Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 28 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Харчові барвники – це речовини, які використовуються для надання кольору харчовим продуктам і напоям. Основна мета використання харчових барвників – покращити зовнішній вигляд продуктів, зробити їх більш привабливими для споживачів та підтримати стабільність кольору під час зберігання.
Кінцевими споживачами харчових барвників є виробники харчових продуктів, окремі особи, ресторани та заклади громадського харчування. Найбільша частка використання харчових барвників припадає на газовані напої, хлібобулочні та кондитерські вироби. Через те, що ці продукти покладаються на яскраві та привабливі кольори, щоб підвищити їх візуальну привабливість і залучити споживачів.
Барвники, які використовують у харчовій промисловості, поділяються на натуральні та синтетичні. Іноді до окремої групи виділяють барвники ідентичні натуральним, що також можуть мати як натуральне, так і синтетичне походження.
Натуральні барвники мають рослинне, тваринне або мінеральне походження. Більшість натуральних барвників у певній дозі нешкідливі для здоров’я і їх можна вживати людям різного віку.
Синтетичні барвники не зустрічаються в природі, а повністю синтезуються в лабораторіях. Такі барвники відрізняються стабільністю забарвлення, інтенсивністю кольору, низькою витратою та стійкістю до термічної обробки.
Популярність здорового способу життя призвела до того, що виробники все частіше використовують натуральну сировину замість синтетичних барвників. Натуральні барвники позитивно впливають на смак продукту та містять корисні для організму речовини та вітаміни.
Вплив нормативних актів на ринок є високим. Регуляторні органи, такі як Європейський Союз (ЄС) та FDA, зосереджуються на безпеці харчових барвників, що призводить до ретельного тестування та оцінки натуральних кольорів перед їх затвердженням. Суворі правила щодо використання синтетичних барвників спрямовані на захист здоров'я населення та забезпечення безпеки споживачів, особливо дітей.
Згідно з законодавством України у харчовій промисловості можливе застосування деяких харчових барвників, а саме барвники, зазначені у Додатку 1 до Показників безпечності (вимог) до харчових добавок (пункт 4 розділу І), переліку харчових добавок, дозволених до використання в харчових продуктах, та умов їх використання.
На українському ринку харчових барвників у харчовій промисловості переважає імпортна продукція. Як наслідок, ключові тенденції, що спостерігаються протягом досліджуваного періоду, є тенденціями, характерними для імпортних товарів:
• Інновації та нанотехнології.
• Кампанії здорового способу життя
• Високі бар’єри для входу на ринок.
• Популярність натуральних барвників.
1. Загальна характеристика ринку харчових барвників
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосування та кодів згідно класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку харчових барвників, розрахунок ємності ринку в 2021- І кв. 2024 рр. (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку
1.5. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
3. Оцінка виробництва досліджуваної продукції в 2021- І кв. 2024 рр.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт харчових барвників з України в 2021- І кв. 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт харчових барвників в Україну в 2021- І кв. 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Реклама та брендинг. Аналіз застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку харчових барвників
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Споживання в секторі B2G. Загальний об’єм.
8.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT- аналіз ринкового напряму / компанії / концепції Замовника на ринку / аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
11.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
1. Перелік харчових барвників, дозволених до використання в харчових продуктах в Україні
2. Ємність ринку харчових барвників для харчової промисловості в Україні, 2021-І квартал 2024 рр., в натуральних та грошових показниках, тонн, тис. дол.
3. Структура ринку харчових барвників за походженням в Україні, 2021-2023 рр., в натуральних показниках, тонн, %
4. Основні оператори на ринку харчових барвників для харчового сектору в Україні в 2021-2023рр., в натуральному виражені, тонн
5. Основні виробники харчових барвників для харчового сектору в Україні в 2021-2023 рр., в натуральному виражені, тонн
6. Структура експорту харчових барвників для харчового сектору з України у розрізі компаній в 2021- 2023 рр., у натуральному вираженні, тонн
7. Структура експорту харчових барвників для харчового сектору з України у розрізі компаній в 2021- 2023 рр., у грошовому вираженні, тис. дол.
8. Структура експорту харчових барвників для харчового сектору з України у розрізі компаній за 1 кв. 2024 року, у натуральному та грошовому вираженні, тонн та тис. дол.
9. Географія експорту харчових барвників для харчового сектору з України в 2021-2023 рр., у натуральному вираженні, тонн
10. Географія експорту харчових барвників для харчового сектору з України в 2021-2023 рр., у грошовому вираженні, тис. дол.
11. Географія експорту харчових барвників для харчового сектору з України за 1 кв. 2024 року, у натуральному та грошовому вираженні, тонн та тис. дол.
12. Структура імпорту харчових барвників для харчового сектору в Україну у розрізі компаній в 2021- 2023 рр., у натуральному вираженні, тонн
13. Структура імпорту харчових барвників для харчового сектору в Україну у розрізі компаній в 2021- 2023 рр., у грошовому вираженні, тис. дол.
14. Структура імпорту харчових барвників для харчового сектору в Україну у розрізі компаній за 1 кв. 2024 року, у натуральному та грошовому вираженні, тонн та тис. дол.
15. Географія імпорту харчових барвників для харчового сектору в Україну в 2021-2023 рр., у натуральному вираженні, тонн
16. Географія імпорту харчових барвників для харчового сектору в Україну в 2021-2023 рр., у грошовому вираженні, тис. дол.
17. Географія імпорту харчових барвників для харчового сектору в Україну за 1 кв. 2024 року, у натуральному та грошовому вираженні, тонн та тис. дол.
18. Асортимент харчових барвників, які купували виробники кондитерських виробів у 2023 році, в натуральних та грошових показниках, кг, грн. з ПДВ
19. Ціни на продукцію «Компанія Євроімпекс» для внутрішнього ринку станом на квітень 2024 року, дол./кг з ПДВ
20. Ціни на продукцію «КФФ Групп» для внутрішнього ринку станом на квітень 2024 року, дол./кг. з ПДВ
21. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку харчових барвників
22. Використання основних каналів реклами на ринку харчових барвників по операторам
23. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
24. Аналіз брендингу основних операторів ринку
25. Перелік та опис галузевих виставок
26. Аналіз ринкових можливостей та загроз
27. PESTLE - аналіз ринку харчових барвників
28. Карта ризиків на ринку
1. Динаміка експорту харчових барвників для харчового сектору з України в 2021- 1 кв. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка імпорту харчових барвників для харчового сектору в Україну в 2021- 1 кв. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн