89
Аналіз сегмента ринку для детального бізнес-планування
З метою вивчення ситуації та умов роботи в певній сфері економічної активності клієнти компанії Pro-Consulting зазвичай замовляють комплексне дослідження ринку. Однак у деяких випадках бізнес-проекти, особливо на початкових етапах розвитку, зосереджені на освоєнні найвигідніших ринкових ніш, а не всього ринку загалом. Для детального вивчення таких ніш використовується сегментація і подальший аналіз сегменту ринку.
Аналіз сегменту ринку дає змогу зібрати детальну інформацію, необхідну для розроблення детальних планів розв'язання різних бізнес-завдань, таких як:
- виведення нового гравця на ринок і його закріплення;
- розширення діяльності підприємства на додаткові напрямки;
- випуск нових продуктів або вдосконалення наявних;
- планування і проведення заходів щодо просування товару або бренду;
- організація експортних або імпортних каналів;
- коригування маркетингової стратегії залежно від змін на ринку;
- протидія конкурентам в окремих сегментах ринку.
Аналіз сегменту ринку проводять за тими самими методиками, що й комплексне маркетингове дослідження, і має схожу типову структуру:
- Загальний аналіз сегмента ринку:
- опис ринкової ніші та особливостей ведення бізнесу в ній;
- оцінка ємності сегменту ринку на основі даних про виробництво, імпорт та експорт продукції;
- структурний аналіз сегменту ринку за різними критеріями;
- опис основних факторів впливу і породжуваних ними трендів у цільовій сфері бізнесу.
- Вимоги системи державного регулювання:
- законодавчі та підзаконні акти, що стосуються ринкової ніші;
- умови отримання ліцензій і дотримання галузевих стандартів;
- податкове навантаження для внутрішніх і зовнішніх економічних операцій;
- практика проведення державних закупівель і правила участі в них;
- плани з реформування системи державного управління галуззю;
- щоб отримати більш предметне уявлення про реальну структуру ринкового звіту, ознайомтеся, наприклад, з описом готового аналізу ринку ділового одягу або аналізу ринку послуг доставки в Україні.
- Виробничий аналіз сегменту ринку:
- показники діяльності провідних виробників та їхній технологічний рівень;
- наявність і параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
- кон'юнктура суміжних ринків;
- структура собівартості виробництва, умови забезпечення рентабельності та конкурентоспроможності;
- доступність передових технологій, обладнання та кваліфікованих кадрів;
- якщо ви плануєте аналізувати свій ринок, але не знаєте, як підступитися до цього завдання, поспілкуйтеся з нашими консультантами - вам поставлять правильні запитання і допоможуть скласти технічне завдання - контакти.
- Збутовий аналіз сегменту ринку:
- перелік можливих способів реалізації продукції та їхні характеристики;
- умови співпраці з операторами каналів збуту;
- оцінка методів просування залежно від способу продажів, що використовується;
- здатність каналів збуту адаптуватися до форс-мажорних обставин.
- Споживання цільової продукції:
- визначення профілю цільової аудиторії;
- вивчення споживчих вимог до товарів;
- аналіз моделей поведінки покупців на різних торгових майданчиках;
- дослідження ставлення споживачів до певних товарів і брендів;
- критерії вибору товарів і збереження лояльності до торгових марок;
- особливості споживання продукції пов'язаним бізнесом і бюджетними організаціями;
- повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів доступно понад 2600 готових аналізів ринків України світу. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований до цілей і завдань вашого бізнесу.
- Конкурентний аналіз сегмента ринку:
- визначення основних конкурентів та їхніх ринкових часток;
- вивчення стратегій конкурентної боротьби і результатів їх реалізації;
- оцінка сильних і слабких сторін торгових пропозицій конкурентів;
- аналіз конкурентних ризиків і бар'єрів для бізнесу замовника.
- Інвестиційний аналіз сегменту ринку:
- порівняння ринкових ніш за різними факторами та визначення найбільш вигідної;
- проведення SWOT- і PESTLE-аналізу;
- складання узагальненої карти ризиків і бар'єрів;
- визначення можливостей і рекомендацій щодо організації та розвитку бізнесу відповідно до заявлених замовником цілей і завдань.
Аналіз сегменту ринку може бути доповнений іншими даними, що відповідають запитам ініціатора дослідження. Під час проведення маркетингових досліджень компанія Pro-Consulting використовує як кабінетні, так і польові методи збирання даних, забезпечуючи високу якість і достовірність інформації.
Отримати докладні відомості про зміст послуги та замовити аналіз сегменту ринку можна, зв'язавшись із Pro-Consulting за вказаними на сайті телефоном або електронною поштою.
Дата розміщення: 29.11.2024