Бізнес-план відкриття салону весільного вбрання

Бізнес-план відкриття  салону весільного вбрання
Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2019 року
Кількість сторінок: 44 сторінки, в тому числі 20 таблиць, 12 рисунків
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: в електронному вигляді Word + фінансова модель в Excel
19999 грн.
  • Ви можете замовити адаптацію цього проекту: рік, масштаби, географія
  • Ви можете замовити бізнес-план іншого проекту - перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити дослідження ринку для вашого бізнесу

Концепція проекту:

Одруження – це одна з тих знаменних подій у житті людини, до яких зазвичай готуються дуже ретельно. Особливо багато клопоту у майбутньої нареченої, адже їй необхідно бути найкрасивішою на цьому святі народження нової сім'ї. Тому перше, куди направляється дівчина, яка отримала шлюбну пропозицію, це весільний салон, де можна вибрати сукню, взуття та аксесуари для майбутнього урочистого заходу.
Ринок весільних салонів, незважаючи на велику кількість учасників, продовжує зростати щорічно, особливо після покращення економічної ситуації в країні. Найбільшою популярністю у клієнтів користуються салони, що є не звичайними магазинами одягу, а місцем, де кожна дівчина може відчути себе ніжною, тендітною і чарівною нареченою, адже підготовка до одруження не менш зворушлива, ніж саме свято. Конкурентну перевага на ринку салонів весільних суконь отримують учасники, які здатні запропонувати високий рівень обслуговування разом з якісними товарами за доступними цінами. Відомості про неймовірну турботу працівників закладу передаються з вуст в уста від старих клієнтів до нових, забезпечуючи постійний приплив майбутніх наречених і їхніх родичів. Відкриття салону весільного вбрання за нашим проектом — це не просто чудова бізнес-ідея, що принесе прибуток, це ще і спосіб додати у цей світ дещицю радості та краси.
Варто також зазначити, що кількість шлюбів на 1000 осіб у Києві за останні дев'ять років залишається практично на стабільному рівні, а населення столиці безперервно збільшується. Отже, сімейних союзів у головному місті країни укладається все більше, а значить попит на послуги весільних салонів зростає.


Метою реалізації проекту є відкриття салону весільного вбрання у Києві. Цей заклад краще всього розташувати у місці, де зосереджена велика кількість потенційних покупців і легше просувати інформацію про товари і послуги, що пропонуються. Найбільш оптимальним варіантом є розміщення салону в одному з популярних торгових центрів з великою прохідністю потенційних покупців продукції середнього цінового сегмента.

Зміст:

Резюме Проекту
1. Опис Проекту
2. Виробничий план
2.1 Місцезнаходження Проекту
2.2 Виробничий процес Проекту та характеристика послуг, що будуть представлені
3. Організаційний план
3.1. Необхідний персонал і кадрова політика по Проекту
3.2. Нормативно-правове регулювання по Проекту
4. Аналіз ринку салонів весільного вбрання
4.1. Ємкість ринку та конкурентне середовище в сегменті салонів весільного вбрання
4.2. Маркетингова стратегія розвитку салонів весільного вбрання
5. Інвестиційний план
6. Фінансова оцінка Проекту
6.1. Параметри бізнесу
6.2. Вихідні дані для розрахунків та їх аргументація
6.3. План продажів
6.4. Формування прибутку по Проекту
6.5. Прогноз руху грошових потоків по Проекту
6.6. Розрахунок точки беззбитковості по Проекту
7. Аналіз ефективності Проекту
7.1. Показники рентабельності
7.2. Показники інвестиційної привабливості по Проекту
8. Аналіз ризиків
8.1. Факторний аналіз ризиків по Проекту
8.2. Стратегія зниження ризиків
8.3. SWOT-аналіз
9. Висновки

Перелік таблиць:

Таблиця 1. Штатний розпис Проекту
Таблиця 2. Основні салони весільного вбрання в м. Києві
Таблиця 3. Маркетингова компанія проекту
Таблиця 4. Напрями інвестування
Таблиця 5. Необхідні обладнання та меблі для салону весільного вбрання
Таблиця 6. Перелік необхідного обладнання
Таблиця 7. Перелік необхідного технічного обладнання
Таблиця 8. Загальні параметри Проекту
Таблиця 9. Параметри роботи магазину
Таблиця 10. Оподаткування за Проектом
Таблиця 11. Калькуляція собівартості роботи магазину з реалізації весільного вбрання в розрахунку на середній розмір чеку
Таблиця 12. План продажів Проекту
Таблиця 13. Прогнозований звіт про доходи і витрати Проекту
Таблиця 14. Звіт про рух грошових коштів по Проекту
Таблиця 15. Беззбитковий об’єм реалізації по Проекту, 1-3 роки
Таблиця 16. Об’єм беззбитковості підприємства по Проекту, 1-3 роки
Таблиця 17. Формування прибутку по проекту
Таблиця 18. Прибутковість по проекту
Таблиця 19. Показники ефективності та інвестиційної привабливості Проекту
Таблиця 20. SWOT-Аналіз

Перелік графіків і діаграм:

Рисунок 1. Кількість зареєстрованих шлюбів в Україні за 2012-2018 рр., од.
Рисунок 2. Кількість зареєстрованих шлюбів за віком серед жіночої половини в Україні за 2012-2018 рр., од.
Рисунок 3. Кількість зареєстрованих шлюбів на 1000 осіб в м. Київ за 2010-2018 рр., од.
Рисунок 4. Концентрація салонів весільного вбрання в м. Київ
Рисунок 5. Структура інвестиційних вкладень
Рисунок 6. Графік беззбитковості, 1-й рік
Рисунок 7. Графік беззбитковості, 2-3 рік
Рисунок 8. Формування прибутку по проекту
Рисунок 9. Розмір валової виручки і маржі валового прибутку по Проекту
Рисунок 10. Розмір чистого прибутку і рентабельності продажу по Проекту
Рисунок 11. Внутрішня ставка доходу
Рисунок 12. Дисконтований період окупності Проекту

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами