Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження розвитку торгівлі на оптових продовольчих ринках України. Виходячи з даних, отриманих у результаті проведеного дослідження, можна визначити, що, незважаючи на значну популяризацію та розвиток сфери електронної торгівлі товарами та розвиток торгових мереж, продовольчі ринки продовжать користуватися популярністю серед споживачів. Так, на продовольчому ринку продавець може порадити та порекомендувати покупцеві той чи інший продукт для того чи іншого способу приготування, може надати інформацію щодо сорту та можливість скуштувати продукт, натомість покупець, прийшовши на ринок наступного разу, може надати продавцеві відгук про даний продукт. Натомість, у ритейлі це практично неможливо відтворити. Продажі на продовольчому ринку – це емоції, спілкування, та традиції для покупців. Для виробників продукції доходи від реалізації на оптовому продовольчому ринку є «живими грошима», адже відсутня потреба у тому, щоб чекати 30-40 днів для відтермінування платежу за поставлену у магазин партію товару.
Останні 5 років відбулася часткова зміна суб’єктів діяльності оптових ринків України. Стало більше професійних трейдерів, які вибудовують довгострокові стосунки з професійними виробниками сільськогосподарської продукції. Фермери переходять на рентабельніші культури, часто змінюють асортимент продукції в залежності від попиту попередніх періодів, проте через умови вирощування та показники врожайності не завжди мають прибутковий бізнес.
Структура покупців на ринку змінювалася протягі років у бік зростання кількості категорій клієнтів – зростала частка продажів HORECA, замість професійних шеф-кухарів на ринках стали з’являтися професійні байєри, у яких є чітке уявлення, яку саме продукцію, якого сорту купувати і як це має виглядати.
Наразі у Житомирі існує 11 організованих ринків, де проводиться торгівля товарами. Серед них найбільшими є Житомирський кооперативний, Малинський, Сінний ринки та ринок «Хмільники». На 7 ринках проводиться роздрібна торгівля, на 4 – змішана гуртово-роздрібна. Виключно продовольчі товари продаються на 3 ринках, продовольчі та непродовольчі разом – на 7 ринках, непродовольчі – на «Староміському».
1. Мета та методи дослідження
2. Загальні тренди розвитку ринкової торгівлі в Україні
3. Огляд найбільших та найкращих оптових продовольчих ринків України з точку зору пошуку потенційних додаткових послуг для бізнесу та відвідувачів
3.1. Шувар
3.2. Початок
3.3. Столичний
3.4. Бессарабський
3.5. Дубово
4. Аналіз міжнародного досвіду в контексті додаткових послуг для відвідувачів та бізнесу, поводження з відходами та джерел альтернативної енергетики
4.1. Spaanse Polder Markt
4.2. Mercasa
4.3. Marché International de Rungis
4.4. Mercato Ortofrutticolo Verona
4.5. Central de Abastos
5. Визначення та огляд перспективних концепцій для оператора ринку
6. Висновки з досліджень
6.1. Перспективність розвитку ринкової торгівлі в Житомирі
6.2. Рекомендації на основі досвіду конкурентів та визначених концепцій розвитку
6.2.1. Розширення ринкового паркінгу та підтримання асфальтованого покриття у належному стані
6.2.2. Будівництво додаткової інфраструктури на ринку: банкомати
6.2.3. Будівництво додаткової інфраструктури на ринку: стаціонарні туалетні кімнати
6.2.4. Створення на території ринку установок з виробництва альтернативної енергетики
1. Характеристика ринку «Шувар» (Львів)
2. Характеристика ринку «Початок» (Одеса)
3. Характеристика ринку «Столичний» (Київ)
4. Характеристика ринку «Бессарабський» (Київ)
5. Характеристика ринку «Дубово» (Хмельницький)
6. Зведена характеристика інфраструктури та послуг для відвідувачів та бізнесу досліджуваних ринків
7. Характеристика місць ринкової торгівлі міста Житомир