Ринок шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні: зниження споживання на 22-34% порівняно з довоєнним періодом
190

Ринок шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні: зниження споживання на 22-34% порівняно з довоєнним періодом

Аналіз ринку шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні проведено компанією Pro-Consulting у вересні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • динаміку ємності ринку на основі показників виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • сегментацію ринку шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні за походженням товарів;
  • діяльність, розподіл часток і конкуренцією суб'єктів цієї сфери бізнесу;
  • середні ціни, фактори і політику ціноутворення на ринку шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні;
  • споживчі тренди щодо цільової продукції;
  • інвестиційну привабливість ринку цільнозернових, шоколадних і протеїнових батончиків в Україні з урахуванням виявлених ризиків і бар'єрів для бізнесу;
  • прогнозний стан галузі у 2024-2026 роках.

Готовий аналіз ринку шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні можна придбати на сайті компанії. Можливо, вам також буде цікавий готовий аналіз ринку спортивного харчування або дослідження ринку індустріального шоколаду в Україні.

Якщо вам потрібен аналіз ринку з урахуванням ваших специфічних запитів, рекомендуємо заздалегідь зберегти посилання на його типову структуру.

Моніторинг ринку шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні показує, що в умовах динамічно мінливої економічної та соціальної ситуації ця сфера бізнесу продовжує еволюціонувати, адаптуючись до нових умов споживання і зовнішніх чинників.

У сучасних умовах на ринок шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні істотно впливають такі чинники:

  1. Потреби військового сектору.

Висока калорійність і збалансований вміст мікро- та макроелементів зробили батончики важливою складовою забезпечення військових. Відомі світові бренди, такі як Nestlé та Mars, давно завоювали довіру, але спостерігається також поява нових локальних виробників, які починають працювати в домашніх умовах, а потім відкривають власне виробництво. Це особливо помітно в сегментах цільнозернових і протеїнових батончиків. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку снеків або аналіз ринку кондитерських виробів в Україні.

  1. Коливання цін на сировину.
  • падіння цін на злакові;

Зниження експортних цін на зерно, укупі з блокуванням кордонів, призвело до здешевлення сировини для переробних підприємств. Компанії, такі як Лантманнен і «Житомирські ласощі» з брендом BeEpic, зуміли збільшити виробництво на ринку батончиків в Україні і навіть перевищити довоєнні показники. У Pro-Consulting також є готовий аналіз ринку зернових в Україні - за аналогічною структурою можна дослідити будь-який ринок України та світу.

  • зростання цін на какао-боби.

Посуха в Західній Африці, де зосереджено близько 80% світового виробництва какао, а також інвестиційні спекуляції призвели до скорочення світової пропозиції та зростання вартості імпорту какао в Україну. Це підвищує вартість шоколадних батончиків, оскільки виробники змушені переносити зростання цін на кінцевого споживача. Пропонуємо також переглянути опис готового аналізу ринку кондитерської глазурі в Україні.

  1. Переорієнтація споживання в умовах війни.

Демографічні зміни та переміщення значної частини населення за кордон суттєво вплинули на обсяг попиту на ринку протеїнових, шоколадних, цільнозернових батончиків в Україні. Згідно з даними NielsenIQ, загальне споживання кондитерських виробів у 2022-2023 роках скоротилося на 22%, а здорових продуктів - на 34% порівняно з довоєнним періодом.

Зовнішньоекономічний аналіз ринку шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні показує, що:

  • імпортний сегмент представлений відомими брендами Mars, Nestlé для шоколадних і цільнозернових батончиків, а також спеціалізованими марками для протеїнових продуктів (GoOn, Amix, FA);
  • експортні продажі орієнтовані на країни ближнього зарубіжжя (Молдова, Румунія, Польща, Угорщина, Болгарія). При цьому останніми роками як обсяг експорту, так і загальне виробництво продуктів на ринок шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні знижується.

Детальну інформацію про сферу бізнесу, що розглядається, можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку шоколадних, цільнозернових і протеїнових батончиків в Україні, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок халви та східних солодощів в Україні

Дата розміщення: 23.03.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами