Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 20 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні. Проаналізовано фактори, що впливають на ринок, законодавчі зміни та тренди у переформатуванні й відкритті нових закладів.
В ході аналізу було проаналізовано загальні показники ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано кількість закладів, кількість за форматами, середній чек, кількість посадкових місць, частку мережевих закладів та помісячну виручку. Окрім цього, охарактеризовано основних постачальників та зміни споживчої поведінки в умовах війни.
Протягом 2022-2023 рр., найбільший вплив на сегмент HoReCa мала повномасштабна війна на території України, окупація левової частини територій, систематичні обстріли інфраструктури, здороження ведення бізнесу, в тому числі збільшення витрат на комунальні послуги — електрика, газ, а також зниження кількості відвідувачів (мобілізація, міграція).
Релокація бізнесу з регіонів, наближених до лінії фронту, стала однією з значних передумов розвитку та відкриття нових проектів у відносно безпечних областях й містах країни. Проте, незважаючи на відкриття нових проектів, у 2023 році, кількість закладів громадського харчування, включаючи кафе, кав'ярні, бари та ресторани, в тому числі й при готелях становить на 12,3% менше (32 000 заклади), ніж до початку повномасштабного вторгнення у 2022 році.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.1. Фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду
1.2. Законодавчі зміни
1.3. Зміни, пов’язані зі змінами вартості продуктів харчування та меню
1.4. Тренди у переформатуванні та відкритті нових закладів, кулінарних трендів. Тренди розвитку ресторанів за видами кухні
2. Загальні показники ринку
- Кількість закладів
- Кількість за форматами (бари, кафе, кав’ярні і т.п. ресторани при готелях), по регіонам, продажі
- Кількість за видами кухні, середній чек чи продажі за видами кухні , по регіонам (виділення категорії «рибні ресторани»)
- Кількість посадкових міст (оцінка)
- Кількість відвідувачів
- Середній чек
- Частка мережевих закладів
- Виручка (помісячно)
3. Основні постачальники, об’єми продажів постачальників Хореці. Основні групи товарів
4. Огляд зміни споживчих вподобань (контент-аналіз)
4.1. Зміни в споживчій поведінці в умовах війни
4.2. Зміни вподобань в розрізі типів закладів та кухонь
4.3. Аналіз споживачів в сегменті української кухні
4.3.1. Тренди розвитку закладів української кухні в цілому
4.3.2. Ставлення споживачів до закладів української кухні
4.3.3. Висновки про перспективу розвитку закладів української кухні в Україні та за кордоном
5. Висновки. Прогнозні показники ринку
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025 рр.
5.3. Рекомендації по розвитку на ринку для постачальника продуктів харчування
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT- аналіз компанії Замовника на ринку/ аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
6.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
6.3. Існуючі ризики і бар'єри розвитку на ринку. Побудова карти ризиків на ринку
1. Індекс споживчих цін на основні види харчової продукції у 2023 році, %
2. Найпопулярніші формати відкритих закладів у сфері громадського харчування у Києві у 2022-2023 рр, од
3. Кількість зареєстрованих юридичних та фізичних осіб у сфері громадського харчування станом на 1 квітня 2021-2024 рр., од
4. Кількість діючих юридичних та фізичних осіб у сфері громадського харчування станом на 18 квітня 2024 рр., од
5. Кількість закладів у сфері громадського харчування за типом у 2023 році, од
6. Виручка закладів сфери громадського харчування за типом у 2022-2023 рр., млн грн
7. Виручка закладів сфери громадського харчування за регіонами у 2023 році, од
8. Сегментація ринку HoReCa в Україні у 2022 р., в грошовому вираженні, млн. грн., %
9. Продажі за видами кухні по регіонам України у 2023 році, млн грн
10. Середня кількість посадкових місць в закладах громадського харчування в Україні у 2023 році, од.
11. Кількість відвідувачів у сфері громадського харчування за типом у 2023 році, осіб
12. Порівняння середнього чеку в закладах громадського харчування в Україні у ІІ півріччі 2022 р та ІІ півріччі 2023 р, грн
13. Найбільші мереж за видами ведення бізнесу України у 2023 році
14. Помісячна виручка закладів сфери громадського харчування за типом у 2023 році, млн грн
15. Основні постачальники сегменту HoReCa в Україні
16. Загальний портрет споживачі в сегменті української кухні
17. SWOT-аналіз компанії-постачальника сектору HoReCa в Україні
18. PEST LE – аналіз ринку
19. Карта ризиків ринку
20. Основні бар’єри для розвитку оператора на ринку
1. Найбільші складнощі рестораторів у 2023 році, %
2. Індекс споживчих цін на продукти харчування у 2023 році, %
3. Частка активних підприємств у сфері громадського харчування станом у 2023 році по регіонам України, %
4. Зростання виручки в закладах громадського харчування в Україні у ІІ півріччі 2023 р у порівнянні з ІІ півріччі 2023 р, %
5. Кількість рибних ресторанів по регіонам України у 2023 році, од.
6. Співвідношення мережевих та немережевих закладів України у 2023 році по кількості, у натуральному вираженні %
7. Сезонність виручки закладів сфери громадського харчування у 2023 році, млрд грн
8. Зміна частоти відвідування закладів громадського харчування протягом 2022-2023 рр, у порівнянні з 2021 роком, %
9. Оцінка ступеня важливості для споживачів використання українських продуктів закладами харчування у 2023 році, %
10. Оцінка уваги клієнтів до походження алкогольних напоїв при виборі у закладах харчування у 2023 році, %
11. Оцінка рівня споживання страв української кухні в закладах громадського харчування у 2023 році в порівнянні з 2022 роком, %