Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене всебічне дослідження ринку продовольчих товарів у країнах Європи за період 2021–2024 років. У звіті представлені дані щодо основних операторів ринку в Румунії, Угорщині, Чехії, Словаччині, Польщі та Болгарії, а також їх частки на ринку. Документ аналізує тенденції зміни цін та фізичних обсягів продажів, оцінює вплив інфляції на ринок та поведінку споживачів.
Особлива увага приділяється сегментації ринку, динаміці оборотів провідних рітейлерів та їх ролі в формуванні загального ринку продовольчих товарів у кожній з досліджуваних країн. Також у звіті представлено аналіз ключових факторів, які впливають на розвиток ринку, зокрема макроекономічні та регуляторні аспекти, і прогнозуються можливі тенденції розвитку до кінця 2024 року.
У звіті надано оцінку основних операторів ринку, таких як Lidl, Kaufland, Carrefour, Tesco та інших, із зазначенням їх часток на ринку, кількості магазинів та середньорічного обороту на один магазин. Особливу увагу приділено впливу інфляції на ринок продовольчих товарів, що відобразилося на загальному зростанні цін та зниженні фізичних обсягів продажів у деяких країнах. Проаналізовано, як інфляційні процеси вплинули на купівельну спроможність населення та які сегменти ринку виявилися найбільш чутливими до змін цін.
1. Румунія
2. Угорщина
3. Чехія
4. Словаччина
5. Польща
6. Болгарія
7. Висновки
1. Динаміка цін та ринку FMCG Румунії за 2021-1 кв. 2024 рр., приріст % до відповідного періоду попереднього року
2. Оцінка загальних показників операторів ринку Румунії у 2023 р., у вартісному вираженні, млн. євро
3. Динаміка цін та ринку FMCG Угорщини за 2021-1 кв. 2024 рр., приріст % до відповідного періоду попереднього року
4. Оцінка загальних показників операторів ринку Угорщини у 2023 р., у вартісному вираженні, млн. євро
5. Динаміка цін та ринку FMCG Чехії за 2021-1 кв. 2024 рр., приріст % до відповідного періоду попереднього року
6. Оцінка загальних показників операторів ринку Чехії у 2023 р., у вартісному вираженні, млн. євро
7. Динаміка цін та ринку FMCG Словаччини за 2021-1 кв. 2024 рр., приріст % до відповідного періоду попереднього року
8. Оцінка загальних показників операторів ринку Словаччини у 2023 р., у вартісному вираженні, млн. євро
9. Динаміка цін та ринку FMCG Польщі за 2021-1 кв. 2024 рр., приріст % до відповідного періоду попереднього року
10. Оцінка загальних показників операторів ринку Польщі у 2023 р., у вартісному вираженні, млн. євро
11. Динаміка цін та ринку FMCG Болгарії за 2021-1 кв. 2024 рр., приріст % до відповідного періоду попереднього року
12. Оцінка загальних показників операторів ринку Болгарії у 2022 р., у вартісному вираженні, млн. євро
13. Оцінка загальних показників операторів ринку Румунії, Угорщини, Чехії, Словаччини, Польщі та Болгарії у 2023 р., у вартісному вираженні, млн. євро та %
14. Оцінка загальних показників операторів ринку Румунії, Угорщини, Чехії, Словаччини, Польщі та Болгарії у 2023 р., у вартісному вираженні, млн. євро