Дата підготовки: | Лютий 2023 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 13 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку ґудзиків в Україні за 2019-2022 роки. У результаті чого було виділено основні тенденції у галузі, сегменти та структуру ринку. Проаналізовано основних операторів та конкурентів, споживачів, обсяги виробництва та зовнішньо-економічної торгівлі. Розглянуто асортимент та ціни на продукцію. Надано висновки та рекомендації щодо розвитку на ринку.
За результатами аналізу статистичних даних, наданих компаніями, імпортний товар на ринку ґудзиків в Україні становить понад 96%, що доводить його високу імпортозалежність. Це пов’язано із конкурентними товарами країн іноземного походження, переважно з Китаю, Туреччини. Найбільше імпортують Кнопки, застібки та їх частини, а також ґудзики пластмасові.
Виробництво на території країни слабо розвинене, більшість компаній малого чи середнього виробництва. Подорожання сировини, що теж є переважно імпортною, відсутність вітчизняного сучасного технологічного обладнання ускладнює подальше конкурування на ринку всередині країни з імпортним товаром.
Найбільш популярним серед товарних пропозицій є пластмасові ґудзики круглої форми, через свою низьку собівартість. Також популярністю користуються товари із металу. Рідкісними є вироби із кістки, дерева та скла, вони складніші у виробництві, проте роблять одяг/річ більш особливою.
Найбільш розвинені оптовий та роздрібний канали для збуту ґудзиків. Останнім часом набуває все більшої популярності інтернет-канал. Підприємці можуть пропонувати свою продукцію широкому колу клієнтів по всій країні без великих витрат та мати присутність у різних містах. Вже у липні 2022 року кількість замовлень в інтернет-магазинах зрівнялася з показниками, що були до початку розгортання повномасштабної війни.
На ринку ґудзиків в Україні доведеться конкурувати з імпортною продукцією, яка складає значну частку у споживанні. Для покращення виходу своєї позиції можна вдатися до таких заходів, як активне просування по всіх каналам продажів, правильне формування асортименту продукції, встановлення партнерських відносин з клієнтами, розвиток бренду, високий рівень сервісу, правильне визначення місцезнаходження.
В Україні у 2022 році, багато іноземних компаній, які імпортували одяг, розірвали зв’язки через невпевненість у безперервній роботі українських підприємств. Проте 2022 році на українському ринку одягу та ґудзиків спостерігалося збільшення частки виробництва військового одягу, що забезпечило внутрішнє споживання та підтримало рівень ринку.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2019-2022
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку та через побудову аналітичних моделей))
1.4. Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (юридична інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки основних операторів ринку
2.3. Ступінь конкуренції та ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво ґудзиків у 2019-2022 роках
3.1. Динаміка виробництва у кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт ґудзиків з України у 2019-2022 роках (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт ґудзиків з України у 2019-2022 роках (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Портрет споживача у сегменті В2С
7.2. Особливості споживання у сегменті В2В, критерії визначення постачальників
8. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2023-2025 роках
9.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку (доцільність та оптимальні сегменти виходу)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків
1. Ємність ринку у натуральному виражені у 2021-2022 рр., тон
2. Ємність ринку у вартісному виражені у 2021-2022 рр., тис дол
3. Загальна структура ринку ґудзиків за типом товару, 2022 р.
4. Частка ринку основних конкурентів, 2022 р.
5. Факторний аналіз динаміки ринкової частки конкурентів 2022 року, тон
6. Факторний аналіз динаміки ринкової частки конкурентів 2021 року, тон
7. Об’єм експорту досліджуваних товарів, 2019-2022 рр., в натуральному та грошовому вираженні
8. Об’єм імпорту досліджуваних товарів, 2019-2022 рр., в натуральному вираженні та грошовому вираженні
9. Матриця асортименту ґудзиків в Україні, 2023, кількість пропозицій
10. Середні поточні ціни ґудзиків в Україні, 2023 рік, грн/од.
11. SWOT-аналіз виробництва ринку ґудзиків в Україні
12. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок ґудзиків в Україні
13. Карта ризиків ринку ґудзиків в Україні
1. Структура ринку на основі імпорту в натуральному вираженні, 2022 рік, %
2. Об’єм виробництва основних виробників ґудзиків 2019-2022 рр., тон
3. Частки основних імпортерів, 2022 рік, тон
4. Динаміка виробництва ґудзиків у кількісному вираженні, 2019-2022 рр., тон
5. Динаміка виробництва ґудзиків у вартісному вираженні, 2019-2022 рр., тис дол
6. Об’єм експорту товару українського походження, 2019-2022 рр., тон
7. Структура експорту досліджуваних товарів, 2019-2022 рр., %
8. Географія експорту за об’ємом товару, 2019-2022 рр., %
9. Основні експортери за об’ємом товару, 2022 р., %
10. Структура імпорту досліджуваних товарів, 2019-2022 рр., %
11. Географія імпорту за об’ємом товару, 2019-2022 рр., %
12. Основні імпортери за об’ємом товару, 2022 р., %
13. Географія імпортерів за об’ємом товару, 2022 р., тон
14. Прогнозні показники споживання одягу в Україні на 2023-2025 рр., в грошовому вираженні, млн. грн