Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 42 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку ділового одягу в Україні. Маркетингове дослідження ринку охоплює період з 2021 року по 6 місяців 2024 років. Звіт за результатами аналізу ринку ділового одягу містить розрахунок обсягу та динаміки його зміни на підставі даних про виробництво, зовнішню торгівлю та споживання.
Товар, що досліджується, включає блузки, сорочки, сорочки з короткими рукавами, чоловічі та жіночі, з трикотажного та інших текстильних матеріалів, які виробляються в Україні (за відрахуванням експорту) та за її кордонами (імпортні). Ринок, що досліджується є частиною промислового ринку – за КВЕД секція С (переробна промисловість), розділ 14 (виробництво одягу). Згідно зі статистикою, окремо виділяється виробництво трикотажного та в’язаного одягу (група 14.3), але дані щодо виробництва продукції з інших видів текстильного полотна окремо не надаються, у зв’язку з чим обчислення обсягу ринку основане на припущенні, що цільової продукції з групи 14.3 виробляється 60 %, а продукція з інших видів полотна складає 150 % від трикотажної.
В цілому макроекономічна ситуація у другій половині 2024 року склалася несприятлива для ринку одягу, що може стати перевагою для розвитку лізингу – прискорення темпів інфляції з 3 до 7 %, та прогнози щодо можливого подвоєння цього показника, а також послаблення гривні по відношенню до долара та євро, що може призвести до зменшення платоспроможного споживчого попиту, зменшення продажів імпортного одягу та збільшення попиту на вживаний одяг та розпродажі (секонд-хенд, стоки), а також оренду одягу.
Тенденціями впливу на розвиток ринку лізингу ділового корпоративного одягу (сорочок та блузок) в Україні, є:
• Зміна кількості зайнятих, що є базою для розвитку ринку ділового корпоративного одягу, в тому числі і лізингової діяльності на цьому ринку. Згідно з даними, загальна кількість зайнятих на території України в 2023 році зменшилася на 4 %, що негативно впливає на обсяг цільового ринку.
• Зростання цін імпортної продукції та продукції вітчизняного виробництва: згідно з даними джерела, імпортні ціни за період 2021-1 половини 2024 рр. зросли в середньому на 24 % за рік (з 4,28 дол. США за одиницю продукції до 7,29 дол. США). Згідно з даними, ціни на вітчизняну продукцію зросли в середньому на 13 % за той самий період.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару та послуг, описом методології дослідження та класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їх прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми та передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку на 2021-6 міс.
- виробництво, імпорт та експорт сорочок, оцінка обсягу продажів
- аналіз наявності ринку лізингу ділового одягу та оцінка його ємності
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку сорочок та блуз
1.5. Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери блуз та сорочок; лізингодавці)
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
2.3. Ступінь конкуренції та ризики.
3. Виробництво продукції 2021-6 міс.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1.Експорт сорочок та блуз з України у 2021-6 міс.
4.2. Імпорт сорочок та блуз в Україну в 2021-6 міс.
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1. Цінові сегменти на ринку продажів сорочок та структурування ринку за сегментами
5.2. Вартість лізингу
6. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
7. Аналіз споживання над ринком
7.1. Уподобання споживачів за товаром, портрет споживача
- Сегмент В2С
- Сегмент В2В
o Продаж
o Лізинг
- Сегмент B2G
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі пошукових запитів та видачі конкурентів
7.3. Споживання у секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторам та учасникам)
7.4. Оцінка потенційного попиту на ринку лізингу сорочок (через кількість співробітників, які можуть його потребувати і рівня проникнення послуги на ринок).
7.5. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків на сорочці для визначення потенційних напрямків для розвитку на ринку)
8. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз компанії Замовника на ринку
9.2. PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності та ступеня їх впливу Побудова картки ризиків на ринку
9.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку.
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку.
10.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
1. Коди продукції згідно з класифікацією УКТ ЗЕД та НПП
2. Динаміка ІОДА та ДІ в Україні по секторах у 2024 р., індекси
3. Оцінка загальних показників ринку сорочок та блузок України у 2021- 1 половині 2024 р., у вартісному та натуральному вираженні, млн дол. США та млн од.
4. Сегментація за походженням ринку сорочок та блузок України у 2023 р., у вартісному та натуральному вираженні, млн дол. США та млн од.
5. Сегментація ринку сорочок та блузок України за видами продукції у 2023 р., у вартісному вираженні, млн дол. США та %
6. Основні оператори ринку (прокат спецодягу)
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку сорочок та блузок України
9. Динаміка виробництва продукції ринку сорочок та блузок України у 2021- 1 половині 2024 р., у вартісному та натуральному вираженні, млн дол. США та млн од.
10. Експорт за видами продукції ринку сорочок та блузок з України у 2021- 6 міс. 2024 р., у вартісному вираженні, млн дол. США та %
11. Експорт за країною призначення продукції ринку сорочок та блузок з України у 2023, у вартісному вираженні, %
12. Частки експорту продукції ринку сорочок та блузок з України у 2023, у вартісному вираженні, %
13. Імпорт за видами продукції ринку сорочок та блузок з України у 2021- 6 міс. 2024 р., у вартісному вираженні, млн дол. США та %
14. Імпорт за країною призначення продукції ринку сорочок та блузок з України у 2023, у вартісному вираженні, %
15. Частки імпорту продукції ринку сорочок та блузок в Україну у 2023, у вартісному вираженні, %
16. Цінові сегменти ринку чоловічих сорочок за імпортними цінами в Україну у 2023, у вартісному та натуральному вираженні, млн грн, тис. од. та грн.
17. Цінові сегменти ринку блузок, сорочок та батників жіночих за імпортними цінами в Україну у 2023, у вартісному та натуральному вираженні, млн грн, тис. од. та грн.
18. Цінові сегменти ринку сорочок чоловічих за цінами маркетплейсів в Україні у 2024, у вартісному вираженні, грн.
19. Цінові сегменти ринку блузок та сорочок жіночих за цінами маркетплейсів в Україні у 2024, у вартісному вираженні, грн.
20. Цінові сегменти ринку продукції за цінами імпорту в Україні у 2024, у вартісному вираженні, грн. та %
21. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку блузок та сорочок України
22. Використання основних каналів реклами на ринку блузок та сорочок України по операторах
23. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
24. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
25. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами на ринку блузок та сорочок України
26. Аналіз брендингу основних операторів на ринку блузок та сорочок України
27. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників
28. Демографічні характеристики інтернет-аудиторії за основними гравцями онлайн ринку блузок та сорочок України за серпень 2024 р., млн відвідувачів та %
29. Сегментація за демографічними характеристиками інтернет-аудиторії за основними гравцями онлайн ринку блузок та сорочок України за серпень 2024 р., млн відвідувачів
30. Інтернет-аудиторія та розподіл трафіку за основними гравцями онлайн ринку блузок та сорочок України за серпень 2024 р., млн відвідувачів та %
31. Органічні видачі за пошуковими запитами (місце)
32. Динаміка середньорічної кількості робітників за видами економічної діяльності в Україні за 2021-2023 рр., в натуральних показниках, тис. ос.
33. Розрахунок середньої суми лізингового платежу за місяць, у вартісних показниках, грн.
34. Взаємодія брендів з підписниками в соціальній мережі Facebook на ринку ділового корпоративного одягу України, за 17.08.2024-15.09.2024, в натуральних показниках, кількість
35. Динаміка обсягу продажів на ринку України, за 2021-2023 рр., у вартісних показниках, млрд грн.
36. SWOT – аналіз компанії на ринку лізингу ділового корпоративного одягу (сорочок та блузок) України
37. SWOT – аналіз ринку лізингу ділового корпоративного одягу (сорочок та блузок) України
38. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок лізингу ділового корпоративного одягу (сорочок та блузок) України
39. Карта ризиків ринку лізингу ділового корпоративного одягу (сорочок та блузок) України
40. Основні бар’єри для виходу на ринок лізингу ділового корпоративного одягу (сорочок та блузок) України
41. Прогноз обсягу споживання корпоративного ділового одягу в Україні до 2028 року, згідно з побудовою гіпотези 1, у 2024-2026 рр., в натуральних показниках, од., млн. од. та %
42. Прогноз обсягу споживання корпоративного ділового одягу в Україні до 2028 року, згідно з побудовою гіпотези 2, у 2024-2026 рр., в натуральних показниках, од., млн. од. та %
1. Частки ринку основних операторів ринку сорочок та блузок України у 2023 р., у вартісних показниках, %
2. Модель TAM, SAM, SOM ринку лізингу ділового одягу України у 2023 р., млн грн.