Аналіз ринку рослинної олії в HoReCa у Європі. 2024 рік

Аналіз ринку рослинної олії в HoReCa у Європі. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 106, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 23
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
78800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження європейського ринку HoReCa з акцентом на сегментах споживання олії рослинного походження, яка використовується для приготування їжі, шляхом аналізу роботи ресторанів, кафе, закладів громадського харчування та готелів в Італії, Іспанії, Франції, Німеччині, Греції, Португалії, Нідерландах, Польщі та Великобританії із особливим акцентом на споживанні цими компаніями олій рослинного походження, виокремлення головних постачальників даного продукту для даних компаній та характеристики їхнього асортименту, визначення ролі державного регулювання в даній галузі та виокремлення відповідних тенденцій розвитку галузі задля формування розуміння кон’юнктури даного ринку.
Олії рослинного походження, що використовуються для приготування їжі, є важливою частиною концепції здорового харчування завдяки фосфатидам, які регулюють вміст холестерину в організмі та сприяють накопиченню протеїнів, стеринам, які гальмують всмоктування холестерину з кишечника, а також вітамінам групи E – токоферолами. Говорячи про здоровіші аналоги найпопулярнішій рослинній олії Східної Європи – соняшниковій олії – зазвичай вказують на оливкову олію. Крім неї, популярними у Європі також стають льонова, соєва, рапсова, кунжутна та гірчична олії.


До сектору HoReCa зазвичай відносяться безліч різних видів місць громадського харчування та розваг, а також місць відпочинку – кафе, кав’ярні, бари, ресторани, готелі, фастфуд. Серед цих сегментів також можливим є виділення підсегментів сектору HoReCa, серед яких, згідно з оцінкою Pro-Consulting, найбільш інтенсивними споживачами рослинної олії для приготування їжі є бургерні, кафе, ресторани, піцерії, суши-бари, барбекю, закусочні, заправки, пекарня, фуд-корти, прилавки з вуличною їжею та готелі.
Безпека харчових продуктів є основою законодавчих і додаткових вимог до рослинних олій в Європейському Союзі. Особливої уваги заслуговують також вимоги до маркування, особливо для експортерів готової продукції. Зростаюча важливість органічних програм і програм справедливої торгівлі на європейському ринку зробила сертифікацію рослинних олій важливою в нішевих сегментах. Усі харчові продукти, що продаються в Європі, повинні відповідати Загальному закону про харчові продукти. Важливим аспектом контролю загроз безпечності харчових продуктів є визначення критичних контрольних точок шляхом впровадження принципів управління харчовими продуктами. Ще один важливий аспект – проведення офіційного контролю харчових продуктів.
В ході дослідження було проаналізовано діяльність 32 компаній-постачальників рослинної олії для приготування їжі до сектори HoReCa серед 9 країн Європи, а саме 5 у Італії, 5 у Іспанії, 5 у Нідерландах, 3 у Франції, 3 у Греції, 3 у Португалії, 3 в Польщі, 3 в Великобританії, 2 в Німеччині, причому серед даних компаній 13 є виробниками власних брендів рослинних олій, в той час як інші 19 лише продають рослинні олій від виробників.
Найбільш популярними оліями на ринку HoReCa у обраних країнах є оливкова та соняшникова. Частки інших рослинних олій є несуттєвими.
Комісія Європейського Союзу попередила, що, незважаючи на незначне збільшення виробництва оливкової олії у ЄС у 2023-24 роках, ключові показники для сектору залишаються дуже низькими. Початкові запаси станом на 2024 рік становили 406 тис. т, а кінцеві запаси очікувано скоротяться до 365 тис. т внаслідок поновлення імпорту з боку таких традиційних торгових партнерів ЄС, як Туреччина, Туніс, Аргентина та Чилі. Європейські запаси оливкової олії досягли свого десятирічного мінімуму. Оскільки останніми двома роками ціни на оливкову олію значно зросли, ЄС повідомляє, що багато споживачів вирішили перейти на дешевші харчові олії та скоротили споживання оливкової олії. Очікується, що в Іспанії, Італії, Португалії та Греції, основним продуктом харчування є саме оливкова олія, споживання скоротиться ще більше — до 900 тис. т, що на 19,9% менше порівняно із середнім показником за останні 5 років.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку та методологія його дослідження
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку HoReCa з акцентом на споживання олії: тренди здорового харчування та екологічні обмеження з відпрацьованими оліями
1.3. Загальні показники ринку: виділення сегментів ринку HoReCa, які є інтенсивними споживачами олії, їхня виручка та оцінка споживання ними олії
2. Державне регулювання галузі: опис локальних та європейських обмежень та вимог стосовно використання олії за умови їх наявності
2.1. Особливості державного регулювання галузі рослинних олій в Італії
2.2. Особливості державного регулювання галузі рослинних олій в Іспанії
2.3. Особливості державного регулювання галузі рослинних олій у Франції
2.4. Особливості державного регулювання галузі рослинних олій у Німеччині
2.5. Особливості державного регулювання галузі рослинних олій у Греції
2.6 Наддержавне регулювання галузі рослинних олій у Європейському Союзі
3. Аналіз постачальників продуктів харчування та олії у HoReCa в досліджуваних країнах
3.1. Перелік та опис постачальників
3.2. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa країн Європи, наявного на веб-сайті компанії
3.2.1. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Італії
3.2.2. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Іспанії
3.2.3. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Франції
3.2.4. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Німеччини
3.2.5. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Греції
3.2.6. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Португалії
3.2.7. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Нідерландів
3.2.8. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Польщі
3.2.9. Асортимент олії у постачальників сектору HoReCa Великобританії
3.3. Ціни на олію, що постачається у HoReCa країн Європи
3.3.1. Ціни на олію для сегменту HoReCa Італії
3.3.2. Ціни на олію для сегменту HoReCa Іспанії
3.3.3. Ціни на олію для сегменту HoReCa Франції
3.3.4. Ціни на олію для сегменту HoReCa Німеччини
3.3.5. Ціни на олію для сегменту HoReCa Греції
3.3.6. Ціни на олію для сегменту HoReCa Португалії
3.3.7. Ціни на олію для сегменту HoReCa Нідерландів
3.3.8. Ціни на олію для сегменту HoReCa Польщі
3.3.9. Ціни на олію для сегменту HoReCa Великобританії
4. Висновки та прогнозні тенденції ринку HoReCa в країнах з точки зору споживання рослинних олій

Перелік таблиць:

1. Сегментація ринку HoReCa
2. Оціночні показники споживання рослинної олії закладами HoReCa
3. Виручка та оцінка споживання рослинної олії для приготування їжі закладами HoReCa у обраних країнах Європи, млн. євро/рік
4. Перелік та характеристика постачальників продуктів харчування до сектору HoReCa серед обраних країн Європи з акцентом на постачальників рослинної олії для приготування їжі
5. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Італії, наявного на веб-сайті компанії
6. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Іспанії, наявного на веб-сайті компанії
7. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Франції, наявного на веб-сайті компанії
8. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Німеччини, наявного на веб-сайті компанії
9. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Греції, наявного на веб-сайті компанії
10. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Португалії, наявного на веб-сайті компанії
11. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Нідерландів, наявного на веб-сайті компанії
12. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Польщі, наявного на веб-сайті компанії
13. Аналіз асортименту олії у постачальників сектору HoReCa Великобританії, наявного на веб-сайті компанії
14. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Італії, євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
15. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Іспанії євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
16. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Франції євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
17. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Німеччини євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
18. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Греції, євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
19. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Португалії, євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
20. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Нідерландів, євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
21. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Польщі, євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
22. Ціни на олію, що постачається у HoReCa Великобританії, євро за упаковку, євро за літр, з ПДВ
23. Ціни на олію, що постачається у HoReCa в розрізі країн та видів, євро за літр, з ПДВ

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами