Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 48 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку начинок для випічки. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.
Начинка для хлібопекарських виробів – це інгредієнт (або суміш інгредієнтів) який використовується для покращення смаку, текстури та зовнішнього вигляду готових продуктів. Вона є важливим компонентом в тістечках, тортах, пончиках, пирогах та інших випічках, надаючи їм додатковий аромат, привабливий зовнішній вигляд та специфічні текстурні властивості.
За способом використання начинки діляться на два великі класи:
Термостабільні — витримують температуру до +240 °C, тому можуть закладатися в сире тісто ще до початку випікання. Крім того, вони зберігають смак і консистенцію при заморожуванні до -18 °C і подальшому відтаюванні. Такі начинки використовуються при виготовленні круасанів, кексів, рулетів, пирогів та аналогічних хлібобулочних і борошняних виробів.
Нетермостабільні — додаються в уже готові продукти. Як правило, представляють собою м'яку, пластичну, масу з низькою температурою плавлення.
Більшість кондитерських начинок виробляється у вигляді джемів, пасти, желе, варення, а також згущеного молока. Певна частина цієї продукції упаковується у тару невеликої ємності та реалізується в готовому вигляді в роздрібних магазинах. Весь інший обсяг йде на виготовлення наповнювачів для виробників харчової продукції.
За сферою застосування ринок начинок та топінгів сегментується на:
• Вироби хлібопекарської промисловості
• Кондитерські вироби
• Молочні продукти
• Заморожені продукти
У 2022 році в світі в структурі споживання хлібобулочні вироби займали домінуючу частку ринку: близько 44%, і очікується, що до 2032 року цей сегмент зростатиме швидкими темпами. Хлібопекарська промисловість охоплює широкий спектр продукції, від тістечок і тортів до печива та хліба, а начинки та топінги відіграють важливу роль у покращенні смаку, текстури та візуальної привабливості цих виробів.
Згідно з даними на сайтах виробників, на кожну тонну печива, пряників та слойок припадає близько 20% начинок, а на кожну тонну тортів і тістечок короткого терміну зберігання – близько 25%.
За смаком ринок начинок сегментується на:
• Фрукти-ягоди
• Шоколад
• Ваніль та вершки
• Горіх
• Мак
• Інші
В світі та в Україні фруктовий смак займають домінуючу позицію на ринку, і очікується, що їхня популярність зростатиме з роками. Фруктові смаки користуються більшою популярністю на ринку завдяки їхньому натуральному та освіжаючому смаку, який відповідає споживчим уподобанням до менш калорійних і здоровіших варіантів.
При проведенні дослідження начинки сегментувалися за наступними видами:
1. Шоколадні начинки:
• Начинки з шоколадом
• Начинки з молочним шоколадом
• Начинки з білим шоколадом
• Начинки з шоколадом з додаванням горіхів або фруктів
2. Молоковмісні начинки:
• Начинки з основним вмістом ванілі
• Начинки з кокосовим молоком
• Начинки які готуються з молочних продуктів, таких як молоко, вершки або сир, а також можуть містити інші інгредієнти, такі як яйця, цукор, ваніль, фрукти та шоколад.
• Основні кремові начинки, які не містять молочного або білого шоколаду
• Карамельні начинки, де в описі не вказано вміст шоколаду (через домінуючу частку молоковмісних речовин)
3. Фруктово-ягідні начинки:
• Начинки, де в описі товару або за назвою домінуюча частка - фрукти та ягоди
4. Горіхові начинки:
• Начинки з різними видами горіхів (арахіс, фісташки, лісові горіхи та інші), де горіхи мають домінуючу частку.
5. Макові начинки:
• Начинки, де присутній мак
6. Інші начинки:
• Начинки з кленового сиропу
• Інші солодкі начинки, які не підпадають під вищезазначені категорії
Ринок наповнювачів в Україні представлений чотирьома видами компаній:
Перший тип компаній, які займають домінуючу частку ринку від 60% до 65%, – це компанії, які виробляють наповнювачі для власного використання у виготовленні хлібопекарських та кондитерськиї виробів (ХБВ). Вони в основному закуповують сировину для наповнювачів та продукцію для їх виготовлення (загущувачі, добавки, барвники). Компанії, що належать до цієї групи, не імпортують та не продають наповнювачі на внутрішньому ринку. Деякі з них займаються експортом начинок до країн Східної Європи та Центральної Азії. Їхні поставки характеризуються низькою концентрацією (в основному 1-3 поставки на рік) та великим обсягом. Ці компанії в основному займаються виробництвом усіх видів начинок.
Другий тип компаній, який займає від 30% до 35% ринку, – це компанії, що виробляють начинки та продають їх на оптовому або роздрібному ринку. Серед цих компаній домінують дочірні підприємства або філії іноземних компаній, переважно з Європи. Вони, як і компанії першого типу, закуповують всю продукцію для виготовлення начинок (крім фруктово-ягідної сировини вирощеної в Україні). Їхній експорт характеризується високою концентрацією та середніми обсягами. Ці компанії в основному займаються виробництвом усіх видів начинок.
Третій тип компаній – це імпортери, які закуповують готові наповнювачі в іноземних компаній та продають їх на території України. Ці компанії займають від 1% до 5% ринку. В основному ці компанії займаються шоколадними, молоковмісними та фруктово-ягідними начинками з екзотичних фруктів.
Четвертий тип компаній – це компанії, які імпортують начинки та використовують їх для власного виробництва ХБВ.
Ринок наповнювачів в Україні демонструє різноманітність і адаптивність до змінних умов, зокрема через вплив глобальних ринкових тенденцій та внутрішніх економічних викликів. Кожен тип компаній відіграє свою роль у забезпеченні якості та доступності продукції для кінцевих споживачів, сприяючи розвитку хлібопекарської та кондитерської галузей країни.
1. Загальна характеристика ринку начинок для випікання
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосування та кодів згідно з класифікаторами)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їх прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми та передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку начинок для випічки, розрахунок ємності ринку у 2021- та кв. 2024 р. (Виробництво + імпорт - експорт). Оцінка
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку
1.5. Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Список основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
2.2. Аналіз конкурентів за базами контрагентів
-ДП «ЗЕЕЛАНДІЯ»
-ТОВ «ПУРАТОС УКРАЇНА»
2.3. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
3. Оцінка виробництва досліджуваної продукції 2021- I кв. 2024 р.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт начинок для випічки з України в 2021-I кв. 2024 р. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт начинок для випічки в Україну в 2021-I кв. 2024 р. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений над ринком (побудова асортиментних карт визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Реклама та брендинг. Аналіз застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку наповнювачів для кондитерських виробів
8. Аналіз споживання над ринком
8.1. Уподобання споживачів за товаром, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
8.3. Споживання у секторі B2G. Загальний об'єм.
8.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис та оцінка)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2024–2026 роках.
10.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT- аналіз ринкового напряму / компанії / концепції Замовника на ринку / аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
11.2. PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності та ступеня їх впливу
11.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
1. Виробництво ринку ХБВ в Україні, 2021-й квартал 2024 р., у натуральних та грошових показниках, тис. тонн, млрд. дол.
2. Місткість ринку начинок для випічки в Україні, 2021-й квартал 2024 р., у натуральних та грошових показниках, тис. тонн, млн. дол.
3. Місткість ринку начинок для випічки (солодких наповнювачів) за видами в Україні в 2023 р., в натуральних показниках, тонн
4. Структура ринку начинок для випічки (солодких наповнювачів) за походженням в Україні, 2021-2023 рр., у натуральних показниках, тонн, %
5. Ємність ринку начинок для випічки за видами та походженням в Україні в 2023 р., в натуральних показниках, тонн
6. Структура продажу солодкої начинки ДП «ЗЕЕЛАНДІЇ» за видами, у 2023 4 міс. 2024, у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
7. Структура продажу начинок для випікання ДП «ЗЕЕЛАНДІЯ» на внутрішньому ринку по компаніях у 2023-4 міс. 2024, у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
8. Структура продажу солодкої начинки ДП «ЗЕЕЛАНДІЯ» на внутрішньому ринку за смаком у 2023-4 міс. 2024, у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
9. Структура продажів солодкої начинки ДП «ЗЕЕЛАНДІЯ» на видом смаку, у 2023 р., у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
10. Структура продажу солодкої начинки ТОВ «ПУРАТОС УКРАЇНА» за видами 2023-4 міс. 2024, у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
11. Структура продажів начинок для випікання ТОВ "ПУРАТОС УКРАЇНА" на внутрішньому ринку по компаніях у 2023-4 міс. 2024, у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
12. Структура продажу солодкої начинки ТОВ "ПУРАТОС УКРАЇНА" на внутрішньому ринку за смаком у 2023-4 міс. 2024, у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
13. Структура продажу солодкої начинки ТОВ "ПУРАТОС УКРАЇНА" за видом смаку у 2023р., у натуральних та грошових показниках, тонн, млн. грн.
14. Частки ринку основних операторів та сегментація за видами їхньої продукції у 2022-2023 рр., у натуральних показниках, тонн
15. Сегментація компаній-виробників кондитерських виробів на підприємствах-постачальниках начинок для випікання у 2023 році, у натуральних та грошових показниках, тонн, млрд. грн.
16. Основні виробники наповнювачів для ХБВ в Україні в 2021-2023рр., в натуральному вираженні, тонн
17. Динаміка експорту начинок для випічки з України у розрізі видів у 2022-1 кв. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
18. Динаміка експорту начинок для випічки з України у розрізі видів у 2022-1 кв. 2024 рр., у грошах, тис. дол.
19. Структура експорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та компаній у 2022-1 кв. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
20. Структура експорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та компаній у 2022-1 кв. 2024 рр., у грошах, тис. дол.
21. Структура експорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та географією у 2022-1 кв. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
22. Структура експорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та географією у 2022-1 кв. 2024 рр., у грошах, тис. дол.
23. Динаміка імпорту начинок для випічки з України у розрізі видів у 2022-1 кв. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
24. Динаміка імпорту начинок для випічки з України у розрізі видів у 2022-1 кв. 2024 рр., у грошах, тис. дол.
25. Структура імпорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та компаній у 2022-1 кв. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
26. Структура імпорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та компаній у 2022-1 кв. 2024 рр., у грошах, тис. дол.
27. Структура імпорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та географії у 2022-1 кв. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
28. Структура імпорту наповнювачів для ХБВ з України у розрізі видів та географії у 2022-1 кв. 2024 рр., у грошах, тис. дол.
29. Асортиментна картка основних операторів ринку начинок для випікання в Україні
30. Ціни на продукцію "Зеландії" для внутрішнього ринку на квітень 2024 року
31. Ціни на продукцію «ПУРАТОС» для внутрішнього ринку на квітень 2024 року
32. Ціни на продукцію "ГАЛАФРУТ" для внутрішнього ринку на грудень 2024 року
33. Ціни на продукцію «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА» для внутрішнього ринку на грудень 2023 року
34. Результативна таблиця застосування ІМК над ринком наповнювачів для кондитерських виробів
35. Використання основних каналів реклами над ринком начинок для випічки по операторам
36. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку начинок для випікання виробів за операторами
37. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
38. Аналіз присутності операторів ринку на онлайн-каналах комунікації
39. Аналіз активності операторів ринку на онлайн каналах комунікації
40. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку наповнювачів
для кондитерських виробів
41. Аналіз брендингу основних операторів ринку
42. Список та опис галузевих виставок
43. Аналіз пошукової реклами начинок для випічки за заданими типами запитів у Google за період з 01.01.2024 по 31.04.2024
44. Загальний обсяг B2G сектору ринку начинок для випічки у 2023 р. 1 кв. 2024 р.
в натуральному та грошовому виразі, кг і грн.
45. SWOT - аналіз напрямку ринку
46. SWOT аналіз концепції Замовника на ринку
47. PESTLE - аналіз ринку наповнювачів
48. Карта ринкових ризиків
1. Структура споживання начинок та топінгів за видами продукції у світі у 2022 році,
в грошовому еквіваленті, %
2. Структура продажу начинок для випікання ДП «ЗЕЕЛАНДІЇ» в Україні за регіональною сегментацією збуту у 2023-4 міс. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
3. Структура продажу начинок для випікання ДП «ЗЕЕЛАНДІЇ» в Україні за регіональною сегментацією збуту у 2023-4 міс. 2024, у грошовому вираженні, млн. грн.
4. Структура продажу солодкої начинки ТОВ "ПУРАТОС УКРАЇНА" в Україні за регіональною сегментацією збуту у 2023-4 міс. 2024 р., в натуральному вираженні, тонн
5. Структура продажу солодкої начинки ТОВ «ПУРАТОС УКРАЇНА» в Україні за регіональною сегментацією збуту у 2023-4 міс. 2024, у грошовому вираженні, млн. грн.