Аналіз ринку спортивного харчування в Україні. 2024 рік

Аналіз ринку спортивного харчування в Україні. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 22
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
40500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку спортивного харчування в Україні у 2023 – 9 міс. 2024 рр. Для проведення аналізу ринку спортивного харчування в Україні компанія «Про-Консалтінг» використовувала коди УКТЗЕД: 2106, 1806, 1901, 1904,1905, 2008 (протеїн, ізолят), 2925 (креатин), 2936 (Вітамін Е), 2923 лецитин сухий та рідкий, 1504 (омега 3), 2106 (цитрулін малат, ВСАА і ЕАА), 2922 (бета аланін, аргінін, глютамін), 2106 (предтренувальні комплекси), 2923 (електроліти та мінерали в пляшках)
Спортивне харчування стало невід’ємною складовою сучасного фітнесу та спорту, сприяючи досягненню кращих результатів та підтриманню здоров’я. Воно включає в себе спеціально розроблені добавки, які допомагають поліпшити фізичні показники, підвищити витривалість, прискорити відновлення після тренувань та забезпечити організм необхідними поживними речовинами.
Тренд здорового способу життя набирає популярності у всьому світі, що суттєво впливає на індустрію спортивного харчування. Канали збуту розширилися від фітнес-центрів і спортивних клубів до супермаркетів, аптек і Інтернету; демографічна група користувачів також розширилася, включивши в себе більше випадкових споживачів, поряд із традиційною нішею серйозних спортсменів і бодібілдерів.


Імпортований протеїн складає приблизно 23,3% від ємності ринку цього сегменту. Щодо реклами, загалом, Компанії використовують експертний та пізнавальний контент. Найпопулярнішою та найактивнішою соцмережою для просування спортивних товарів – Інстаграм.
Для вітчизняних продуктів спортивного харчування основним чинником, що впливає на ціну, є собівартість. Вона складається з витрат на сировину, упаковку, енергоресурси, оплату праці та інші витрати. Також витрати на енергоресурси (електрика, вода) та оплата праці.
Серед споживачів протеїну найбільш популярними смаками є шоколад і ваніль, які традиційно займають лідируючі позиції. Останнім часом також зростає інтерес до ягідних смаків, таких як полуниця та малина, а також до екзотичних варіантів, як кокос та тропічні фрукти.
Загально, ринок спортивного харчування в Україні демонструє стабільний ріст, що пов'язано з підвищенням усвідомленості населення про здоровий спосіб життя, фітнес та активність.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосуванням, описом методології дослідження та класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку
1.3.1. Розрахунок ємності ринку в 2023-2024 рр. (за формулою «виробництво + імпорт – експорт») у натуральних показниках
1.3.2. Обсяг продажів продукції на ринку у грошових показниках
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням (частка імпортної продукції), оцінка тіньового сегменту на ринку за групами товарів)
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
1.5.1. Сировина для виробництва
1.5.2. Вартість обладнання (приблизна за запитом)
2. Державне регулювання галузі. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, короткі резюме і особливості законів та ліцензування) – на основі ліцензій, представлених у виробників та постачальників
3. Основні оператори ринку (імпортери, виробники – за наявністю)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; географія закупок; представленість в каналах збуту та регіонах)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку – оцінка кількості товарних позицій в розрізі основних товарних категорій (за видом, розміром тари, позиціонування*)
6. Ціна і ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію за сегментами
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Кількісні показники споживання спортивного харчування
8.2. Якісний аналіз зміни споживчих вподобань
8.3. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.4. Аналіз незадоволеної потреби на ринку
8.5. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
10.2. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
11. Висновки. Прогнозні показники ринку
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2028
11.3. Рекомендації по розвитку на ринку

Перелік таблиць:

1. Коди видів досліджуваної продукції у класифікаторах НПП та УКТЗЕД
2. Опис товарів для дослідження
3. Ємність ринку протеїну за 2023-1 пол. 2024 р. рік у натуральних показниках, тонн
4. Обсяги імпортованої продукції в Україну за 2023 – 6 міс. 2024 рр. у натуральному вираженні, %
5. Обсяги імпортованого магнію в Україну за 2023 – 6 міс. 2024 рр. у натуральному вираженні, тонн
6. Обсяги продажу спортивного харчування за 2023 рік у вартісних та натуральних показниках, тис. дол та тонн
7. Сировина для виробництва спортивних товарів
8. Категорії обладнання та їхня приблизна вартість
9. Технологія виробництва продуктів
10. Оператори ринку станом на 1 пол. 2024 року
11. Обсяги найбільших імпортерів ринку протеїну у натуральному вираженні, %
12. Доходи основних операторів ринку за 2023 рік та їх частка у грошовому вираженні, тис. грн, %
13. Оцінка виробництва протеїну в Україні за звітністю компаній у період 2023 – 1 пол. 2024 рр. у натуральних показниках, тонн
14. Найпопулярніші критерії представлення товару на ринку
15. Середні поточні ціни на продукцію за упаковку на українському ринку, грн
16. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку спортивного харчування в Україні
17. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
18. Аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування
19. Кількість споживання спортивного харчування в Україні за 2023 рік у натуральних показниках, тонн
20. Інтернет запити споживачів за назвою продукції, 2023 - 1 пол. 2024 рр.
21. PEST LE – аналіз ринку спортивного харчування в Україні
22. Карта ризиків ринку спортивного харчування в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням (частка імпортної продукції), оцінка тіньового сегменту на ринку за групами товарів)
2. Прогноз продажів спортивного харчування в Україні в грошовому вираженні, млн. дол.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами