Аналіз ринку соусів в Україні. 2025 рік

Аналіз ринку соусів в Україні. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 30
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
33400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики Pro-Consulting дослідили ринок соусів в Україні, охопивши період 2021 – 2024 року. Ринок соусів в Україні представлений широким асортиментом вітчизняної та імпортної продукції, проте частка імпорту не перевищує 3-7 % за категоріям в розрізі років дослідження. Імпорт представлений здебільшого специфічними соусами, що не виготовляються в Україні (песто, соєвий та інші), заправками для салвтів на основі фруктових оцетів та оливкової олії, а також соусами, що постачається спеціалізовано для мережевих закладів.
Червоні, білі та інші види соусів використовуються як у галузі громадського харчування (кафе, ресторани, фаст-фуд та інш.), так і для особистого вживання населенням. Близько 14 % соусів, виготовлених в Україні, було експортовано у 2023 р. у 36 країн світу. Фактор споживання продукції в країні та можливості експорту формують загально виробництво та ємність ринку продукції.
Обсяги виробництва у вартісному вираженні перераховані для кожної групи товарів за середніми цінами реалізації продукції у 2023 та 2024 рр.


Прогнозовані тенденції для українського ринку соусів:
1. Модернізація виробництва: В умовах проблем з енергозабезпеченням та зростання тарифів на енергоресурси перехід на енергоефективні технології та рецептури, що сприятимуть зменшенню використання енергоресурсів, стане однією з основних тенденцій для виробників для збереження рівня собівартості та споживчих цін.
2. Розширення асортименту, диверсифікація виробництва. Тенденцію можна розглядати у двох напрямках – розширення асортименту існуючої лінійки (нові смаки, наповнювачі, види пакування тощо) та вихід за межі однієї категорії товарів чи навіть товарної групи (білі/червоні соуси, овочева консервація, макаронні вироби). Використання таких заходів сприяє розширенню споживчої аудиторії та впізнаваності бренду.
3. Вибір органічних та корисних продуктів. Тренд на здорове харчування вимагає від виробників наявності в асортименті товарів з корисними складовими, мінімальною кількістю штучних емульгаторів, консервантів та барвників. Ця тенденція матиме поширення найближчі періоди.

У 2023 -2024 рр. ринок соусів почав відновлюватися після значного падіння у 2022 році. Гравці ринку, що зазнали втрат через воєнну агресію провели релокацію та/або налагодили виробництво продукції на потужностях інших виробників.
На ринку присутні декілька великих виробників, частина з яких виробляє як власну продукцію, так і соуси під ВТМ інших компаній. Такий перерозподіл потужностей дозволяє гравцям ринку розширювати асортимент власних ТМ, не обмежуючись соусами одного виду, розширюючи свою присутність і у інших категоріях бакалійної продукції.
Ринок покривається внутрішнім виробництвом майже на 90-98% (по категоріям майонези, червоні та білі соуси). Просідання внутрішнього виробництва по червоним соусам за рахунок втрат виробничих потужностей та сировинної бази у 2022 році наразі не відображається на ринку за рахунок часткового відновлення на потужностях інших підприємств та загального зниження споживання, що стало наслідками зменшення чисельності населення країни (міграція, окупація територій).

Детальний зміст:

1. Загальні характеристика ринку
1.1. Опис ринку, класифікатори, методології та джерела інформації
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021 - 2024 рр. (виробництво + імпорт - експорт)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, регіонами)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торгівельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики
3. Виробництво продукції в 2021 - 2024 рр.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт соусів з України в 2021-2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт соусів в Україну в 2021-2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку – за видами та типом пакування)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз споживання та структури ринку в сегментах В2В та В2С
8.3. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
10.2. PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
10.3 Існуючі ризики і бар’єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
11. Висновки. Прогнозні показники ринку
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2028 рр.
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку

Перелік таблиць:

1. Класифікація продукції, що досліджувалась, за діючими класифікаторами товарів в Україні
2. Основні фактори впливу на ринок та їх прояв
3. Ємність ринку соусів в Україні у 2021–2024* рр., у натуральному вираженні, тонн
4.Сегментація основних українських виробників соусів за регіонами реєстрації підприємств, 2024 р.
5. Частки ринку основних виробників соусів в Україні за обсягами доходів у 2022-9 міс. 2024 р.,млн грн, %
6. Частки ринку основних виробників майонезів в Україні за обсягами продажів в рітейлі у 2023-2024 рр.
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
8. Обсяг виробництва соусів в Україні у 2021-2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
9. Обсяги та структура експорту соусів з України у 2021-11 м 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
10. Географія експорту соусів з України у 2022-11 міс 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн, %
11. Основні експортери соусів у 2022-11 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн, %
12. Обсяги імпорту соусів в Україну у 2021-11 міс. 2024 рр., у натуральному та вартісному вираженні, тонн, млн. грн.
13. Географія імпорту соусів в Україну у 2022-11 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, %
14. Основні імпортери соусів в Україну у 2022-11 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн, %
15. Асортиментна карта ринку соусів за основними виробниками продукції в Україні в розрізі пакування станом на 2024 р.
16. Середні ціни на соуси в України станом на січень 2025 р., грн/упаковка
17. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку соусів в Україні
18. Використання основних каналів реклами на ринку соусів по операторам
19. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку соусів по брендам*
20. Використання інструментів інтернет-реклами на ринку соусів в Україні по брендам
21. PR-діяльність основних операторів ринку соусів та їх співпраця зі ЗМІ
22. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
23. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
24. Аналіз брендингу основних операторів ринку соусів в Україні
25. Перелік та опис галузевих виставок у 2024-2025 рр.
26. Інтернет запити споживачів за назвою продукції, 1 пол. 2022-1 пол. 2024 рр.
27. Інтернет запити споживачів за назвою операторів та брендів, 2022-2024 рр.
28. Аналіз можливостей та загроз на ринку соусів
29. PEST LE – аналіз ринку соусів в Україні
30. Карта ризиків ринку соусів в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку за товарними групами соусів у 2023 р., у натуральному вираженні, %
2. Прогноз ємності ринку соусів у 2025-2028 рр., млрд грн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами