Аналітична записка по ринку зарядних станцій в Україні. 2023-9 міс. 2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії ринку Pro-Consulting було проведене дослідження ринку зарядних станцій в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції ринку, виробництво, зовнішня торгівля, споживання. Під роботою підведені висновки.

Аналіз ринку паперових стаканчиків в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку паперових стаканчиків в Україні у 2023-2024 рр. В звіті описані паперові стаканчики за кодом УКТЗЕД: 482369.Основні тенденції до споживання паперових стаканчиків в Україні:- Екологічна свідомість: Зростає попит на паперові стаканчики через підвищену обізнаність про екологічні проблеми та зменшення використання пластику.- Повернення McDonald's в Україну: Відновлення мережі сприяє зростанню попиту на паперову упаковку, зокрема стаканчики ...

Аналіз ринку футболок з принтами в Україні. 2021-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку футболк з принтами в Україні у 2021-2024 рр. В звіті описані футболки за кодом УКТЗЕД: 6109.Ринок футболок із принтами в Україні протягом 2021-2024 рр. зазнав значних змін під впливом макроекономічних чинників, споживчих уподобань та умов ринкової конкуренції. Ці чинники сформували динаміку, яка визначає сучасний стан і перспективи розвитку ринку.У 2024 році суспільство обирає комфортний ...

Аналітична записка щодо ринку ігрових приставок в Україні. 2021-1 пол. 2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела маркетингове дослідження на основі відкритих даних Державної митної служби України щодо ринку ігрових приставок у часовому проміжку 2021 – 1 половина 2024 року. Були вивчені особливості імпорту, дистрибуції, асортимент, ціни, канали просування, споживацькі уподобання. Розроблений прогноз на 2025-2028 рр. Під час дослідження було вивчено вплив російсько-української війни на конфігурацію ринку.

Аналітична записка щодо ринку сигарет в Україні. 2016-5 міс. 2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку сигарет за період з 2016 по 5 місяців 2024 року. Зроблено оцінку кількості курців, проаналізовані зміни у попиті у зв’язку з повномасштабним російським вторгненням, розглянуто перспективи розширення ніші ТВЕН та вейпів за рахунок жіночої аудиторії та молоді внаслідок формування нових споживчих смаків. Проведено кількісний розрахунок ємності ринку, імпорту та експорту, частку «тіні». На основі проаналізованої ...

Аналітична записка по ринку лавандової олії в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку лавандової олії в Україні, 2019 – 9 місяців 2024 рр. Україна розвиває сектор ефірних олій як частину екологічно чистого виробництва та стає конкурентоспроможним експортером.Вирощування лаванди в Україні стає все більш популярним, завдяки сприятливим кліматичним умовам та зростаючому попиту на цю рослину. Лаванда віддає перевагу відкритим сонячним ділянкам із нейтральною або слаболужною реакцією ґрунту, зокрема ...

Аналітична записка з ринку косметики та парфумерії в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку парфумерії та косметики в Україні за період 2015 – 9 міс. 2024 рр. Дослідження охоплює аналіз динаміки ринку, ключових тенденцій, конкурентного середовища, споживчого попиту, імпортно-експортних операцій та прогнозів розвитку галузі.Ринок косметики та парфумерії України є важливим сегментом легкої промисловості, який залишається перспективним, незважаючи на макроекономічні виклики, воєнні дії та зміни у споживчих вподобаннях. Основними ...

Аналіз ринку одягу та взуття в Україні. 2018-2024 рр.

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку одягу та взуття протягом 2018-2024 рр. Ринок одягу та взуття в Україні пройшов через кілька етапів трансформації у 2018–2024 роках. Зростання міжнародних рітейлерів, вплив глобальних криз, пандемія, повномасштабне вторгнення та зміна споживчих звичок значною мірою визначили динаміку його розвитку. До 2020 року ринок демонстрував стабільне зростання, що було зумовлено зростанням доходів населення та розширенням ...

Аналіз ринку меблів у Скандинавії. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 9
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку меблів в Скандинавії. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринків будівництва та дизайну. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок. Ринок Скандинавії є ...

Аналіз ринку елітної спідньої жіночої білизни в Україні, Європі загалом та США. 2024 год

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 95, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 26
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку елітної спідньої жіночої білизни в Україні, Європі загалом та США.Елітна жіноча спідня білизна є сегментом ринку, який вирізняється високоякісними матеріалами, майстерністю виготовлення та унікальним дизайном, що орієнтований на задоволення естетичних та функціональних потреб споживачів. Продукти цього сегмента виготовляються з матеріалів преміум-класу, таких як шовк, мікрофібра, мереживо та інші якісні тканини. Мета елітної білизни — ...

Дослідження ринку одягу та взуття в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку одягу та взуття в Україні за період 2018 – 10 місяців 2024 року. У рамках дослідження охарактеризовано основні тенденції розвитку цього сегмента, зокрема вплив економічних криз, змін купівельної спроможності населення, а також зростання популярності локальних брендів на тлі дефіциту імпортної продукції.Під час аналізу висвітлено: - динаміку обсягів імпорту за основними товарними групами, - основних ...

Аналіз ринку лавандової олії в України. 2019-9 міс. 2024 рр.

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 25, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітики Pro-Consulting дослідили ринок лавандової олії в Україні, охопивши період 2019 – 9 місяців 2024 року. У звіті проаналізовано: тенденції розвитку ринку; ключові чинники впливу; ємність, структуру та сегментацію ринку; основних операторів; динаміку виробництва та експорту; побудову гіпотез і рекомендацій для подальшого розвитку.Попит на лавандову олію підживлюється зростанням інтересу до натуральної косметики, фармацевтики, харчової промисловості та ароматерапії та стимулює розвиток ...

Аналіз ринку ігрових приставок в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 31
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку ігрових приставок в Україні. В ході роботи було проаналізовано: основні тенденції, імпорт, основних операторів за категоріями товарів, послуг, просування, відгуками. Оцінено асортимент, вартість продукції, споживачів та їх вподобання. Під роботою підведені висновки, розроблені прогнозні тенденції, рекомендації по розвитку, SWOT та PEST LE аналізи.Повномасштабне вторгнення. Повномасштабне вторгнення повністю відділило ринок України від ринку так ...

Аналіз ринку косметики та парфумерії в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 24
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку парфумерії та косметики в Україні у 2015 – 9 міс. 2024 рр. Для проведення аналізу ринку спортивного харчування парфумерії та косметики в Україні компанія «Про-Консалтінг» використовувала коди УКТЗЕД: 3303 (духи та туалетні води), 3304 (засоби для макіяжу та засоби для догляду за шкірою), 3305 (засоби для догляду за волоссям), 3306 (Засоби для гігієни порожнини ...

Аналіз ринку макулатурного туалетного паперу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 34
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку макулатурного туалетного паперу в Україні, 2021 – 9 міс. 2024 рр. Для проведення аналізу ринку макулатурного туалетного паперу в Україні компанія «Про-Консалтінг» використовувала код УКТЗЕД: 4818 10 (туалетний папір).Основна частка ринку складається з продукції, виготовленої з вторинної сировини (макулатури). Це забезпечує нижчу собівартість виробництва та екологічність продукту. Хоча сегмент паперу зі 100% целюлози зростає ...

Аналіз ринку ділового одягу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 42
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку ділового одягу в Україні. Маркетингове дослідження ринку охоплює період з 2021 року по 6 місяців 2024 років. Звіт за результатами аналізу ринку ділового одягу містить розрахунок обсягу та динаміки його зміни на підставі даних про виробництво, зовнішню торгівлю та споживання.Товар, що досліджується, включає блузки, сорочки, сорочки з короткими рукавами, чоловічі та жіночі, з трикотажного ...

База закладів б‘юті індустрії (косметологічні салони, салони краси, барбершопи та інші) в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 3
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала базу закладів б’юті індустрії в Україні. До бази включені заклади, що працюють в сфері косметологічних послуг та краси, а також включені лікарні, що мають стоматологічні кабінети, стоматологічні клініки та кабінети, заклади щелепної хірургії. У базі відображається код ЄДРПОУ компанії, назва закладу, вид діяльності (спеціалізація), адреса та контактний номер телефону, а також рейтиг (оцінка за відгуками).

Аналіз ринку спортивного харчування в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку спортивного харчування в Україні у 2023 – 9 міс. 2024 рр. Для проведення аналізу ринку спортивного харчування в Україні компанія «Про-Консалтінг» використовувала коди УКТЗЕД: 2106, 1806, 1901, 1904,1905, 2008 (протеїн, ізолят), 2925 (креатин), 2936 (Вітамін Е), 2923 лецитин сухий та рідкий, 1504 (омега 3), 2106 (цитрулін малат, ВСАА і ЕАА), 2922 (бета аланін, аргінін, ...

Дослідження ринку дитячого одягу в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 14
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку дитячого одягу в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок дитячого одягу наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України. Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, міграційних процесів, інфляцією та девальвацією гривні, скорочення ...

Аналіз ринку стокового та вживаного одягу та взуття в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку стокового та вживаного одягу в Україні в 2021-1 пол.2024 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано стан ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз попиту на ринку. У 2022 році ринок одягу в Україні зазнав значного впливу війни. Найбільший попит на одяг в ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами