Дата підготовки: | Серпень 2023 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 18 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку шоколадних цукерок в цінових сегментах «середній», «середній +» та «преміум» за 2019-1 кв. 2023 рр.
Ринок шоколадних цукерок в Україні є одним з найбільш розвинених і конкурентних ринків виробів кондитерської промисловості. Він охоплює велику кількість брендів, що виробляють шоколадні цукерки різних типів, розмірів та смаків. Шоколадні цукерки можна класифікувати за типом шоколаду, що використовується для виробництва (чорний, молочний або їх комбінація), наявністю та типом начинки (фрукти, горіхи, карамель тощо), ціною, брендом та іншими категоріями.
Основні тренди на ринку шоколадних кондитерських виробів в Європі:
- Зменшення купівельної спроможності споживачів. Через зростаючий рівень інфляції, населення стикається із кризою вартості життя, саме тому споживачі адаптують свою купівельну поведінку, шукають доступніші ціни та максимально вигідне співвідношення ціни та якості. Щоб задовольнити потреби споживачів, які турбуються через ціну, багато асортиментних шоколадних кондитерських виробів приватних торгових марок супермаркетів було оновлено за допомогою спрощеної мови дизайну. При цьому виробники шоколадних кондитерських виробів приватної торгової марки підкреслюють атрибути співвідношення ціни та якості.
- Шоколадки без домішок залишаються найбільш затребуваними серед шоколадних кондитерських виробів;
- Нові смаки спонукають споживачів купувати шоколадні вироби. У Великий Британії 51% споживачів шоколадних кондитерських виробів спонукають купити нещодавно випущений продукт на основі нового смаку, тоді як 44% покупців вважають, що бренд шоколаду, який регулярно пропонує нові смаки, є більш привабливим, ніж який цього не робить.
- Обмежені тиражі, сезонні типи шоколаду. Бренди частіше випробовують нові сорти смаку, випускаючи нові тиражі, сезонні або переходячи на нові типи шоколаду, наприклад, від молочного до темного, білого чи рубінового.
Загальні тенденції на ринку кондитерських виробів в Україні:
- Середньорічне зростання обсягів експорту з України до країн ЄС категорії 1806 Шоколад та інші готові харчові продукти зі вмістом какао за останні 5 років (2018-2022) склало 13,5%;
- У 2022 році обсяги експорту з України до країн ЄС знизились на 13,2%;
- Найбільшими імпортерами української продукції категорії 1806 є Румунія, Болгарія, Угорщина, Польща, Литва та інші.
Серед найпопулярніших запитів є “цукерки ручної роботи”. За перше півріччя 2023 року кількість запитів по всім категоріям майже зрівнялась із загальною кількістю за попередній рік, що може свідчити про популяризацію досліджуваних шоколадних цукерок.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (класифікатори та методології, опис цільового сегменту цукерок за цінами та специфічними рисами)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку шоколадних цукерок середнього та преміального цінового сегменту(фактори впливу на ринок, проблеми розвитку, передумови появи нових брендів)
1.3. Загальні показники ринку, оцінка ємності ринку (продажі в Києві)
1.4. Сегментація і структурування пропозиції на ринку (за видами шоколаду, наявність декору, тематика), сегментами (крафт/мас-маркет, за походженням)
1.5. Оцінка тіньового сегмента на ринку (через аналіз асортименту та наявності юридичної особи у виробника)
2. Виробництво та динаміка реалізації
2.1. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
2.2. Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
2.3. Частки внутрішніх виробників на ринку (оцінка)
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика
3.2 Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля. Аналіз імпорту шоколадних цукерок до України в 2019-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів) – з оцінкою частки імпортованих цукерок, що продаються в Києві
5. Асортимент і ціноутворення на ринку.
5.1. Аналіз асортименту товарів (побудова асортиментних карт залежно від властивостей товару)
5.2. Цінові сегменти в розрізі асортиментних груп та операторів
5.3. Середні поточні ціни на цукерки
6. Аналіз споживання продукції на ринку
6.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2. Аналіз пошукових запитів та видачі конкурентів
6.3. Структурування та сегментація споживання
7. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
8. Висновки. Прогнозні показники
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025 рр.
8.3. Рекомендації з розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз концепції Замовника на ринку
9.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
9.3. Існуючі ризики і бар’єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Класифікація ринку шоколадних цукерок
2. Сегментація за цінами, грн/100 гр
3. Ємність ринку шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів в натуральному вираженні, т
4. Сегментація ринку за наявність декору
5. Сегментація ринку за тематикою
6. Основні оператори ринку цукерок середнього та преміум сегментів
7. Асортиментна карта шоколадних цукерок преміум сегменту
8. Асортиментна карта наборів шоколадних цукерок преміум сегменту основних виробників за тематикою
9. Сегментація за цінами, грн./100 г
10. Цінові сегменти в розрізі асортиментних груп та операторів, грн../100 г
11. Середні поточні цін на цукерки станом на червень 2023 року, грн./100 г
12. Аналіз конкурентів через пошукові запити
13. Структура каналів збуту шоколадних цукерок
14. Присутність компаній у каналах збуту
15. Загальний SWOT-аналіз концепції Замовника на ринку
16. PEST – аналіз ринку шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів України
17. Сегментація ринкових ризиків
18. Карта ризиків ринку шоколадних виробів
1. Ємність ринку шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів в грошовому вираженні, млн грн
2. Структура ринку шоколадних виробів в Україні у 2021-2022 рр., у натуральному вираженні, %
3. Динаміка виробництва шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів в натуральному вираженні, т
4. Динаміка реалізації шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів в натуральному вираженні, т
5. Динаміка виробництва шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів у вартісному вираженні, млн грн
6. Динаміка реалізації шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів у вартісному вираженні, т
7. Частки внутрішніх виробників шоколадних цукерок середнього та преміум сегментів в натуральному вираженні, %
8. Частки ринку основних операторів ринку
9. Динаміка імпорту шоколадних цукерок в Україну у 2019 - 1 кв. 2023 рр., в натуральному вираженні, тонн
10. Динаміка імпорту шоколадних цукерок в Україну у 2019 - 1 кв. 2023 рр., у грошовому вираженні, млн грн
11. Географія імпорту шоколадних цукерок в Україну у 2019- 2022 рр., %
12. Частки імпортерів шоколадних виробів в Україну у 2019- 2022 рр., %
13. Приклад наборів шоколадних цукерок бренду Wander
14. Приклад наборів шоколадних цукерок бренду Spell Chocolate
15. Динаміка пошукових запитів шоколадних цукерок в 2021-2022 рр.
16. Середньомісячна кількість популярних запитів про шоколадні цукерки за 2022-2023 рр.
17. Прогноз обсягів виробництва шоколадних цукерок в Україні у 2023-2025 роках, в натуральному вираженні, т