Бізнес-план проекту відкриття міні-пекарні

Бізнес-план проекту відкриття міні-пекарні
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2018 року
Кількість сторінок: 52 сторінки, в том числе 20 таблиць, 26 рисунків
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: в электронном виде Word + финансовая модель в Excel
20499 грн.
  • Ви можете замовити адаптацію цього проекту: рік, масштаби, географія
  • Ви можете замовити бізнес-план іншого проекту - перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити дослідження ринку для вашого бізнесу

Концепція проекту:

Хліб – продукт щоденного споживання у раціоні населення нашої країни. За оцінками, 52,4% українців купують хліб щодня, крім того, 10,1% населення щодня купують ще й булочні вироби. Все це зумовлює стабільно високий попит на хлібобулочну продукцію і створює сприятливі умови для виходу на ринок нових пекарень.
Найпопулярнішим сортом хліба в українців продовжує залишатися пшеничний і житньо-пшеничний. Однак поширення ідей здорового способу життя сприяє збільшенню популярності хлібобулочних виробів з більш корисними властивостями, таких як безглютеновый, бездріжджовий, хліб із додаванням злаків та інших. Попит на такі нетрадиційні сорти хліба задовольняють в основному невеликі пекарні та кондитерські, що мають можливість змінювати асортимент продукції швидко і у широких межах.

 

Із-за зменшення населення України, переходу на нетрадиційні види хліба і появи великої частки тіньового ринку, офіційна статистика фіксує щорічне скорочення виробництва хлібобулочних виробів у нашій країні.

Разом з тим, маркетингові дослідження свідчать про зростання попиту на крафтовую свіжу випічку і нетиповий хліб, що не випускають великі хлібозаводи, але які цілком здатні запропонувати споживачам міні-пекарні. Найбільшу конкурентну перевагу на ринку матиме пекарня, обладнана за останнім словом техніки, що працює відповідно до всіх санітарних і виробничих стандартів і використовує якісну екологічно чисту сировину. Саме таке підприємство можна створити за бізнес-планом міні-пекарні, складеним аналітиками компанії Pro Capital Investment.
Реалізація даного проекту дозволить організувати випуск до 500 кг затребуваної хлібобулочної продукції на добу. Завдяки високій рентабельності даного бізнесу, його термін окупності становить всього півтора року.

 

Зміст:

1. Резюме проекту
2. Опис проекту
3. Характеристика цільового ринку
3.1 Загальна характеристика ринку хлібобулочної продукції в м.Києві.
3.2 Аналіз конкурентного середовища на ринку міні-пекарень.
3.3. Прогноз розвитку ринку хлібобулочної продукції в м.Києві
4. Виробничий план Проекту
4.1 Місцезнаходження об'єкта реалізації проекту
4.2. Опис виробничого процесу та характеристика продукції
4.3. Мережевий графік реалізації проекту
5. Маркетинговий план
6. Інвестиційний план
7. Фінансовий план проекту
7.1. Вихідні дані для розрахунку і їх аргументація
7.2. Прогноз продажів за проектом
7.3. Формування прибутку за проектом
7.4. Прогноз руху грошових потоків за проектом
7.5. Точка беззбитковості за проектом
8. Аналіз ефективності проекту
8.1. Аналіз прибутковості проекту
8.2. Показники інвестиційної привабливості та рентабельності Проекту
8.3. Сценарії розвитку проекту
9. Аналіз ризиків
9.1. Аналіз ризиків проекту
9.2. Стратегія зниження ризиків
9.3. SWOT-аналіз
10. Висновки

Перелік таблиць:

Таблиця 1. Основні пекарні і міні-пекарні м.Києва
Таблиця 2. Кондитерські-пекарні м.Києва
Таблиця 3. Перелік необхідного за Проектом обладнання
Таблиця 4. Мережевий графік реалізації проекту
Таблиця 5. Напрями капіталовкладень
Таблиця 6. Загальні параметри по Проекту
Таблиця 7. Параметри роботи міні-пекарні
Таблиця 8. Оподаткування по Проекту
Таблиця 9. Щомісячні витрати на покупку сировини
Таблиця 10. Штатні розклад по проекту
Таблиця 11. Прайс-лист на роздрібну реалізацію продукції
Таблиця 12. Прогноз продажів по Проекту
Таблиця 13. Звіт про прибутки і збитки за проектом
Таблиця 14. Операційні витрати за проектом
Таблиця 15. Обсяг беззбитковості підприємства за проектом
Таблиця 16. Мінімальна ціна реалізації і запас фінансової міцності
Таблиця 17. Ефективність проекту
Таблиця 18. Показники ефективності
Таблиця 19. Чутливість проекту до зміни обсягів продажів
Таблиця 20. Чутливість проекту до зміни собівартості

Перелік графіків і діаграм:

Малюнок 1. Динаміка виробництва хлібобулочних виробів в Україні, тис. тонн
Малюнок 2. Динаміка індексу цін на хлібобулочну продукцію, станом на 1 січня (2012-2018 рр.)
Малюнок 3. Динаміка ємності ринку хлібобулочних виробів в натуральному вираженні, тис. тонн
Малюнок 4. Структура споживання хліба різних сортів в Україні (січень-листопад 2017 г.),%
Малюнок 5. Динаміка споживання хліба різний сортів 2013-2017 рр.
Малюнок 6. Споживання хліба за віковими та гендерними групами, кг / рік
Малюнок 7. Частота придбання хлібобулочних виробів,%
Малюнок 8. Основні тенденції на ринку хлібопекарства
Малюнок 9. Місцезнаходження за проектом
Малюнок 10. Асортимент продукції міні-пекарні по Проекту
Малюнок 11. Заходи для реалізації маркетингової стратегії
Малюнок 12. Важливість критеріїв для споживачів при покупці хліба
Малюнок 13. Структура інвестиційних вкладень
Малюнок 14. Структура операційних витрат
Малюнок 15. Графік беззбитковості за 1-ий рік
Малюнок 16. Графік беззбитковості за 2-4 рік
Малюнок 17. Формування прибутку
Малюнок 18. Формування прибутку
Малюнок 19. Динаміка валової виручки і маржинальної прибутку за проектом
Малюнок 20. Динаміка чистого прибутку і рентабельності продажів за проектом
Малюнок 21. Внутрішня ставка доходу
Малюнок 22. Дисконтований період окупності
Малюнок 23. Кореляція NPV і ціни реалізації
Малюнок 24. Кореляція NPV і обсягів продажів
Малюнок 25. Кореляція NPV і собівартості
Малюнок 26. Показники прибутковості

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами