Ринок халви та східних солодощів в Україні: вітчизняна продукція займає 99% обсягу ринку
366

Ринок халви та східних солодощів в Україні: вітчизняна продукція займає 99% обсягу ринку

Аналіз ринку халви та східних солодощів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у червні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що найбільше впливають на ринок халви та східних солодощів в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • загальні показники сфери бізнесу, що розглядається, з розрахунком ємності ринку за період 2021 - 1 квартал 2024 року;
  • обсяг та структуру виробництва і зовнішні поставки товарів на ринку халви та східних солодощів в Україні;
  • характеристику і розподіл часток основних операторів ринку;
  • споживчi уподобання і моделi поведінки покупців на ринку халви та східних солодощів в Україні;
  • канали збуту цільової продукції;
  • інвестиційну привабливість ринку халви та східних солодощів в Україні з урахуванням наявних ризиків і бар'єрів для бізнесу.

Готовий аналіз ринку халви (і східних солодощів) в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити дослідження ринку індустріального шоколаду або аналіз ринку шоколадних, цільнозернових, протеїнових батончиків в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку халви та східних солодощів в Україні показує, що найбільшою популярністю у вітчизняних споживачів користується халва. Ці ласощі представлені в широкому асортименті завдяки різноманітності рецептур і наповнювачів, які надають їм унікальних смакових відтінків. Халва використовується не тільки як самостійний продукт, а й як сировина для інших кондитерських виробів - вафель, трубочок, цукерок.

Рахат-лукум посідає другу позицію за популярністю на ринку халви та східних солодощів в Україні, за ним слідує нуга.

Повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків України та світу доступно в каталозі готових проєктів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку, який залишиться лише актуалізувати.

Фактори, що впливають на ринок халви та східних солодощів в Україні:

  1. Виробничі фактори

Обсяги виробництва безпосередньо залежать від доступності та вартості сировини й енергоресурсів. Основні інгредієнти для виготовлення продукції на ринку халви та східних солодощів в Україні легко доступні, що дає змогу місцевим виробникам як задовольняти попит усередині країни, так і експортувати. Ціни на соняшник, борошно і цукор залишалися відносно стабільними, проте ціни імпортованих горіхів і какао схильні до коливань. Крім того, енергетична складова в собівартості виробництва може сягати 25-30%. За останні два роки вартість електроенергії для промисловості зросла майже на 40%, що створює додаткові виклики для виробників. Очікується подальше підвищення цін на електроенергію через необхідність відновлення енергетичного сектору. За вашим запитом Pro-Consulting актуалізує готовий аналіз цін на електроенергію для юридичних осіб в Україні або проведе дослідження будь-якого іншого ринку.

Якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.

  1. Споживання

Міграція населення за кордон внаслідок початку повномасштабного вторгнення призвела до скорочення загального споживання харчових продуктів у середньому на 25-30%. Зниження купівельної спроможності населення всередині країни негативно позначилося на споживанні товарів не першої необхідності та продукції високого цінового сегменту. Однак у сегменті низьких і середніх цін на ринку халви та східних солодощів, до якого належить, наприклад, українська халва, спостерігається відновлення споживання на 10-15% від показників 2022 року.

  1. Зовнішня торгівля

Імпорт становить близько 1% від загального обсягу ринку халви та східних солодощів в Україні. Експорт цільової продукції сягає понад 20% від обсягів виробництва (до великої війни цей показник перевищував 30%). Зростання курсу валют сприяє збільшенню доходів від експорту, однак логістичні складнощі можуть негативно позначитися на поставках.

Аналіз ринку халви та східних солодощів в Україні дав змогу виділити такі тенденції його розвитку:

  1. Розширення асортименту

Виробники активно працюють над урізноманітненням продукції, експериментуючи з новими інгредієнтами, поєднаннями смаків і текстур. Також змінюється формат подачі товарів: популярності набирають маленькі порційні вироби - халва у вигляді цукерок, індивідуальне пакування, що відповідає світовому тренду на зручність і контроль порцій. Можливо вам також буде цікава аналітика з готового аналізу ринку снеків або, наприклад, аналізу ринку шоколадних цукерок преміум-сегменту в Україні.

  1. Зростання спеціалізованих точок продажів

Поява спеціалізованих магазинів і відділів у супермаркетах, що пропонують продукцію ринку халви та східних солодощів в Україні, робить ці продукти доступнішими для широкої аудиторії.

  1. Збільшення обсягів онлайн-торгівлі

Згідно з даними Deloitte, 2023 року частота онлайн-покупок продуктів харчування в Україні зросла на 63% порівняно з 2022 роком. Товари ринку халви та східних солодощів активно представлені в інтернет-магазинах, на сайтах торгових мереж і великих маркетплейсах, розширюючи географію продажів і охоплюючи нові сегменти споживачів.

Детальніші відомості про сферу бізнесу, що розглядається, можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку халви і східних солодощів в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок сухофруктів в Україні

Дата розміщення: 12.02.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами