1119
Аналітика ринку від агентства Pro-Consulting
Аналітика ринку необхідна підприємствам, діяльність яких полягає у задоволенні попиту на товар чи послугу. Для ефективної роботи такий бізнес має орієнтуватися на поточну та прогнозну ринкову ситуацію, основними аспектами якої є:
- державне регулювання сфери бізнесу;
- діяльність прямих та непрямих конкурентів – аналіз конкурентів;
- стан та тренди споживання цільової продукції;
- зовнішня та внутрішня кон'юнктура пов'язаних ринків – сировинних, ресурсних, споживчих;
- можливості та обмеження міжнародної торгівлі;
- обставини непереборної сили, та ін.
Рекомендуємо вам вже зараз переглянути типову структуру дослідження (аналізу) ринку, щоб познайомитися з усіма можливими напрямками вивчення ринку.
Найчастіше аналітика ринку носить комплексний характер, що дозволяє охопити дослідженням всі складові ринкового середовища. Готовий звіт ринку по зазвичай включає:
1. Загальний розділ:
- опис сфери бізнесу;
- основні показники – виробництво, експорт, імпорт;
- графік зміни ємності ринку;
- сегментація ринку за різними параметрами;
- суттєві фактори впливу на ринкову ситуацію;
- основні тренди розвитку ринку
2. Система державного регулювання галузі/ринку:
- положення чинних нормативних актів;
- перспективне законодавство та озвучені реформаторські плани;
- податкове навантаження;
- необхідність ліцензування та стандартизації;
- правила проведення держзакупівель та можливості участі у тендерах;
- у якості прикладу структури реального звіту по ринку ознайомтеся зі структурою аналізу ринку гідроізоляційних та покрівельних мембран в Україні.
3. Конкурентна аналітика ринку:
- рейтинг найбільших операторів;
- розподіл ринкових часток між конкурентами;
- маркетингові стратегії та прийоми;
- конкурентні ризики для бізнесу замовника.
4. Споживча аналітика ринку:
- опис та сегментація цільової аудиторії;
- моделі поведінки споживачів;
- споживчі запити;
- особливості онлайн-споживання;
- параметри споживання в секторах В2В та В2G.
5. Дослідження способів реалізації продукції:
- перелік та опис можливих каналів збуту;
- ефективність реклами та інших методів просування;
- особливості взаємодії з операторами каналів збуту;
- критерії вибору схеми реалізації товарів через зміну ринкових умов;
- більше 2200 кейсів з аналізу ринку – у каталозі готових проектів – ознайомтеся.
6. Виробнича аналітика ринку:
- обсяги виробництва в натуральному та грошовому вираженнях;
- порівняння часток та технологічних рівнів виробників;
- параметри сировинної бази;
- доступність ресурсів та обладнання;
- умови рентабельності виробництва.
7. Зовнішньоторговельна аналітика ринку:
- обсяги імпортних та експортних поставок;
- сегментація зовнішньої торгівлі;
- міжнародні санкції та обмеження;
- митні збори;
- порівняння вигідності іноземних ринків;
- у якості прикладу дослідження іноземного ринку перегляньте структуру готового аналізу ринку сантехнічних виробів у Польщі.
8. Інвестиційний потенціал ринку:
- карта ризиків та бар'єрів за результатами PESTLE- та SWOT-аналізу;
- факторний аналіз ринкових ніш;
- можливості та рекомендації для запуску та розвитку бізнес-проектів.
Звіт по ринку від компанії Pro-Consulting заснований на даних з безлічі джерел, що контролюють і доповнюють один одного, що є запорукою повноти, актуальності та достовірності аналітики. Кабінетне дослідження ринку може доповнюватися та поглиблюватись польовими дослідженнями, для проведення яких у компанії є колл-центр, студія для фокус-груп та інтерв'ю, система моніторингу Інтернету. Про види та методи маркетингових досліджень прочитайте тут.
Своєчасне замовлення у компанії Pro-Consulting аналітики ринку дозволяє створити інформаційну базу для проведення заходів з метою збереження прибутковості та розвитку бізнес-проектів, наприклад:
- освоєння прибуткових ринкових ніш та напрямів;
- вдосконалення торгової пропозиції;
- організація каналів імпорту чи експорту;
- створення та зміна торгових марок;
- реалізація інвестиційних проектів;
- мінімізація впливу кризових чинників.
Щоб замовити аналіз ринку, зв'яжіться з нами за телефоном або електронною поштою. Ми організуємо зустріч за участю ініціатора та виконавця дослідження, під час якого погодимо технічне завдання, терміни та вартість реалізації послуги дослідження ринку. Наша аналітика ринку доступна для бізнесу будь-якого масштабу.