Аналіз сегмента ринку для детального бізнес-планування
89

Аналіз сегмента ринку для детального бізнес-планування

З метою вивчення ситуації та умов роботи в певній сфері економічної активності клієнти компанії Pro-Consulting зазвичай замовляють комплексне дослідження ринку. Однак у деяких випадках бізнес-проекти, особливо на початкових етапах розвитку, зосереджені на освоєнні найвигідніших ринкових ніш, а не всього ринку загалом. Для детального вивчення таких ніш використовується сегментація і подальший аналіз сегменту ринку.

Аналіз сегменту ринку дає змогу зібрати детальну інформацію, необхідну для розроблення детальних планів розв'язання різних бізнес-завдань, таких як:

  • виведення нового гравця на ринок і його закріплення;
  • розширення діяльності підприємства на додаткові напрямки;
  • випуск нових продуктів або вдосконалення наявних;
  • планування і проведення заходів щодо просування товару або бренду;
  • організація експортних або імпортних каналів;
  • коригування маркетингової стратегії залежно від змін на ринку;
  • протидія конкурентам в окремих сегментах ринку.

Аналіз сегменту ринку проводять за тими самими методиками, що й комплексне маркетингове дослідження, і має схожу типову структуру:

  1. Загальний аналіз сегмента ринку:
    • опис ринкової ніші та особливостей ведення бізнесу в ній;
    • оцінка ємності сегменту ринку на основі даних про виробництво, імпорт та експорт продукції;
    • структурний аналіз сегменту ринку за різними критеріями;
    • опис основних факторів впливу і породжуваних ними трендів у цільовій сфері бізнесу.
  2. Вимоги системи державного регулювання:
    • законодавчі та підзаконні акти, що стосуються ринкової ніші;
    • умови отримання ліцензій і дотримання галузевих стандартів;
    • податкове навантаження для внутрішніх і зовнішніх економічних операцій;
    • практика проведення державних закупівель і правила участі в них;
    • плани з реформування системи державного управління галуззю;
    • щоб отримати більш предметне уявлення про реальну структуру ринкового звіту, ознайомтеся, наприклад, з описом готового аналізу ринку ділового одягу або аналізу ринку послуг доставки в Україні.
  3. Виробничий аналіз сегменту ринку:
    • показники діяльності провідних виробників та їхній технологічний рівень;
    • наявність і параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
    • кон'юнктура суміжних ринків;
    • структура собівартості виробництва, умови забезпечення рентабельності та конкурентоспроможності;
    • доступність передових технологій, обладнання та кваліфікованих кадрів;
    • якщо ви плануєте аналізувати свій ринок, але не знаєте, як підступитися до цього завдання, поспілкуйтеся з нашими консультантами - вам поставлять правильні запитання і допоможуть скласти технічне завдання - контакти.
  4. Збутовий аналіз сегменту ринку:
    • перелік можливих способів реалізації продукції та їхні характеристики;
    • умови співпраці з операторами каналів збуту;
    • оцінка методів просування залежно від способу продажів, що використовується;
    • здатність каналів збуту адаптуватися до форс-мажорних обставин.
  5. Споживання цільової продукції:
    • визначення профілю цільової аудиторії;
    • вивчення споживчих вимог до товарів;
    • аналіз моделей поведінки покупців на різних торгових майданчиках;
    • дослідження ставлення споживачів до певних товарів і брендів;
    • критерії вибору товарів і збереження лояльності до торгових марок;
    • особливості споживання продукції пов'язаним бізнесом і бюджетними організаціями;
    • повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів доступно понад 2600 готових аналізів ринків України світу. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований до цілей і завдань вашого бізнесу.
  6. Конкурентний аналіз сегмента ринку:
    • визначення основних конкурентів та їхніх ринкових часток;
    • вивчення стратегій конкурентної боротьби і результатів їх реалізації;
    • оцінка сильних і слабких сторін торгових пропозицій конкурентів;
    • аналіз конкурентних ризиків і бар'єрів для бізнесу замовника.
  7. Інвестиційний аналіз сегменту ринку:
    • порівняння ринкових ніш за різними факторами та визначення найбільш вигідної;
    • проведення SWOT- і PESTLE-аналізу;
    • складання узагальненої карти ризиків і бар'єрів;
    • визначення можливостей і рекомендацій щодо організації та розвитку бізнесу відповідно до заявлених замовником цілей і завдань.

Аналіз сегменту ринку може бути доповнений іншими даними, що відповідають запитам ініціатора дослідження. Під час проведення маркетингових досліджень компанія Pro-Consulting використовує як кабінетні, так і польові методи збирання даних, забезпечуючи високу якість і достовірність інформації.

Отримати докладні відомості про зміст послуги та замовити аналіз сегменту ринку можна, зв'язавшись із Pro-Consulting за вказаними на сайті телефоном або електронною поштою.

Дата розміщення: 29.11.2024

Інші новини

Зв'язатися з нами