Аналіз ринку стокового та вживаного одягу та взуття в Україні. 2024 рік

Аналіз ринку стокового та вживаного одягу та взуття в Україні. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2024 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 19
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
34200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку стокового та вживаного одягу в Україні в 2021-1 пол.2024 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано стан ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз попиту на ринку.
У 2022 році ринок одягу в Україні зазнав значного впливу війни. Найбільший попит на одяг в Україні зазвичай припадав на жіночий одяг, однак у 2022 р. помітно зріс попит на чоловічі речі через початок повномасштабного вторгнення та закупівлю одягу для потреб Збройних сил, Територіальної оборони, шпиталів тощо, натомість попит на жіночий та дитячий одяг знижувався через міграцію цих груп населення за кордон. У 2023 році ситуація стабілізувалась, частки основних груп товарів наблизились до 2021 року. Проте за даними імпорту в 2023 р. та за трендами запитів в пошуковій системі, в 2023 р. високим залишався попит на спортивний одяг, який наразі виконує багато функцій, в тому числі повсякденного одягу та домашнього на випадок нестабільного теплопостачання.
Основні тенденції
1.Зростання попиту на практичний одяг
2.Зміна споживчих вподобань в бік комфортного та довговічного одягу
3.Зростання популярності стокового та вживаного одягу
Особливості ринку: висока конкуренція та зростання електронної комерції.
Ринок одягу та взуття в Україні є досить конкурентним, з великою кількістю як місцевих, так і міжнародних брендів. Пандемія та війна прискорили розвиток онлайн-продажів, що стало важливим каналом для рітейлерів.


Прослідковується тенденція до зростання обсягів імпорту вживаного одягу в Україну (за базами імпорту вживаних одягу та взуття). Таким чином на фоні світових трендів до ощадливого споживання та локальних українських тенденцій до зниження купівельної спроможності населення, спостерігається зростання попиту на дешевий одяг. Люди шукають можливості заощадити, що сприяє розвитку секонд-хендів, стокових магазинів та онлайн-платформ для продажу вживаного одягу.

В Україні спостерігається тенденція до зростання попиту на одяг в низькому ціновому сегменті, основною причиною є економічна нестабільність та зниження купівельної спроможності населення. Певна частка попиту на дешевий одяг протягом всього періоду повномасштабного вторгнення формується ВПО молодшого та середнього віку, для яких не всі потреби можна покрити за рахунок гуманітарної допомоги. Найбільший вплив на ринок ця частина цільової аудиторії мала в 2022 році, проте у зв’язку з активізацією бойових дій на Донбасі можна прогнозувати підвищення попиту на теплий одяг в низькому ціновому сегменті наприкінці 2024 року з боку людей, які зараз евакуюються з прифронтових міст.
Подальший розвиток сегменту буде сильно залежати від економічної та соціальної ситуації в країні

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку одягу та взуття в Україні у 2021- 1 пол. 2024 роках
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в Україні (основні тенденції, особливості ринку, проблеми та фактори впливу на ринок, виділення тенденцій стокового та вживаного одягу та взуття)
1.2. Плани відомих світових брендів одягу з виходу на ринок України (на підставі даних із відкритих джерел) та плани існуючих операторів по розширенню (на основі прес-релізі компанії та розширень, що почались після 2022 року та ін, а також ринку комерційної нерухомості)
1.3. Основні показники ринку
1.3.1. Загальна ємність ринку одягу та взуття (динаміка обсягів продажу в грошовому вираженні за видами, статтю). Оцінка
1.3.2. Оцінка ємності ринку вживаного одягу та взуття (на основі імпорту)
2. Аналіз імпорту одягу та взуття в Україну у 2021 – 1 пол. 2024 роках
2.1. Динаміка обсягів імпорту в розрізі товарних груп, виділення груп товарів, які демонструють найбільший приріст обсягів імпорту у грошовому вираженні
2.2. Основні імпортовані бренди одягу та взуття в Україну: ТОП 10 брендів у структурі всього обсягу імпорту досліджуваних товарів (перелік та їх частки)
3. Основні оператори ринку
3.1. Мережі аутлетів/стокових магазинів одягу та взуття; Мережі магазинів вживаного одягу та взуття. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
3.2. Ступінь конкуренції та ризики
4. Уподобання споживачів щодо брендів одягу та взуття
4.1. Аналіз зміни рейтингу брендів одягу та взуття в Україні у 2018-2023 роках (на підставі даних із відкритих джерел) у розрізі
- магазин жіночого одягу та взуття
- магазини чоловічого одягу та взуття
- магазин молодіжного одягу та взуття
- магазин спортивного одягу та взуття
4.2. Попит на тип одягу (штани, футболки, сорочки, джинси та ін.) та приналежність одягу до статі в Україні (оцінка на підставі запитів в інтернеті через Google AdWords)
5. Висновки. Прогнозні показники ринку
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Рекомендації з розвитку на ринку
5.2.1. Рекомендації щодо сегмента одягу та взуття, що найбільш розвивається
5.2.2. Рекомендації по розвитку на ринку з огляду виходу мережі на нові регіони
5.3. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
5.4. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Причини свідомого обмеження українців онлайн-активності, станом на липень 2024 року, %
2. Причини уникнення реклами українцями, станом на липень 2024 року, %
3. Причини дистанціювання українців від новин, станом на липень 2024 року, %
4. Рейтинг брендів жіночого одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів*
5. Середня кількість пошукових запитів «магазин секонд-хенд» в Google протягом 2021-2024 рр.
6. Рейтинг брендів чоловічого одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів
7. Рейтинг брендів молодіжного одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів
8. Рейтинг брендів спортивного одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2023 рр., балів
9. Попит на одяг у розрізі приналежності до статі в Україні у 2021 - 2023 рр. (середня популярність - запитів на місяць)
10. Географія запитів на основі базового запиту «купити одяг» у 2023 р.
11. Попит на одяг у розрізі його типу та приналежності до статі в Україні у 2023 році (за середньою кількістю запитів на місяць)
12. Прогнозна ємність ринку одягу в Україні у 2024-2027 роках, в грошовому враженні, млрд грн

Перелік графіків і діаграм:

1. Розмір ринку одягу в Україні (включаючи вживаний) з часткою секонд-хенду, в грошовому виражені, млрд.грн
2. Сегментація ринку стокового й вживаного одягу та взуття в Україні
3. Проблеми та фактори впливу на ринок стокового й вживаного одягу та взуття в Україні
4. Обсяг світового ринку одягу з часткою секонд-хенду, в грошовому виражені, $ млн
5. Магазини групи Inditex, які повернулися в Україну, 2024 р
6. Ємність ринку одягу та взуття в Україні в 2020-6 міс. 2024 рр, в грошовому виражені, млрд грн
7. Динаміка обсягів реалізації одягу в розрізі товарних груп та гендерної приналежності в Україні у 2020-6 міс. 2024 рр, у грошовому вираженні млн грн (оцінка)
8. Динаміка обсягів реалізації взуття в розрізі товарних груп в Україні у 2020-6 міс. 2024 рр.,
9. у грошовому вираженні, млн грн (оцінка)
10.Ємність ринку вживаного одягу та взуття в Україні в 2019-6 міс. 2024 рр., в грошовому (млн грн) та натуральному виражені (тис. тонн)
11. ТОП-10 імпортерів вживаного одягу та взуття в Україну в 2023 році, в грошовому (млн грн) та натуральному виражені (тис. тонн)
12. Динаміка обсягів імпорту одягу (групи товарів 61 та 62) в розрізі товарних груп в Україну у
13. 2020-6 міс. 2024 рр. у грошовому виражені, частка від загального обсягу, %
14. Динаміка обсягів імпорту взуття (група товарів 64) в розрізі товарних груп в Україну в
15. 2020 – 6 міс. 2024 рр., у грошовому виражені, частка від загального обсягу, %
16. Частки ТОП-10 імпортованих брендів одягу у структурі всього обсягу імпорту досліджуваних товарних груп у 2023 рр., у грошовому вираженні, %
17. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
18. PEST LE – аналіз ринку одягу, в т.ч. вживаного в Україні
19. Карта ризиків на ринку

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами