Аналіз ринку футболок з принтами в Україні. 2021-2024 рр.

Аналіз ринку футболок з принтами в Україні. 2021-2024 рр.
Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 15
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
34300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку футболк з принтами в Україні у 2021-2024 рр. В звіті описані футболки за кодом УКТЗЕД: 6109.
Ринок футболок із принтами в Україні протягом 2021-2024 рр. зазнав значних змін під впливом макроекономічних чинників, споживчих уподобань та умов ринкової конкуренції. Ці чинники сформували динаміку, яка визначає сучасний стан і перспективи розвитку ринку.
У 2024 році суспільство обирає комфортний одяг, орієнтуючись на екологічність бренду. У 2022 році спостерігався високий попит на футболки з патріотичними написами, символікою та військовою тематикою, проте нині цей ажіотаж значно спав. Молодь проявляє інтерес до написів на футболках, але вподобання змістилися в бік більш універсальних і персоналізованих принтів, що відображають індивідуальні цінності, хобі, меми або культурні тренди.

Основні кольори футболок, представлені у всіх операторів ринку, - базові білий і чорний, також часто трапляються нейтральні та спокійні відтінки, такі як бежевий, блакитний, сірий і рожевий.
Що стосується стилю написів, то найбільшу увагу приділяють мінімалістичним і лаконічним написам. Зустрічаються також вінтажні та ретро елементи, часто пов'язані з логотипами, абстрактними і текстовими малюнками. На футболках присутні як слогани, так і геометричні елементи, графіка, анімалістичні мотиви, а також урбаністичні та культурні теми, що відображають актуальні тренди і соціальні настрої.
Повернення іноземних брендів у 2023-2024 рр. підвищило рівень конкуренції, проте лояльність українських споживачів до вітчизняної продукції продовжує підтримувати місцевих виробників.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом досліджуваного товару, методології дослідження та класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку цільового ринку (у прив'язці до основної ЦА)
1.3. Оцінка обсягів продажу футболок цільового сегмента в кількісному та грошовому вираженні
1.4. Сегментація та структурування ринку (оцінка продажів українських та імпортних брендів, за регіонами, тематикою принтів)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Список основних операторів ринку та їх структурування
2.2. Аналіз просування конкурентів
2.3. Частки ринку основних операторів
3. Асортимент продукції, представлений на ринку (за кольором, тематикою принтів)
4. Ціна та ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію
5. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування) – загальний аналіз
6. Аналіз споживання над ринком
6.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача (аналіз соціальних мереж)
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
6.3. Оцінка незадоволеної потреби на ринку
6.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
7.2. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Рекомендації щодо розвитку на ринку

Перелік таблиць:

1. Оцінка обсягу продажів футболок в Україні у грошовому вираженні, млн євро
2. Основні оператори ринку
3. Загальне позиціонування та маркетингові стратегії брендів
4. Аналіз відвідувань сайтів брендів станом на лютий 2025 р., чол/міс., %
5. Наповненість та зручність сайтів брендів
6. Аналіз соціальних мереж конкурентів
7. Портрет клієнта, на кого націлені соціальні мережі та просування
8. Згадки компаній у ЗМІ
9. Асортименти футболок з принтами представлений на ринку в Україні
10. Поточні середні ціни за футболку з принтом в Україні, грн, євро
11. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку футболок із принтами
12. Аналіз позиціонування конкурентів над ринком
13. Перелік та опис планових галузевих виставок одягу
14. Аналіз пошукових запитів конкурентів та футболок з принтами, шт., %
15. Можливості та загрози для ринку футболок з принтами

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка індексу інфляції у 2021-2024 pp. в Україні, %
2. Оцінка обсягу продажів футболок цільового сегмента в грошовому вираженні, млн. євро
3. Оцінка обсягу продажу футболок цільового сегмента в кількісному вираженні, млн. шт.
4. Оцінка продажів футболок з принтами українських та імпортних брендів у 2024 р., %
5. Структура ринку футболок з принтами за ціновими сегментами у грошовому вираженні, %
6. Структура продажів футболок із принтами по регіонах
7. Частки ринку основних операторів у грошовому вираженні, млн грн, %
8. Середньорічний курс долара США, 2021-2024 рр., грн/дол, %
9. Середньорічний курс євро, 2021-2024 рр., грн/євро, %
10. Динаміка пошукових запитів футболок з принтами у період із січня 2024 р. по січень 2025 р., шт.
11. Прогнозні показники ринку футболок з принтами у 2025-2027 роках. у кількісному вираженні, млн шт.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами