2. Середні роздрібні ціни на досліджувану продукцію у розрізі асортиментних груп
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Портрет споживача овочевої консервації
6.2. Кількісні показники споживання (оцінка кабінетним способом)
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку 2024-2026 рр.
7.3. Рекомендації по розвитку на ринку
- Для виходу з існуючим асортиментом
- Зміна упаковки
- Нові асортиментні позиції
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT- аналіз продукції Замовника на потенційному ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Оцінка загальних показників ринку консервації Німеччини у 2019-2023 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Оцінка загальних показників сегмента самостійного виготовлення ринку консервації Німеччини у 2019-2023 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн за рік
3. Основні оператори ринку
4. Частки ринку овочевої консервації Німеччини за операторами у 2023 р., у вартісному вираженні, %
5. Товарна структура експорту консервації з Німеччини за категоріями у 2019-2023 рр., у вартісному вираженні, млн. дол. США
6. Географічна структура експорту овочевої консервації з Німеччини у 2023 р., у вартісному вираженні, %
7. Товарна структура імпорту консервації до Німеччини за категоріями у 2019-2023 рр., у вартісному вираженні, млн. дол. США
8. Географічна структура імпорту овочевої консервації до Німеччини у 2023 рр., у вартісному вираженні, %
9. Асортимент категорії соусів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
10. Асортимент категорії соусів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
11. Асортимент категорії консервованих овочів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
12. Асортимент категорії консервованих овочів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
13. Асортимент категорії консервованих фруктів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
14. Асортимент категорії консервованих фруктів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
15. Асортимент категорії соусів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
16. Асортимент категорії соусів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
17. Асортимент категорії консервованих овочів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
18. Асортимент категорії консервованих овочів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
19. Асортимент категорії консервованих фруктів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
20. Асортимент категорії консервованих фруктів (за тарою, та упаковкою), кількість товарних позицій
21. Середні роздрібні ціни категорії соусів, (за типом та тарою), євро за упаковку
22. Середні роздрібні ціни категорії соусів, (за місткістю та тарою), євро за 100 г
23. Середні роздрібні ціни категорії «Овочева консервація» (за типом та тарою), євро за упаковку
24. Середні роздрібні ціни категорії «Овочева консервація» (за місткістю та тарою), євро за 100 г
25. Середні роздрібні ціни категорії «Фруктова консервація» (за типом та тарою), євро за упаковку
26. Середні роздрібні ціни категорії «Овочева консервація», (за місткістю та тарою), євро за 100 г
27. Споживання овочевої консервації в Німеччині, 2019-2023 рр., кг на душу населення
28. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Німеччини до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. Т
29. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Німеччини до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
30. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Німеччини до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
31. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Німеччини до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
32. SWOT – аналіз компанії на ринку овочевої консервації Німеччини
33. SWOT – аналіз ринку овочевої консервації Німеччини
34. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок овочевої консервації Німеччини
35. Карта ризиків ринку овочевої консервації Німеччини
36. Основні бар’єри для виходу нового гравця на ринок овочевої консервації Німеччини

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами