1124
Маркетинговий аналіз від компанії Pro-Consulting
Компанія Pro-Consulting проводить маркетинговий аналіз з метою інформаційно-аналітичного забезпечення бізнес-проектів, а також задоволення інших потреб клієнтів у актуальних відомостях про поточну та прогнозовану ситуацію на споживчих ринках. З більш ніж 2400 готовими кейсами з аналізу ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.
За період існування та розвитку компанії наші фахівці виконали маркетинговий аналіз для сотень клієнтів, серед яких:
- філії міжнародних корпорацій;
- економічні флагмани національного масштабу;
- представники середнього та малого бізнесу;
- кредитні організації та інвестиційні фонди;
- торгово-промислові палати;
- галузеві асоціації;
- іноземні представництва;
- юридичні фірми;
- науково-дослідні установи;
- приватні особи;
- також ми взяли участь у багатьох соціально-вагомих проектах – з ними можна ознайомитись у розділі «Соціальна відповідальність Pro-Consulting».
Ми застосовуємо індивідуальний підхід до клієнтів, тому кожен маркетинговий аналіз має ексклюзивний характер і спрямований на створення інформаційної бази для вирішення поставлених завдань. Далі ми розглянемо основні блоки звіту за результатами ринкового аналізу, але пропонуємо вам ознайомитися з повним варіантом типової структури дослідження ринку, яка може бути адаптована під цілі та завдання вашого бізнесу.
Зазвичай маркетинговий аналіз замовляють під час підготовки до:
- планування та реалізації інвестиційних проектів;
- переформатування діяльності існуючого підприємства;
- розширення сфери бізнесу шляхом освоєння додаткових напрямів чи ринкових ніш;
- випуску ринку нового продукту, коригування наявної торгової пропозиції чи бренду;
- розроблення стратегії протидії конкурентам;
- виходу на зовнішні ринки з метою імпорту чи експорту товарів;
- масованої рекламної кампанії;
- антикризового менеджменту у форс-мажорних обставинах.
Найчастіше маркетинговий аналіз від Pro-Consulting має комплексний вигляд, охоплюючи всі основні складові ринкової ситуації, такі як:
1. Загальні параметри та характеристики:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту продукції;
- ємність ринку, її зміна;
- сегментація ринку;
- основні чинники ринкової ситуації;
- тенденції подальшого розвитку обстановки у цільовій сфері бізнесу.
2. Нормативні правила роботи на ринку:
- перелік та основні положення законів та підзаконних актів;
- варіанти організації підприємств;
- податкове навантаження у різних форматах діяльності;
- необхідність та умови ліцензування;
- порядок проведення державних закупівель; можливості для участі у тендерах;
- плани органів влади щодо реформування системи регулювання галузі;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика вам потрібна, зв'яжіться з нашими консультантами – вони поставлять корисні запитання та допоможуть скласти технічне завдання на проведення дослідження – контакти.
3. Конкурентний маркетинговий аналіз:
- список та характеристики конкурентів;
- спрямованість та практична реалізація стратегій конкурентної боротьби;
- розмір ринкових часток конкурентів, визначення поточної позиції замовника;
- асортимент та властивості товарів прямих та непрямих конкурентів, їх сильні та слабкі сторони;
- чинники, що впливають конкурентоспроможність на конкретному ринку;
- конкурентні ризики та бар'єри для реалізації планів ініціатора дослідження;
- у якості прикладу структури реального звіту перегляньте структуру аналізу ринку оптики в Україні або, наприклад, аналізу маркетплейсів дитячих товарів в Україні. Будь-який готовий звіт може бути актуалізований за вашим запитом.
4. Дослідження каналів збуту цільових товарів:
- можливі засоби реалізації продукції, їх основні особливості;
- варіанти співпраці з дистриб'юторами та рітейлерами;
- застосовність та ефективність методів просування залежно від каналу продажів;
- рекомендації щодо організації збуту при різкій зміні ринкової ситуації.
5. Інвестиційний маркетинговий аналіз:
- карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
- факторне порівняння ринкових ніш та зовнішніх ринків;
- існуючі можливості та рекомендації щодо реалізації та розвитку бізнес-проектів.
Наведений перелік можливих розділів маркетингового аналізу не є вичерпним. Замовник може вказати у технічному завданні напрями дослідження для забезпечення специфіки його бізнесу. Наприклад, для суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності цікавий маркетинговий аналіз, що містить:
- обсяги, структуру та динаміку експортних чи імпортних поставок;
- мита на різних напрямках ЗЕД;
- наявні санкції, антидемпінгові бар'єри та інші обмеження міжнародної торгівлі;
- конкурентоспроможність імпортних чи експортних цільових товарів;
- список потенційних партнерів для організації каналів ЗЕД.
Нагадуємо, що повна типова структура дослідження ринку доступна до ознайомлення з даного посилання.
Отримати повну інформацію про зміст послуги та замовити маркетинговий аналіз за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.