Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 35 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Франція є одним із найбільших виробників овочів в Європі. Проте в попередні роки низка чинників негативно вплинули на ефективність галузі – інфляція в ланцюжку створення цінності галузі, неврожайні роки, призвели до падіння конкурентоспроможності французького АПК, що вплинуло на заміщення вітчизняної продукції на імпортну – насамперед, з Іспанії, Італії, Тунісу та інших країн. Дослідження зосереджене на вивченні ринку овочевої консервації, зокрема, соусів, консервованих овочів, грибів, зернобобових та фруктів, а також джемів та конфітюрів.
90 % споживачів з населення країни стверджують, що вживають овочеві консерви. Сучасні споживачі роблять свої покупки, частково ґрунтуючись на сприйнятті зусиль кожного бренду та ритейлера щодо сталого розвитку. Можливість повернути або обміняти товар, або навіть можливість протестувати його перед покупкою стає одним з вирішальних критеріїв покупки. Ієрархія критеріїв покупки: натуральність, сезонність продуктів, повага до тварин, критерії походження продукту та умови виробництва, які включають справедливу торгівлю, еко-відповідальність та продукти з маркуванням "органічний", "веганський" або знак якості.
Згідно з різними маркетинговими дослідженнями, споживачі сьогодні дивляться не лише на співвідношення ціна/якість продукту, а й на інші аспекти, такі як спосіб виробництва, використання певних інгредієнтів (або їх відсутність) і цінності, які компанія хоче представляти. Одним з найпомітніших прикладів такої зміни є абсолютно інший підхід до екологічних питань і акцент на тому, щоб зробити продукт і методи його виробництва максимально екологічними.
Споживання на душу населення збільшувалося до 2021 року, після чого 2 наступні роки воно зменшується, що негативно впливає на ринок, але з іншого боку, населення Франції збільшується. Станом на досліджуваний період, драйвер зменшення середньодушового споживання впливає на ринок більшою мірою, ніж збільшення населення, що також відображено в прогнозах на період 2024-2026 рр.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку) відносно ринків продукції Верес та інших товарів.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку 2019-2023 рр. (оцінка) – за видами продукції, додатково загальний обсяг споживання фруктової та овочевої консервації
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (самостійне виготовлення (оцінка))
2. Державне регулювання галузі
2.1. Наявність регуляторних обмежень
2.2. Податки і збори на ринку ((загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їхню зміну (при наявності))
3. Основні оператори ринку (бренди, представлені на ринку)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, походження продукції, види діяльності і спеціалізація; товарні групи і асортимент (в тому числі інші товари), упаковка та дизайн; представленість у регіонах та каналах збуту)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (оцінка)
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт овочевої консервації з Німеччини в 2019-2023 рр. (обсяги, структура, географія)
4.2. Імпорт овочевої консервації в Німеччину в 2019-2023 рр. (обсяги, структура, географія)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Побудова асортиментних карт на ринку овочевої консервації (за типом, тарою, упаковкою)
- Ринок продукції Верес
- Інші товари (потенційні)
5.2. Середні роздрібні ціни на досліджувану продукцію у розрізі асортиментних груп
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Портрет споживача овочевої консервації
6.2. Кількісні показники споживання (оцінка кабінетним способом)
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку 2024-2026 рр.
7.3. Рекомендації по розвитку на ринку
- Для виходу з існуючим асортиментом
- Зміна упаковки
- Нові асортиментні позиції
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT- аналіз продукції Замовника на потенційному ринку
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
1. Оцінка загальних показників ринку консервації Франції у 2019-2023 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Оцінка загальних показників сегмента самостійного виготовлення ринку консервації Франції у 2019-2023 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн за рік
3. Основні оператори ринку
4. Частки ринку овочевої консервації Франції за операторами у 2023 р., у вартісному вираженні, %
5. Товарна структура експорту консервації з Франції за категоріями у 2019-2023 рр., у вартісному вираженні, млн. дол. США
6. Географічна структура експорту овочевої консервації з Франції у 2023 р., у вартісному вираженні, %
7. Товарна структура імпорту консервації до Франції за категоріями у 2019-2023 рр., у вартісному вираженні, млн. дол. США
8. Географічна структура імпорту овочевої консервації до Франції у 2023 рр., у вартісному вираженні, %
9. Асортимент категорії соусів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
10. Асортимент категорії соусів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
11. Асортимент категорії консервованих овочів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
12. Асортимент категорії консервованих овочів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
13. Асортимент категорії консервованих фруктів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
14. Асортимент категорії консервованих фруктів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
15. Асортимент категорії соусів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
16. Асортимент категорії соусів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
17. Асортимент категорії консервованих овочів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
18. Асортимент категорії консервованих овочів (за тарою та упаковкою), кількість товарних позицій
19. Асортимент категорії консервованих фруктів (за типом та тарою), кількість товарних позицій
20. Асортимент категорії консервованих фруктів (за тарою, та упаковкою), кількість товарних позицій
21. Середні роздрібні ціни категорії соусів, (за типом та тарою), євро за упаковку
22. Середні роздрібні ціни категорії соусів, (за місткістю та тарою), євро за 100 г
23. Середні роздрібні ціни категорії «Овочева консервація» (за типом та тарою), євро за упаковку
24. Середні роздрібні ціни категорії «Овочева консервація» (за місткістю та тарою), євро за 100 г
25. Середні роздрібні ціни категорії «Фруктова консервація» (за типом та тарою), євро за упаковку
26. Середні роздрібні ціни категорії «Овочева консервація», (за місткістю та тарою), євро за 100 г
27. Споживання овочевої консервації у Франції, 2019-2023 рр., кг на душу населення
28. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації у Франції до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
29. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації у Франції до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
30. Прогноз обсягу ринку овочевої консервації у Франції до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. т
31. SWOT – аналіз компанії на ринку овочевої консервації Франції
32. SWOT – аналіз ринку овочевої консервації Франції
33. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок овочевої консервації Франції
34. Карта ризиків ринку овочевої консервації Франції
35. Основні бар’єри для виходу нового гравця на ринок овочевої консервації Франції