Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 28 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | Проведений аналіз ринку овочевої консервації в Польщі показав, що найпопулярнішими овочевими консерв |
Проведений аналіз ринку овочевої консервації в Польщі показав, що найпопулярнішими овочевими консервами в країні є огірки, помідори, горошок, квасоля та кукурудза. Зростає популярність фруктових консервів, таких як яблука, персики та абрикоси. З'являються нові продукти, такі як овочеві суміші, салати та готові страви.
Передумови розвитку ринку овочевої консервації Польщі:
• В країні налічується близько 15 000 підприємств, які займаються овочевою консервацію.
• Зростає популярність споживання овочів.
• Зменшується споживання самостійно виготовленої овочевої консервації. Це надає можливість зайняття цього сегменту ринку.
Імпортна продукція відіграє важливу роль на ринку, забезпечуючи стабільність пропозиції. Стратегії виробників спрямовані в більшості на експортну діяльність, яка драйвує зміни в обсягах виробництва овочевої консервації в Польщі.
Кодекс комерційних товариств і компаній Польщі визначає, що бізнес може вестися в
наступних формах: товариства з обмеженою відповідальністю, прості акціонерні товариства й акціонерні товариства (компанії), а також зареєстровані товариства, професійні товариства, командитні товариства та командитні акціонерні товариства (товариства).
До тенденцій розвитку ринку відносяться наступні:
• Зростання попиту на здорову їжу та зручні продукти.
• Збільшення споживання вегетаріанських та веганських продуктів.
• Зростання експорту польської овочевої консервації.
• Зростання популярності органічних овочевих консервів.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку(фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2023 рр. (оцінка) – за видами продукції, додатково загальний обсяг споживання фруктової та овочевої консервації
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку(самостійне виготовлення(оцінка))
2. Державне регулювання галузі
2.1. Наявність регуляторних обмежень
2.2. Податки і збори на ринку(загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їхню зміну(при наявності))
3. Основні оператори на ринку(бренди, представлені на ринку)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування(загальна інформація, походження продукції, види діяльності і спеціалізація; товарні групи і асортимент (в тому числі інші товари), упаковка та дизайн; представленість у регіонах та каналах збуту)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (оцінка)
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт овочевої консервації з Польщі в 2019-2023 рр. (обсяги, структура, частки експортерів)
4.2. Імпорт овочевої консервації в Польщу в 2019-2023 рр. (обсяги, структура, частки експортерів)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Побудова асортиментних карт на ринку овочевих консервацій(за типом, тарою, упаковкою)
5.2. Середні роздрібні ціни на досліджувану продукцію у розрізі асортиментних груп
6. Аналіз споживання на ринку
6.1 Портрет споживача овочевих консервацій
6.2. Кількісні показники споживання (оцінка кабінетним способом)
6.3. Аналіз способів споживання овочевих консервацій
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
7.3. Рекомендації по розвитку на ринку
- Для виходу з існуючим асортиментом
- Зміна упаковки
- нові асортиментні позиції
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1 SWOT- аналіз продукції Замовника на потенційному ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
1. Оцінка загальних показників ринку консервації Польщі у 2019-2023 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Оцінка загальних показників сегмента самостійного виготовлення ринку консервації Польщі у 2019-2023 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн за рік
3. Основні оператори ринку
4. Товарна структура експорту консервації з Польщі за категоріями у 2019-2023 рр., у вартісному вираженні, млн. дол. США
5. Географія експорту консервації з Польщі у 2023 р., у вартісному вираженні, %
6. Товарна структура імпорту консервації до Польщі за категоріями у 2019-2023 рр., у вартісному вираженні, млн. дол. США
7. Географія імпорту консервації до Польщі за категоріями у 2023 рр., у вартісному вираженні, %
8. Асортимент категорії соусів (за типом, тарою, упаковкою), кількість товарних позицій
9. Асортимент категорії «Консервовані овочі та фрукти, джеми, конфітюри» (за типом, тарою, продуктом), кількість товарних позицій
10. Асортимент категорії соусів (за типом, тарою), кількість товарних позицій
11. Асортимент категорії «Гриби» (за типом, тарою, продуктом), кількість товарних позицій
12. Асортимент категорії «Консервовані овочі» (за типом, тарою, продуктом), кількість товарних позицій
13. Асортимент категорії «Консервовані фрукти, джеми та конфітюри» (за типом, тарою, продуктом), кількість товарних позицій
14. Середні роздрібні ціни категорії соусів (за типом та тарою), злотих
15. Середні роздрібні ціни категорії соусів (за типом та тарою) у перерахунку на 100 г., злотих
16. Середні ціни категорії «Гриби» (за типом, тарою, продуктом), злотих
17. Середні ціни категорії «Консервовані овочі» (за типом, тарою, продуктом), злотих
18. Середні ціни категорії «Консервовані фрукти, джеми та конфітюри» (за типом, тарою, продуктом), злотих
19. Споживання овочевої консервації в Польщі, 2019-2023 рр., кг на душу населення
20. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Польщі до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
21. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Польщі до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
22. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Польщі до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
23. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації в Польщі до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. ос., кг на душу населення, тис. т
24.SWOT – аналіз компанії на ринку овочевої консервації Польщі
25. SWOT – аналіз ринку овочевої консервації Польщі
26. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок овочевої консервації Польщі
27. Карта ризиків ринку овочевої консервації Польщі
28. Основні бар’єри для виходу нового гравця на ринок овочевої консервації Польщі
1. Частки ринку основних операторів на ринку соусів та джемів в Польщі у 2023 р., у вартісному вираженні, %
2. Частки ринку основних операторів на ринку овочевої консервації в Польщі у 2023 р., у вартісному вираженні, %