Оцінка якості обслуговування у закладах харчування методом таємного покупця. 2024 рік

Оцінка якості обслуговування у закладах харчування методом таємного покупця. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

З метою проведення оцінки якості обслуговування у закладах харчування, компанією Pro-Consulting проведено дослідження методом «таємного покупця» ». Під час дослідження оцінювались зовнішній вигляд закладу зовні і всередині, рівень сервісу та обслуговування клієнтів, відповідність роботи персоналу корпоративним стандартам та вимогам.
Для аналізу було проведено 10 анонімних перевірок різних закладів однієї відомої мережі в період з 25 по 28 січня 2024 р. в різний час їх роботи. Під час відвідування оцінювались чистота залу та санітарних приміщень, наявність музики, привітність, зовнішній вигляд та комунікабельність персоналу, ступінь знання меню та орієнтованість співробітників на підвищення рівня продажу.
Основні показники, що оцінювались:
1. Фасадна частина;
2. Зал;
3. Вбиральня;
4. Зовнішній вигляд працівників;
5. Касова зона ;
6. Видача замовлення;
При проведенні анонімних перевірок проводились фото та аудіо фіксації по роботі закладів харчування.
Проведене дослідження якості обслуговування показує, що в цілому більшість закладів відповідають встановленим корпоративним нормам.
Загальними порушеннями для окремих закладів є:
• відсутність бейджів у касирів чи інших співробітників;
• недотримання алгоритму спілкування з клієнтами (порушують порядок пропозиції страв, не питають ім’я і, відповідно, не звертаються по імені до клієнта при подачі замовлення);
• порушення заповнення чек-листів прибирання у туалеті.

Детальний зміст:

1. Основні завдання дослідження та опис методології
2. Результати оцінки роботи закладів
3. Висновки

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами