Дата підготовки: | Січень 2020 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 8 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку хумусу в Європі та Грузії. В рамках дослідження були виділені країни з найбільш поширеним споживанням хумусу, розглянуті їх соціально-економічні показники, оцінено споживання хумусу в кожній з них, проаналізовані асортимент і ціни на ринку, сформульовані рекомендації щодо виходу на ринок хумусу.
Хумус - близькосхідне блюдо, тому його поширення спочатку було пов'язано зі збільшенням кількості закладів громадського харчування, які спеціалізуються на такій кухні. Його готують шляхом змішування нуту (турецького гороху), тахіні (меленого насіння кунжуту), оливкового масла, лимонного соку і часнику. Існує безліч рецептів і в кожному будуть свої особливості і добавки.
Зараз вживання хумусу стає все більш модним явищем, проте не в багатьох країнах хумус став звичним продуктом. Основними споживачами традиційно є країни Близького Сходу, а в останні роки ринок хумусу значно зріс у деяких західноєвропейських країнах і в США. Наприклад, в Німеччині, відповідаючи на питання про те, які солоні намазки вживали, ще в 2014 році менше 10% респондентів вказали, що вони їли хумус. Але з того часу ситуація змінилася і Німеччина вважається одним з великих споживачів хумусу в Європі.
Підвищений інтерес споживачів в країнах Західної Європи пояснюється декількома причинами. По-перше, хумус, як правило, містить мало жиру, багато клітковини і білка, а також не містить глютену, тому він дуже добре підходить європейським споживачам, які все більше орієнтуються на здоров'я і шукають здорові і збалансовані закуски. Інша причина - це тенденція відходу від спредів, які виробляються з наповнювачами, стабілізаторами і жирами, тому що все більше споживачів вимагають більш свіжих і менш оброблених продуктів. Дослідження ринку хумусу також показало, що фактором впливу є поширення вегетаріанства і веганства. Хумус є відмінним джерелом рослинного білка. Це робить його чудовим варіантом для людей на вегетаріанській або веганській дієті.
Для ринку здорового харчування в найближчі кілька років прогнозують зростання, світові витрати на health & wellness продукти будуть рости на 5-6% на рік. Однак для хумусу все не так однозначно. Оскільки в світі просуваються різноманітні здорові продукти (мюслі, гранола, грецький йогурт, киноа, насіння Чіа, ягоди годжі, зародки пшениці, хлібці, протеїнові і злакові батончики, смузі і т.д.), ринок буде перерозподілятися між ними, а також дуже імовірний вихід нових продуктів в найближчі 5 років.
1. Загальна характеристика розвитку ринку хумусу в Європі і Грузії (фактори впливу, тренди розвитку, проблеми) в 2016-2017 рр. (2018-1 пол. 2019 рр. за наявністю інформації)
2. Аналіз найбільших країн споживачів хумусу в Європі і Грузії: виділення ТОП-5 країн (на підставі даних з відкритих джерел + за обсягами ринку нуту в розрізі країн).
3. Аналіз демографічної ситуації, рівень доходів, рівень прожиткового мінімуму, інфляції в ТОП-5 виділених країнах.
4. Вивчення потреб кінцевих споживачів (кабінетним способом), аналіз зміни індексу споживчої впевненості в ТОП-5 виділених країнах
5. Державне регулювання на ринку хумусу в виділених ТОП-5 країнах (з точки зору виходу гравця на ринок іншої країни - мита, плани про їх зміну (якщо є). Вимоги по сертифікації Халяль і Органік
6. Сегментація і структурування ринку хумус ТОП-5 країн (в перерахунку на душу населення - на підставі оцінки)
7. Основні оператори ринку, представлені в ТОП-5 виділених країнах (виходячи з відкритих публічних даних)
8. Ціноутворення на ринку хумусу в Європі і Грузії: середні роздрібні ціни на хумус в розрізі ТОП-5 виділених країн
9. Потенціал розвитку ринку хумусу в виділених ТОП-5 країнах, прогноз обсягів ринку на 2020-2024 рр. Оцінка можливих обсягів експорту в ТОП-5 досліджуваних країн.
10. Висновки, прогнози та рекомендації
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку в Європі і Грузії
10.2. Рекомендації:
- за вибором країн (до 3) найбільш придатних для експорту
- по виходу на ринок виходячи з цін і асортименту представленої продукції
11. Інвестиційна привабливість галузі за країнами, рекомендованими в п. 10.2
11.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
11.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Середній рівень доходів, рівень мінімальної заробітної плати, рівень інфляції в досліджуваних країнах в 2019 р.
2. Імпортні мита в ЄС
3. Показники споживання хумусу в досліджуваних країнах, в натуральному вираженні, кг на душу населення
4. Основні оператори ринку
5. Середні роздрібні ціни на хумус в досліджуваних країнах
6. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7. PEST-аналіз ринкового спрямування
8. Карта ризиків імпорту хумусу в європейські країни
1. Імпорт нуту в досліджуваних країнах в 2018 році, тон
2. Чисельність населення в досліджуваних країнах в 2015-2018 рр., млн чол.
3. Карта купівельної спроможності в Європі в 2018 р.
4. Структурування ринку хумусу ТОП-5 країн, в натуральному вираженні
5. Прогноз обсягів ринку хумусу в ТОП-5 країн на 2020-2024 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
6. Приклад снекової упаковки хумусу