Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 24 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження сегменту Performance/Lifestyle в Грузії. Проаналізовано об’єми фенш ринку у роздрібному та оптовому сегменті ринку, основних гравців, а також досліджено портрет споживача в сегментах Performance/Lifestyle та його поведінку. Виявлено основні тенденції в галузі та надано інформацію щодо потенціалу розвитку сегментів Performance/Lifestyle, ключових ризиків та можливостей з точки зору споживача та бізнесу.
В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку Performance/Lifestyle в Грузії у 2019-2023 рр та надано опис поведінки основних типів споживачів, а також висновки й рекомендації щодо ключових потенційних партнерів та можливостей в розрізі каналів збуту продукції.
Performance/ lifestyle сегмент ринку, що об'єднує людей, які цінують спортивні досягнення та здоровий спосіб життя. Цей сегмент часто описують як "активний" або "здоровий". Серед основних сегментів Nike у структурі Performance/Lifestyle можливо виділити: активних спортсменів, хобістів та любителів, які не мають проблем зі здоров'ям.
Період 2021-2023 рр. став певним каталізатором для зміни пріоритетів серед кожного сегмента споживачів у сегменті Performance/Lifestyle, які стали більш усвідомленими щодо питань довкілля. Тепер вони не тільки виявляють більше уваги до турботи про своє здоров'я, а й готові підтримувати продукти, що сприяють сталому впливу на екосистему. Зрушення в споживчій поведінці починає формувати новий ландшафт на ринку, де цінуються продукти, що об'єднують високу якість і увагу до природи.
Наразі місто Тбілісі домінує в роздрібній та оптовій торговельній структурі Грузії, оскільки воно є центром ухвалення рішень і має розвинену інфраструктуру, включно з аеропортами та дорогами, що сприяє розвитку міжнародної торгівлі.
У структурі доходів на ринку жіночого та чоловічого спортивного одягу в Грузії у 2023 році, частка жіночого одягу перевершує чоловічий на 14,6% і становить 57,3% від загального доходу з продажів.
Показник залученості кількості жителів Грузії до спорту, на сьогоднішній день, є нижчим за середній. Упродовж 2021-2023 рр., у Грузії спортом на постійній основі займалися не більше ніж 20% населення (747,3 тис осіб) від загальної кількості населення. Станом на лютий 2024 року, 170,6 тис. грузинів - є професійними спортсменами, з яких понад 70% - чоловіки.
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку) - загалом і окремо для кожного сегмента в структурі бренду спортивного одягу (Performance/Lifestyle)
1.2 Обсяг фешн-ринку в Грузії в розрізі роздрібного та оптового сегментів ринку
2. Структура ринку
2.1 Основні гравці
2.2 Поділ роздрібного та оптового сегмента
2.3. Канали збуту
2.4 Аналіз показників конкуренції на ринку
2.5 Демографічна структура
2.6 Структура за містами
2.7 Структура за напрямками Performance/Lifestyle
2.8 Структура за статтю
2.9 Структура за основними категоріями
3. Частка бренду спортивного одягу в структурі ринку
4. аналіз споживачів
4.1 Портрет споживача бренду спортивного одягу та споживача в сегментах Performance/ Lifestyle
4.2 Уподобання споживачів (інтереси, хобі, мета використання взуття (Performance/Lifestyle), на кого підписані в соцмережах) - контент аналіз соціальних мереж
4.3 Поведінка в роздрібній торгівлі в досліджуваному сегменті
5. Додаткові параметри впливу на ринок
5.1 Макроекономічні показники, релевантні для цільового ринку
5.2 Аналіз розвитку спортивних організацій і людей, що займаються спортом
5.3 Уподобання в занятті спортом
5.4 Культура роздрібної торгівлі
6. Висновки
6.1 Потенціал розвитку сегментів Performance/Lifestyle
6.2 Ключові ризики і можливості з погляду бізнесу і споживача
6.3 Ключові потенційні партнери
6.4 Можливості в розрізі каналів збуту
1. Тенденції розвитку ринку
2. Тенденції розвитку ринку для сегментів Performance/Lifestyle у структурі бренду спортивного одягу
3. Фактори впливу для кожного сегмента основних споживачів Performance/Lifestyle (взуття та одяг)
4. Юридична інформація про основних гравців на спортивному ринку Грузії
5. Перелік основних операторів аутлет-магазинів на ринку Грузії та їх структурування у сегменті Performance/Lifestyle у 2023 році
6. Обсяг торгівлі у Грузії, 2021-9 міс. 2023 р. млн. дол. США
7. Частка підприємств, які здійснювали продаж товарів/послуг через Інтернет у 2021-2022 рр., %
8. Чисельність населення станом на 1 січня 2019-2023 років. по регіонах Грузії, тис осіб
9. Основні індикатори ринку праці в Грузії, 2019-2022 рр., тис осіб
10. Обсяг роздрібної торгівлі у регіонах Грузії, 2021-2022 рр. млн. дол. США
11. Обсяг оптової торгівлі регіонами Грузії, 2021-2022 гг. млн. дол. США
12. Частки основних операторів на ринку спортивного одягу в Грузії у грошовому вираженні
13. Загальний портрет споживача у сегменті Performance/Lifestyle бренду спортивного одягу
14. Портрет споживача у категоріях сегмента Performance/Lifestyle бренду спортивного одягу
15. Кількість користувачів у найбільш популярних соціальних мережах Грузії 01.01.2023 р, млн
16. Розподіл веб-продажів країнами, лютий 2021-2022 рр., %
17. Обсяг ВВП у регіонах Грузії, 2019-2022 рр. млн. дол. США
18. Середньомісячний дохід на душу населення в регіонах Грузії, 2019-2022 рр. дол. США
19. Середня зарплата в регіонах Грузії, 2019-2022 рр. дол. США
20. Офіційний середній курс грузинського ларі по відношенню до іноземної валюти, 2019-2023, дол. США/ларі, євро/ларі
21. Офіційний курс грузинського ларі по відношенню до іноземної валюти, 7.02.2024
22. Потенціал розвитку сегментів Performance/Lifestyle
Performance Lifestyle
23. Потенціал розвитку сегментів Performance/Lifestyle через використання інфлюєсер-маркетингу
24. Ключові ризики та можливості з погляду бізнесу та споживача
1. Роздрібні продажі на фешн ринку Грузії в 2021-2023 рр., млн дол.
2. Частка населення, що має доступ до Інтернету у серпні 2023 року, %
3. Обсяг ринку електронної комерції в Грузії у 2019-2026 рр., млн дол.
4. Структура ринку за напрямами Performance/Lifestyle
5. Загальний дохід на ринку жіночого одягу та дохід на ринку спортивного одягу в Грузії, 2019-2026, млн дол.
6. Загальний дохід на ринку чоловічого одягу та дохід на ринку спортивного одягу в Грузії, 2019-2026, млн дол.
7. Доход на ринку жіночої та чоловічої спортивної в Грузії у 2023 році, %
8. Загальний виторг на ринку одягу в Грузії, 2019-2026 рр., млн дол.
9. Загальний виторг на ринку взуття в Грузії, 2019-2026 рр., млн дол.
10. Індекс споживчих цін на взуття та одяг у Грузії, порівняно з тим же місяцем попереднього року, 2023-січень 2024 р., %
11. Найпопулярніші соцмережі в Грузії, грудень 2023 року, %
12. Кількість та категорії підписок жінок у Instagram у Грузії, лютий 2024 року, профілів
13. Кількість та категорії підписок жінок у Instagram у Грузії, лютий 2024 року, профілів
14. Топ-6 інтересів у категорії підписок жінок та чоловіків у Instagram у Грузії, січень 2024 року, %
15. Найбільш популярні категорії серед інтернет-покупців у Грузії, лютий 2024 року, %
16. Найпопулярніші способи оплати електронної комерції у Грузії у лютому 2024 року, %
17. ВВП у Грузії у 2019-2026 рр., у поточних цінах, млрд дол.
18. Середня зарплата у Грузії, 2019 – 9 міс. 2023 р., дол. США, %
19. Рівень інфляції порівняно з попереднім роком у Грузії, 2019-2024 рр., %
20. Дохід на ринку спортивних заходів у Грузії у 2019-2026 рр., млн дол.
21. Дохід від "глядацьких видів спорту" в Грузії, 2019-2024 рр., млн дол.
22. Кількість ринків у Грузії в регіонах, 1.01.2023 р, одиниць