Аналіз ринку кондитерської глазурі в Україні. 2024 р

Аналіз ринку кондитерської глазурі в Україні. 2024 р
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 85, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 81
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
46900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку кондитерської глазурі. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринків хлібо-булочних, кондитерських та молочних виробів. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.
В Україні для кондитерських покриттів, що використовуються для декорування, використовується термін «глазур» або «кондитерська глазур». Під цей термін попадають різного виду покриття, які використовуються для покриття кондитерських виробів (цукерок, печива та інших борошняних виробів), глазурування сирків, морозива тощо. Глазур може мати різні склади та форми, залежно від призначення та кінцевого продукту. Вона надає виробам блиск, текстуру, а також додає смакові властивості.
Кондитерська глазур є універсальним продуктом, вона забезпечує привабливий вигляд завдяки блиску або кольору, додає смакові акценти та виконує захисну функцію, зберігаючи свіжість виробів і захищаючи їх від впливу вологи та кисню. Глазур може бути виготовлена на основі какао-продуктів, цукру, білкових компонентів, або гідроколоїдів. Деякі варіанти містять рослинні жири, стабілізатори й емульгатори для збереження текстури й підвищення термостійкості.
На ринку глазурі в Україні за досліджуваний період спостерігається повна домінація вітчизняного товару: імпортовану глазур використовують, як сировину менше ніж 1% від загальної ємності ринку. На ринку глазурі, яка реалізується як товар, імпортна частка становила в 2021 році 1,77%. Після початку повномасштабного вторгнення та закриття частини компаній, що знаходилися в Сумській, Харківській та Донецькій областях, а також зменшення виробництва в інших регіонах через зниження попиту на глазур від виробників кондитерських, хлібо-булочних та молочних виробів, частка імпортованої глазурі збільшилася до 3-4%.
Експорт глазурі з початком повномасштабного вторгнення значно скоротився: це стосувалося як дочірніх компаній, так і компаній-партнерів. Експорт глазурі скоротився на 27% у 2022 році порівняно з 2021 роком. Експорт у 2023 та 2024 роках почав відновлюватися малими темпами.
Однією з тенденцій на ринку став початок виробництва компаніями, які займалися тільки імпортом в Україні. Ці компанії почали збільшувати виробництво глазурі в Україні у 2019 році. На даний момент більшість продукції, що реалізують ці компанії, є українського виробництва. Компанії продовжують імпортувати унікальні глазурі для ринку, але класичний сегмент та гелі вони повністю або більшою частиною покривають власним виробництвом. Також вони є найбільшими операторами ринку товарів-замінників глазурі, а саме помадок, які імпортують від своїх материнських компаній.
У компаній-чистих імпортерів значно знизилася кількість реалізованої продукції у 2024 році, а також зменшився асортимент. Це, в більшості випадків, пов’язано з підвищенням цін на продукцію, що зменшило конкурентоспроможність товару.
Також у 2024 році відбулося зменшення обсягів продажів у виробників, які пропонують звичайну глазур (глазур з вмістом какао зі смаком молочного та чорного шоколаду, а також цукрову глазур зі смаком білого шоколаду). Їхній асортимент не включає гелі та компаунд, через що ці компанії не можуть конкурувати з іншими за різноманітністю продукції, і їх поступово витісняють компанії з більш якісною глазур'ю.
Такими чином, можна спостерігати, що ринок глазурей для продажу поступово зменшується через розширення виробництва глазурей компаніями, які виготовляють кондитерські, хлібобулочні та молочні вироби.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку кондитерської глазурі
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій його розвитку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми і передумови розвитку)
2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021- 8 міс. 2024 рр. (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка.
2.1. Оцінка виробництва досліджуваної продукції в 2021- 8 міс. 2024 рр.
2.2 Зовнішня торгівля та ЗЕД
2.2.1. Експорт кондитерської глазурі з України в 2021-8 міс. 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
2.2.2. Імпорт кондитерської глазурі в Україну в 2022- І кв. 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
2.3. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
2.4 Ємність ринку
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Частки основних операторів
3.2. Визначення рівня конкуренції на ринку
3.3. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість
3.4. Аналіз конкурентів за базами контрагентів
4. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Динаміка імпортних цін на продукцію
5.2. Середні поточні ціни на продукцію
5.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Аналіз споживання на ринку В2В
6.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
7.3. Споживання в секторі B2G. Загальний об’єм.
6.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
7. Канали збуту продукції (опис і оцінка)
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
8.3. Рекомендації по розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
9.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
9.3. Існуючі ризики і бар'єри на ринку

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами