Дослідження ринку одягу у сегменті Performance/Lifestyle у Казахстані. 2024 рік

Дослідження ринку одягу у сегменті Performance/Lifestyle у Казахстані. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 24
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
94600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження сегменту Performance/Lifestyle в Казахстані. Проаналізовано об’єми фенш ринку у роздрібному та оптовому сегменті ринку, основних гравців, а також досліджено портрет споживача в сегментах Performance/Lifestyle та його поведінку. Виявлено основні тенденції в галузі та надано інформацію щодо потенціалу розвитку сегментів Performance/Lifestyle, ключових ризиків та можливостей з точки зору споживача та бізнесу.
В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку Performance/Lifestyle в Казахстані у 2019-2023 рр та надано опис поведінки основних типів споживачів, а також висновки й рекомендації щодо ключових потенційних партнерів та можливостей в розрізі каналів збуту продукції.
Performance/ lifestyle сегмент ринку, що об'єднує людей, які цінують спортивні досягнення та здоровий спосіб життя. Цей сегмент часто описують як "активний" або "здоровий". Серед основних сегментів Nike у структурі Performance/Lifestyle можливо виділити: активних спортсменів, хобістів та любителів, які не мають проблем зі здоров'ям.
Період 2021-2023 рр. став певним каталізатором для зміни пріоритетів серед кожного сегмента споживачів у сегменті Performance/Lifestyle, які стали більш усвідомленими щодо питань довкілля. Тепер вони не тільки виявляють більше уваги до турботи про своє здоров'я, а й готові підтримувати продукти, що сприяють сталому впливу на екосистему. Зрушення в споживчій поведінці починає формувати новий ландшафт на ринку, де цінуються продукти, що об'єднують високу якість і увагу до природи.
У 2023 році, згідно з даними Бюро національної статистики, закордонні поставки одягу і взуття займають частку на ринку Казахстану - 95%-99%. Таким чином, власне виробництво не може покривати потреби казахстанців, що робить країну імпортозалежною в цьому сегменті. За січень-червень 2023 року реалізація одягу, різного текстилю та взуття в Казахстані зросла майже вдвічі - на 97%. Протягом 6 місяців 2023 року, на території Казахстану, було реалізовано 103,9 млн штук одягу і взуття, тоді як в аналогічному періоді 2022 року - лише 52,8 млн штук.
У структурі доходів на ринку жіночого та чоловічого спортивного одягу в Казахстані 2023 року, частка жіночого одягу перевершує чоловічий на 16% і становить 58% від загального доходу з продажів.


Також, згідно з показником залученості кількості жителів Казахстану в спорт, на сьогоднішній день, є середнім. Станом на 2023 рік, у Казахстані спортом на постійній основі займалися 7,6 млн осіб, що становить 38,5% від загального населення країни і на 16,1% більше, ніж 2021 року.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку) - загалом і окремо для кожного сегмента в структурі бренду спортивного одягу (Performance/Lifestyle)
1.2 Обсяг фешн-ринку в Казахстані в розрізі роздрібного та оптового сегментів ринку
2. Структура ринку
2.1 Основні гравці
2.2 Поділ роздрібного та оптового сегмента
2.3. Канали збуту
2.4 Аналіз показників конкуренції на ринку
2.5 Демографічна структура
2.6 Структура за містами
2.7 Структура за напрямками Performance/Lifestyle
2.8 Структура за статтю
2.9 Структура за основними категоріями
3. Частка бренду спортивного одягу в структурі ринку
4. аналіз споживачів
4.1 Портрет споживача бренду спортивного одягу та споживача в сегментах Performance/ Lifestyle
4.2 Уподобання споживачів (інтереси, хобі, мета використання взуття (Performance/Lifestyle), на кого підписані в соцмережах) - контент аналіз соціальних мереж
4.3 Поведінка в роздрібній торгівлі в досліджуваному сегменті
5. Додаткові параметри впливу на ринок
5.1 Макроекономічні показники, релевантні для цільового ринку
5.2 Аналіз розвитку спортивних організацій і людей, що займаються спортом
5.3 Уподобання в занятті спортом
5.4 Культура роздрібної торгівлі
6. Висновки
6.1 Потенціал розвитку сегментів Performance/Lifestyle
6.2 Ключові ризики і можливості з погляду бізнесу і споживача
6.3 Ключові потенційні партнери
6.4 Можливості в розрізі каналів збуту

Перелік таблиць:

1. Тенденції розвитку ринку
2 Тенденції розвитку ринку для сегментів Performance/Lifestyle у структурі бренду спортивного одягу
3. Фактори впливу для кожного сегмента основних споживачів Performance / Lifestyle (взуття та одяг)
4) Юридична інформація про основних гравців на спортивному ринку Казахстану
5. Перелік основних операторів аутлет-магазинів на ринку Казахстану і їх структурування в сегменті Performance / Lifestyle в 2023 році
6. Частка роздрібних покупців у Казахстані 2023 року за категорією "одяг" і каналами продажів, %
7. Чисельність населення на 1 січня 2019-2023 рр. за регіонами Республіки Казахстан, тис. осіб
8. Основні індикатори ринку праці в Республіці Казахстан, 2019-2022 рр., тис осіб
9. Обсяг роздрібної торгівлі за регіонами Республіки Казахстан, 2022-2023 рр., млн. дол. США
10. Обсяг оптової торгівлі за регіонами Республіки Казахстан, 2022-2023 рр., млн. дол. США
11 Індекс споживчих цін на взуття за регіонами Республіки Казахстан, листопад 2023 року до листопада 2022 року, %
12. Динаміка часток операторів ринку спортивного одягу в Казахстані в 2020-2023 рр.
13. Загальний портрет споживача в сегменті Performance/ Lifestyle компанії бренду спортивного одягу
14. Портрет споживача в категоріях сегмента Performance/ Lifestyle компанії бренду спортивного одягу
15. Загальний портрет споживача Gen Z у сегменті Performance/ Lifestyle компанії бренду спортивного одягу
16. Кількість користувачів у соціальних мережах у Казахстані 01.01.2023 р., млн
17. Топ-5 найбільших торгових центрів Астани та Алмати за площею, тис м2
18. Середньодушові номінальні грошові доходи населення за регіонами Республіки Казахстан, 2019-2022 рр., дол. США
19. Середній офіційний курс валют Національного банку Республіки Казахстан, 2019-2023, тенге
20. Обсяг послуг спортивних і послуг з організації відпочинку за регіонами Республіки Казахстан, 2019-2022, млн дол. США
21. Кількість секцій найбільш популярних видів спорту і людей, залучених до занять спортом у лютому 2024 року, од., тис. осіб
22. Потенціал розвитку сегментів Performance/Lifestyle
23. Потенціал розвитку сегментів Performance/Lifestyle через використання інфлюесер-маркетингу
24. Ключові ризики та можливості з точки зору бізнесу та споживача

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка продажів одягу в Казахстані у 2021-2023 рр., млн дол. США
2. обсяг торгівлі в Республіці Казахстан, 2022-2023 рр., млн дол. США
3. Рівень проникнення ринку електронної комерції в Казахстані у 2019-2026 рр., %
4. обсяг роздрібної торгівлі в найбільших містах Республіки Казахстан, 2022-2023 рр., млн. дол. США
5. Обсяг оптової торгівлі в найбільших містах Республіки Казахстан, 2022-2023 рр. млн. дол. США
6. Дохід від жіночого та чоловічого спортивного одягу в найбільших містах Республіки Казахстан у 2023 році, млн. дол. США
7. Дохід від кросівок і спортивного взуття в найбільших містах Республіки Казахстан у 2023 році, млн. дол. США
8. Структура ринку спортивного одягу в Казахстані за напрямками
9. Загальний дохід на ринку жіночого одягу і дохід на ринку спортивного одягу в Казахстані, 2019-2026, млн дол. США
10. Загальний дохід на ринку чоловічого одягу і дохід на ринку спортивного одягу в Казахстані, 2019-2026, млн дол. США
11. загальний дохід на ринку дитячого одягу і дохід на ринку спортивного одягу в Казахстані, 2019-2026, млн дол. США
12. Дохід на ринку жіночого та чоловічого спортивного в Казахстані у 2023 році, %
13. Імпорт жіночого та чоловічого спортивного одягу до Казахстану, у грошовому вираженні у 2023 році, %
14. Імпорт жіночого та чоловічого спортивного взуття до Казахстану, у грошовому вираженні в 2021 році, %
15. Загальна виручка на ринку одягу в Казахстані, 2019-2026 рр., млрд дол. США
16. Загальна виручка на ринку взуття в Казахстані, 2019-2026 рр., млрд дол. США
17. Найпопулярніші соцмережі в Казахстані, жовтень 2023 року, %
18. Кількість і категорії підписок жінок в Instagram в Казахстані, січень 2024 року, профілів
19. Кількість і категорії підписок жінок в Instagram в Казахстані, січень 2024 року, профілів
20. Топ-6 інтересів у категорії підписок жінок в Instagram в Казахстані, січень 2024 року, %
21. Частка жінок і чоловіків в онлайн і офлайн покупках у Республіці Казахстан, квітень 2023 року, %
22. Причини використання офлайн-каналу для покупок, квітень 2023 рік, %
23. Як часто жителі мегаполісів відвідують торгові центри в Республіці Казахстан, серпень 2023 року, %
24. Розташування активних онлайн покупців у Республіці Казахстан у квітні 2023 року, %
25. Електронна торгівля в розрізі категорій у Республіці Казахстан, у натуральному вираженні в 2021-2022 рр., %
26. Оформлення замовлень активними онлайн-покупцями: сайт vs застосунок, квітень 2023 року
27. Найпопулярніші способи оплати електронної комерції в Казахстані у 2022 році, %
28. ВВП Республіки Казахстан у 2019-2022 рр., у поточних цінах, млрд дол. США
29. Середня зарплата в Республіці Казахстан, 2019 - 6 міс. 2023 рр., дол. США, %
30. Рівень інфляції в Республіці Казахстан, 2019-2023 рр., %
31. Залученість населення до занять фізкультурою і спортом у Казахстані у 2023-2026 рр., %
32. Найпопулярніші види спорту серед казахстанців, які досягли 18 років у 2023 році, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами