Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження розвитку торгівлі на оптових продовольчих ринках України. Виходячи з даних, отриманих у результаті проведеного дослідження, можна визначити, що, незважаючи на значну популяризацію та розвиток сфери електронної торгівлі товарами та розвиток торгових мереж, продовольчі ринки продовжать користуватися популярністю серед споживачів. Так, на продовольчому ринку продавець може порадити та порекомендувати покупцеві той чи інший продукт для того ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах. У звіті розглядаються ключові тенденції розвитку ринку, оцінюється його ємність, обсяги та структура продажів, а також частка спеціалізованої роздрібної торгівлі. Окремо аналізуються основні оператори ринку, їх структура, умови входу для постачальників і пошук продуктів. У звіті також аналізується структура товарів DIY, включаючи обсяги виробництва та імпорту. Висновки та прогнози ...
Дата підготовки: | Вересень 2024 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Протягом 2021-2023 рр. основним фактором впливу на ресторанно-готельний ринок став початок повномасштабної війни на території України. На початку 2022 р. через військові дії припинили свою діяльність більшість закладів харчування у регіонах, що зазнали прямого вторгнення та регулярних обстрілів (центральні, східні, південні та частково північні області). З початку повномасштабного вторгнення, за оцінками експертів ринку, по всій Україні закрилось близько 7000 закладів ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене всебічне дослідження ринку продовольчих товарів у країнах Європи за період 2021–2024 років. У звіті представлені дані щодо основних операторів ринку в Румунії, Угорщині, Чехії, Словаччині, Польщі та Болгарії, а також їх частки на ринку. Документ аналізує тенденції зміни цін та фізичних обсягів продажів, оцінює вплив інфляції на ринок та поведінку споживачів.Особлива увага приділяється сегментації ринку, динаміці ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 1, Excel |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала базу підприємств ХоРеКа в Україні. До бази включені кафе та кав’ярні, ресторани, готелі, заклади швидкого харчування та піцерії. У базі відображається код ЄДРПОУ компанії, назва компанії, вид діяльності компанії, адреса та контактний номер телефону підприємства, а також рейтинг та кількість відгуків.
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз товарної структури роздрібного товарообороту підприємств по непродовольчих товарах в м. Києві станом на 2023 рік. В ході дослідження було проаналізовано товарну структуру роздрібного товарообороту підприємств по непродовольчих товарах та продажі визначених непродовольчих товарів ФОПами.Згідно з даними Державної служби статистики України, загальний обсяг продажів непродовольчих товарів через торгову мережу в Україні у 2023 році склав приблизно ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено оцінку якості обслуговування в магазинах жіночої нижньої білизни методом таємного покупця. Було розглянуто основні завдання та опис методології, яку використовували в період дослідження. Проаналізовано роботу торгових точок у Києві та Одесі. Були виявлені сильні та слабкі сторони кожного магазину. Додатково, проаналізовано найчастіші порушення та прописані рекомендації.
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 20 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні. Проаналізовано фактори, що впливають на ринок, основні показники, які пов’язані з персоналом та тренди у переформатуванні й відкритті нових закладів. В ході аналізу було проаналізовано загальні показники ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано кількість закладів, кількість за форматами, середній чек, кількість посадкових місць, частку мережевих закладів та помісячну виручку. Окрім ...
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 20 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні. Проаналізовано фактори, що впливають на ринок, законодавчі зміни та тренди у переформатуванні й відкритті нових закладів. В ході аналізу було проаналізовано загальні показники ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано кількість закладів, кількість за форматами, середній чек, кількість посадкових місць, частку мережевих закладів та помісячну виручку. Окрім цього, охарактеризовано основних постачальників ...
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting виконано аналіз ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування та товарами широкого асортименту, у період 2021 – 2023 рр. Проведено аналіз українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні 3 роки.FMCG (Fast Moving Consumer Goods) ритейл - сегмент роздрібної торгівлі, який спеціалізується на швидко рухливих товарах споживчої групи, таких як продукти харчування, напої, засоби особистої ...
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні. Показано основні показники ринку за 3 роки. Проаналізовано динаміку продажів на роздрібному ринку. Також досліджено імпорт основних категорій товарів роздрібного ринку. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано динаміку цін на продукцію та основні фактори, що впливають на ціну товарів на українському роздрібному ринку. ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження споживання бутильованої води в сегменті ХоРеКа. В ході роботи проаналізовано: тенденції на ринку, суміжніх галузях, загальні показники на ринку, структура за регіонами. Під роботою підведені висновки та прогнозні тенденції.Наслідком міграційних, інфраструктурних та екологічних тенденцій, економічні показники розвитку країни також змінювалися під їхнім впливом. Протягом 2019-2021 рр., економіка України показувала стійку тенденцію до зростання ВВП. ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз маркетплейсів дитячих товарів в Україні. Було проаналізовано тенденції розвитку ринку маркетплейсів (фактори впливу, проблеми розвитку), обсяги продажу дитячих товарів в Україні, кількість та відвідуваність інтернет-магазинів з конкуруючими обсягами та асортиментом, асортимент та споживання на ринку.Ринок маркетплейсів дитячих товарів в Україні є сегментом e-commerce який динамічно розвивається. Маркетплейси приваблюють покупців своїми перевагами по асортименту та зручності обрати ...
Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
З метою проведення оцінки якості обслуговування у закладах харчування, компанією Pro-Consulting проведено дослідження методом «таємного покупця» ». Під час дослідження оцінювались зовнішній вигляд закладу зовні і всередині, рівень сервісу та обслуговування клієнтів, відповідність роботи персоналу корпоративним стандартам та вимогам.Для аналізу було проведено 10 анонімних перевірок різних закладів однієї відомої мережі в період з 25 по 28 січня 2024 р. в ...
Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики компанії Pro-Consulting, провели аналіз ринку банкетних залів та ресторанів у м. Кам’янське. В ході дослідження було проаналізовано об’єми продажу на ринку, асортимент продукції, споживачі, оператори ринку, вподобання споживачів та аналіз блогерів. На основі цих даних було зроблено висновки та рекомендації.Місто Кам'янське, розташоване в Дніпропетровській області України, знаходиться за 40 хвилин їзди від міста Дніпро. Раніше це місто було відоме ...
Дата підготовки: | Вересень 2023 року |
Кількість сторінок: | 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кав’ярень в Києві. В результаті дослідження були наведені тенденції ринку, вплив зовнішнього середовища, динаміка цін та оцінка споживання по районам. Під всією роботою підведенні висновки.Ринок кав'ярень у Києві продовжую зростає попри всі загрози воєнного часу, та демонструє загальну тенденцію до «незламності» бізнесу та суспільства. В умовах нестабільності на ринку, власники коригують бізнес-моделі, розвивають ...
Дата підготовки: | Вересень 2023 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку ХоРеКа в місті Берлін. Проаналізовано тенденції ринку, основні оператори, ціни, портрет споживача, перелік ліцензій та документів для відкриття. На базі цих даних було зроблено висновки та рекомендації.Ринок громадського харчування (ресторани, кафе, бари та інші подібні заклади) в Берліні, подібно до багатьох інших великих світових міст, постійно зазнає змін і розвивається під впливом різних чинників. ...
Дата підготовки: | Червень 2023 року |
Кількість сторінок: | 15 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі. Було проведено дослідження ринку аутлет-магазинів, що включає таку продукцію як одяг, взуття, аксесуари, торгові марки та асортимент, а також проаналізовано нинішній стан та перспективи розвитку в цих країнах. Дослідження включає докладний опис ринку, загальні показники, сегментацію та структурування ринку. Також проаналізовано основних операторів ринку, включаючи мережі аутлетів та їхніх ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проаналізовано ресторанний ринок міста Львів у 2021-2022 рр. Сфера гостинності у Львові успішно адаптувалась до нових умов та відіграла важливу роль у допомозі ВПО. Загалом, ресторанний ринок Львова відчув складну економічну ситуацію, зумовлену підвищенням вартості оренди приміщень та скороченням частки іноземних туристів, що відібрало вагому складову у доходах місцевих закладів харчування та бюджету міста.Ринок став більш гнучким, увійшло ...
Дата підготовки: | Квітень 2023 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку трейдерів в Україні. Було проаналізовано показники за 2021-2022 років та виконано прогнозування на 2023 рік.Об’єкт аналізу - юридичні та фізичні особи, які діють в даних видах економічної діяльності: · 47.1 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах· 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами· 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.