Дослідження ринку дитячих товарів в Україні. 2020 рік

Дослідження ринку дитячих товарів в Україні. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
6200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting було проведено аналіз ринку дитячих товарів в Україні, таких як іграшки, дитячий одяг, памперси, дитяче харчування, дитяча побутова хімія та косметика, а також коляски. Зокрема, були проаналізовані тенденції ринку, показники ринку та уподобання споживачів на ринку.
Головним трендом ринку дитячих товарів в Україні варто позначити постійну необхідність покупок через зростання дитини. Багато речей доводиться купувати знову або замінювати в силу їхньої неактуальності.
Ще однією тенденцією є незначний вплив кризових явищ: на дітях зазвичай не економлять. Батьки можуть відмовитися від багатьох покупок для себе, але все одно витрачатимуть гроші на свою дитину.
2020 року пандемія збільшила витрати домогосподарств з дітьми в середньому на 1 тисячу гривень на місяць у кожному домогосподарстві. Причиною цього стало підвищення цін у період карантину на деякі продукти харчування, а також предмети самозахисту (маски, антисептики, інші лікарські засоби).
Також на ринок впливає загальносвітовий тренд захисту навколишнього середовища — так, все більше виробників почали дбати про екологію. В асортименті багатьох брендів вже з'явилася нова дитяча косметика, іграшки та засоби гігієни з екологічно чистих матеріалів.
Грошові витрати на іграшки становлять 18% від усіх витрат на дитячі товари. За даними Української Асоціації Індустрії Іграшок, за 2019 рік обсяг ринку іграшок України у роздрібних цінах досяг 687 млн. дол. США. Тобто, реальний обсяг ринку дитячих товарів в Україні становить 3,8 млрд. дол. США.
Ринок дитячих іграшок демонструє тенденцію зростання у 2019 та 2020 рр., причому за 9 місяців 2020 року ринок дещо впав, у зв'язку з пандемією та закриттям більшості магазинів, проте, вже у 4-му кварталі ритейлерам вдалося реабілітуватися та збільшити продажі.
Найбільші суми витрачаються на покупку до Дня народження, причому у 2019 році у графіку вперше сума почала перевищувати 2000 грн. У 2019 році 33,1% респондентів готові витрачати на покупку іграшки від 1000 грн. і більше. Також спостерігається зростання кількості покупки іграшок вартістю від 600 до 1000 грн. А ось іграшки дешевші за 600 грн стали купувати помітно рідше. Щодо дрібних сум до 300 грн, то найчастіше їх витрачають без жодного календарного приводу.


Дитячий одяг. Тільки 30% одягу, що купується в Україні, є брендовим. Інші 70% — це стокові магазини, ринки і т.д. Багато батьків у пошуках кращого співвідношення ціна/якість освоїли онлайн-покупки. E-commerce характеризується різноманітним асортиментом, в якому є все для будь-якого молодшого віку – від пелюшок та шапочок для немовлят, до суконь та джинсів для дітей старшого віку. Здебільшого у продажу зустрічаються товари виробництва України та Туреччини, які сьогодні вважаються найкращими виробниками на вітчизняному ринку, а також Китаю.
Памперси. Незважаючи на падіння ємності ринку в 2019 році на 1,8% за обсягом, ця продукція залишається затребуваною на споживчому ринку, а зниження імпорту може бути спричинене надлишком дитячих підгузків у попередні роки та невиконанням очікувань зростання доходів населення.
Ринок дитячого харчування стабільно зростає з 2018 року, причому, незважаючи на карантинні обмеження та пандемію за 9 місяців 2020 року ринок виріс на 13% щодо АПМР. До кінця 2020 року підсумковий обсяг ринку дитячого харчування оцінювався в 92,1 млн дол. США.
Побутова хімія та засоби гігієни для дітей повинні відповідати віку. Косметика для діток до року має нейтральний запах, не містить барвників та гіпоалергену.
Основні групи товарів ринку:
побутова хімія (дитячі порошки);
засоби гігієни (шампунь, мило, догляд за ротовою порожниною);
паперова та ватна продукція (ватні палички, ватні диски, одноразові хусточки);
пеленальні засоби (підгузки, пелюшки).

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2016-9 міс. 2020 р.
2. Показники ринку
3. Уподобання споживачів
4. Висновки

Перелік графіків і діаграм:

1. Суми, витрачені на купівлю іграшок
2. Структура населення України за віковими групами (станом на 1 лютого 2020 року)
3. Основні мотиви вибору іграшок для покупки
4. Розподіл факторів за важливістю при виборі іграшки, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами