Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 26 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз маркетплейсів дитячих товарів в Україні. Було проаналізовано тенденції розвитку ринку маркетплейсів (фактори впливу, проблеми розвитку), обсяги продажу дитячих товарів в Україні, кількість та відвідуваність інтернет-магазинів з конкуруючими обсягами та асортиментом, асортимент та споживання на ринку.
Ринок маркетплейсів дитячих товарів в Україні є сегментом e-commerce який динамічно розвивається. Маркетплейси приваблюють покупців своїми перевагами по асортименту та зручності обрати різні товари в одному місці, порівняти ціни та замовити доставку у зручний спосіб. Очікується, що ринок буде рости в найближчі роки. Окреме місце на цьому ринку посідають маркетплейси, які спеціалізуються на вживаних товарах, тому що такі товари користуються великим попитом на ринку, оскільки діти швидко ростуть і придбання вживаних речей допомагає економити витрати.
Фактори впливу:
• Все більше людей роблять покупки онлайн, що веде до зростання ринку маркетплейсів. Початком буму маркетплейсів стала пандемія COVID-19, а воєнний стан лише зміцнив позиції маркетплейсів. Станом на 2023 р., за даними Української ради торгових центрів, цей ринок користується популярністю у 10 млн. українців.
• Зростання проникнення Інтернету робить онлайн-покупки доступнішими для більшої кількості людей. За 2023 р., за даними Української ради торгових центрів, кількість активних користувачів збільшилося на 1,5 млн.
• Зростання доходів населення веде до збільшення витрат на споживчі товари, що може стимулювати зростання ринку маркетплейсів.
• За іншим джерелом зазначається, що загальний обсяг ринку e-commerce впав в 2022 році до 296 млн. дол. США, з 3507 млн. дол. США в 2021, та частково відновився у 2023, до 2671 млн. дол. США.
• Розвиток логістичних послуг робить доставку товарів онлайн більш швидкою та зручною.
• Зростання конкуренції на ринку маркетплейсів веде до покращення якості послуг та зниження цін.
Проблеми розвитку:
• Деякі люди все ще не довіряють онлайн-покупками, що може стримувати зростання ринку маркетплейсів.
• Створення та розвиток маркетплейсу потребує значних інвестицій.
• Організація доставки товарів онлайн може бути складною та затратною.
• Традиційні магазини все ще мають значну частку ринку, що може ускладнювати маркетплейсам залучення нових клієнтів.
• Існують юридичні та регуляторні питання, які можуть ускладнювати роботу маркетплейсів, до яких відносяться правові аспекти відносин між маркетплейсами та клієнтами.
Тенденції розвитку:
Все більше людей роблять покупки онлайн з мобільних пристроїв, що веде до зростання мобільних маркетплейсів.
• Маркетплейси все більше використовують дані про користувачів для персоналізації покупок.
• Зростає популярність маркетплейсів, які пропонують товари та послуги для бізнесу.
• Поширюються маркетплейси, які пропонують товари з інших країн.
Окремі маркетплейси мають функціонал, який дозволяє купляти та продавати вживані товари. Для обраного сегменту ринку це є важливим, оскільки існують товари з досить високими цінами, якими діти користуються лише певний період, а далі ці товари є незатребуваними – дитячі коляски, розвиваючі центри, іграшки, одяг, взуття, товари для немовлят, тощо.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку маркетплейсів (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку
- Оцінка обсягів продажу дитячих товарів в Україні
- Оцінка продажу дитячих товарів через маркетплейси
- Кількість спеціалізованих дитячих інтернет магазинів
- Кількість та відвідуваність інтернет-магазинів з конкуруючими обсягами та асортиментом (Розетка, Пром.юа, Кідстафф тощо)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами товарів, каналами збуту (оціночно), за торговими марками в категорії (оцінка за даними імпорту та виробництва)
1.5. Аналіз продажів дитячих товарів, що були у використанні, в Україні - аналіз майданчиків та форумів, зіставлення кількості оголошень обсягом продажів та оцінка такого сегменту в Україні
2. Основні оператори ринку (маркетплейси)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
- загальна інформація, види діяльності і спеціалізація
- товарні групи, торговельні марки і асортимент (побудова асортиментних карт з кількістю товарів по основним групам)
- Ціни на основні товари
- Способи доставки
- Аналіз просування (присутність у каталогах, активність у соц мережах, ЗМІ, інша активність)
- Аналіз відгуків про маркетплейс
- Аналіз портрету основних клієнтів маркетплейсу (на основі аналізу профілів у соц мережах)
- Основні показники сайту та видачі в пошуку по ключових запитах
- Фінансові показники компанії-власника
2.2. Оцінка часток ринків (виходячи з попереднього аналізу)
3. Аналіз асортименту маркетплейсів, виділення товарних груп, що потребують посилення
4. Аналіз ціноутворення на ринку
4.1. Середні поточні ціни на основні товари, оцінка націнок покупців
4.2. Умови оплати і доставки
5. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
5.1 Висновки та рекомендації щодо застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку
6. Аналіз споживання на ринку (кабінетним способом).
6.1. Аналіз кількісних та якісних характеристик споживачів
6.2. Аналіз поведінки клієнтів в контексті купівлі продукції онлайн
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025 р.
7.3. Рекомендації по розвитку на ринку
- Доцільність створення маркетплейсів дитячих товарів
- Потенційна ємність ринку
1. Зміни обсягу продажів дитячих товарів в Україні та кількості споживачів, млрд грн., млн ос., % та тис грн. на 1 особу.
2. Кількість спеціалізованих інтернет-магазинів, од.
3. Відвідуваність основних маркетплейсів-конкурентів, млн. на місяць
4. Зіставлення вживаних та нових товарів на маркетплейсах, оголошень
5. Основні оператори ринку
6. Асортиментна карта (кількість найменувань товарів)
7. Діапазон середніх цін на обрані товари станом на січень 2024 р, грн.
8. Відгуки про маркетплейси та інтернет-магазини, кількість відгуків та бали, од.
9. Відвідуваність в категорії «Маркетплейси товарів та послуг» 2023 р., млн./міс.
10. Органічні видачі за пошуковими запитами (місце)
11. Фінансові показники основних гравців ринку маркетплейсів в Україні, 2021-2022 рр.
12. Асортимент маркетплейсів, кількість пропозицій станом на лютий 2024 р.
13. Порівняння цін дитячих товарів, грн. та % націнки
14. Умови оплати та доставки
15. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку маркетплейсів дитячих товарів
16. Використання основних каналів реклами на ринку маркетплейсів дитячих товарів по операторам
17. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку маркетплейсів дитячих товарів по брендам
18. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку маркетплейсів дитячих товарів по брендам
19. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
20. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
21. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
22. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку маркетплейсів дитячих товарів по брендам
23. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами ринку маркетплейсів дитячих товарів
24. Аналіз брендингу основних операторів ринку маркетплейсів дитячих товарів
25. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників
26. Зміни цільової аудиторії, тис. ос. та %
1. Продаж дитячих товарів через маркетплейси, млрд. грн.
2. Каталоги гравців
3. Частки ринку дитячих товарів основних гравців ринку, за продажами дитячих товарів, %
4. Споживчі переваги щодо брендів на ринку маркетплейсів дитячих товарів, середня оцінка за відгуками
5. Зміни вікової структури споживачів на ринку (2021 – всередині, 2023 – зовні), %