Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку одягу та взуття в Україні за період 2018 – 10 місяців 2024 року. У рамках дослідження охарактеризовано основні тенденції розвитку цього сегмента, зокрема вплив економічних криз, змін купівельної спроможності населення, а також зростання популярності локальних брендів на тлі дефіциту імпортної продукції.
Під час аналізу висвітлено:
- динаміку обсягів імпорту за основними товарними групами,
- основних операторів ринку,
- уподобання споживачів щодо типів одягу та взуття,
- особливості роздрібної торгівлі та популярність онлайн-продажів.
Серед ключових трендів: перехід до екологічного виробництва, інтеграція технологій штучного інтелекту в процеси шопінгу, збільшення попиту на спортивний та зручний домашній одяг. Зростає роль українських брендів, які адаптуються до викликів війни, інтегруючи сучасні тенденції та екологічну свідомість.
Попит на одяг та взуття демонструє залежність від економічних і соціальних умов, таких як війна, міграція населення та інфляція. У 2023 році ринок частково стабілізувався завдяки поверненню міжнародних брендів, таких як H&M та Inditex, а у 2024 році спостерігається посилення конкуренції між локальними та закордонними виробниками.
Окрему увагу приділено зміні каналів збуту, де помітним є зростання сегменту e-commerce, що відповідає глобальним тенденціям діджиталізації.
1. Загальна характеристика ринку одягу та взуття в Україні у 2018-10 міс 2024 рр.
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в Україні (основні тенденції, особливості ринку, проблеми та фактори впливу на ринок)
1.2. Плани відомих світових брендів одягу з виходу на ринок України (на підставі даних із відкритих джерел)
1.3. Основні показники ринку. Ємність ринку одягу та взуття
2. Аналіз імпорту одягу та взуття в Україну у 2018-2024 роках.
2.1. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних товарних груп з УКТЗЕД; виділення груп товарів, які демонструють найбільший приріст обсягів імпорту у грошовому вираженні
2.2. Основні імпортовані бренди одягу та взуття в Україну: ТОП 10 брендів у структурі всього обсягу імпорту досліджуваних товарів (перелік та їх частки) у 2024 р., порівняння часток цих же брендів у 2023 – 2024 рр.
2.3 Сегментація імпорту досліджуваного одягу та взуття (частки обсягів імпорту досліджуваних груп товару у грошовому вираженні у загальній структурі імпорту) в Україні у 2018-2024 роках
3. Основні оператори ринку, передові fashion-рітейлери України за площею (локальні та закордонні бренди) у 2024 р. та їх коротка характеристика
4. Уподобання споживачів щодо брендів одягу та взуття
4.1. Аналіз зміни рейтингу брендів одягу та взуття в Україні у 2018-2024 роках. (на підставі даних із відкритих джерел) у розрізі:
- магазин жіночого одягу та взуття
- магазини чоловічого одягу та взуття
- магазин молодіжного одягу та взуття
- магазин спортивного одягу та взуття
4.2. Попит на тип одягу (штани, футболки, сорочки, джинси та ін.) та приналежність одягу до статі в Україні (оцінка на підставі запитів в інтернеті через Google AdWords )
5. Висновки та рекомендації щодо сегмента одягу та взуття, що найбільш розвивається:
- за виглядом одягу (для чоловіків, жінок, дітей)
- за типом одягу (штани, футболки, сорочки, джинси тощо).
- за взуттям
- за спортивним одягом і взуттям
1. Структура обсягів продажу одягу у розрізі товарних груп, у грошовому вираженні у 2018- 9 міс 2024 рр., млн дол США
2. Обсяги продажів взуття у грошовому вираженні у 2018- 9 міс 2024 рр., млн дол. США
3. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних товарних груп у грошовому вираженні у 2018- 9 міс 2024 рр., млн дол США
4. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних товарних груп у грошовому вираженні у 2018- 9 міс 2024 рр., млн дол.
5. Частки ТОП-10 імпортованих брендів одягу у структурі всього обсягу імпорту досліджуваних товарних груп у грошовому вираженні, у 2021 – 10 міс. 2024 рр., млн дол. США, %
6. Сегментація імпорту досліджуваного одягу та взуття (частки обсягів імпорту досліджуваних груп товару у грошовому вираженні у загальній структурі імпорту) в Україні у 2018-2024 роках
7. Частки обсягів імпорту досліджуваних груп одягу у грошовому вираженні у загальній структурі імпорту у 2018 – 9 міс 2024 рр., %
8. Частки обсягів імпорту досліджуваних груп взуття у грошах у загальній структурі імпорту у 2018 – 9 міс 2024 рр., %
9. Основні оператори ринку одягу та взуття – ТОП-11 fashion-рітейлерів України станом на 2024 р.
10. Популярні бренди міжнародних рітейлерів , які представлені в Україні, виключно за франшизою
1. Динаміка рівня середньої заробітної плати українців у 2015 – 9 міс 2024 рр., грн./міс.
2. Динаміка індексу інвестиційної привабливості в Україні у 2018 – 10 міс 2024 рр.
3. Динаміка обсягів продажу одягу у грошовому вираженні
у 2018 - 9 міс 2024 рр., млн дол., %
4. Динаміка обсягів продажу взуття у грошовому вираженні
у 2018- 9 міс 2024 рр., млн дол., %
5. Динаміка доходу онлайн-рітейлерів одягу та взуття за 2021 р. та 2023 рр., 6 міс 2023 р та 6 міс 2024 р, у грошовому виражені в дол. США, %
6. Основні канали збуту одягу
7. Основні канали збуту взуття в Україні
8. Частки досліджуваних груп одягу за обсягами імпорту в грошах 9 міс 2024 р., %
9. Рейтинг брендів жіночого одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів
10. Динаміка рейтингу брендів жіночого одягу та взуття у 2018-2023 рр., за опитуваннями споживачів, балів
11. Рейтинг брендів чоловічого одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів
12. Динаміка рейтингу основних брендів чоловічого одягу та взуття у 2018-2023 рр., за опитуваннями споживачів, балів
13. Рейтинг брендів молодіжного одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів
14. Динаміка рейтингу брендів молодіжного одягу та взуття в 2018 - 2023 рр., за опитуваннями споживачів, балів
15. Рейтинг брендів спортивного одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів
16. Динаміка рейтингу основних брендів спортивного одягу та взуття у 2018 - 2023 рр., за опитуваннями споживачів, балів
17. Попит на одяг у розрізі приналежності до статі в Україні у 2021-2023 рр. (за середньою популярністю запитів на місяць)
18. Темп падіння середньомісячної кількості запитів,
порівняння 2022 та 2023 роки, %
19. Попит на одяг у розрізі його типу та приналежності до статі в Україні у 2023 році (за середньою кількістю запитів на місяць)
20. Попит на одяг у розрізі його типу та приналежності до статі в Україні, за кількістю запитів за 10 міс 2024 р.