103
Проведемо для вас дослідження ринків на замовлення
У сучасному світі бізнесу, щоб не тільки вижити, а й досягти успіху, підприємці повинні постійно пристосовуватися до змін і шукати нові можливості для зростання. Одним із найефективніших інструментів для досягнення цих цілей є дослідження ринків. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку з описом типової структури дослідження ринку.
Навіщо підприємцям потрібне дослідження ринків
- Розуміння потреб клієнтів
Дослідження ринків допомагає виявити, які продукти та послуги дійсно затребувані, що дає змогу розробляти пропозиції, які знаходять відгук у цільової аудиторії. Рекомендуємо дізнатися більше про опитування як інструмент маркетингового дослідження.
Знання про конкурентів та їхні стратегії дає змогу розробляти унікальні пропозиції, які виділять компанію на тлі інших - аналіз конкурентів.
- Прогнозування та планування
Дослідження ринків допомагає підприємцям прогнозувати майбутні тенденції та готуватися до них. Це дає змогу уникнути несподіваних перешкод і максимально використати можливості для розвитку бізнесу.
- Оптимізація маркетингових стратегій
За допомогою досліджень ринку можна точніше визначити цільову аудиторію і розробити маркетингові кампанії, які будуть найбільш ефективними. Це допомагає заощадити ресурси та збільшити рентабельність інвестицій.
Інформація, отримана під час дослідження ринків, дає можливість оцінювати ризики та ухвалювати більш вивірені рішення. Це особливо важливо в умовах невизначеності та волатильності ринку.
Повідомляємо вам, що понад 2600 готових ринкових звітів доступно в каталозі готових проєктів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.
Типове дослідження ринків
Готове комплексне дослідження ринків у більшості випадків містить:
- Загальний опис ринку та його характеристик:
- особливості функціонування в поточних умовах: опис загального стану ринку, його динаміки та чинників, що впливають;
- обсяги виробництва і зовнішніх поставок цільової продукції: аналіз поточних обсягів виробництва, експорту та імпорту продукції;
- розрахунок ємності ринку та її часової динаміки: оцінка поточної та прогнозної ємності ринку;
- сегментація ринку в значущих зрізах: поділ ринку на сегменти за заданими критеріями;
- фактори, що мають найбільший вплив на ринок: ідентифікація ключових факторів, що впливають на ринок - економічних, соціальних, технологічних та інших;
- тенденції розвитку сфери бізнесу: огляд основних тенденцій і прогноз розвитку галузі;
- більш предметне уявлення про структуру дослідження ринку вам допоможе отримати ознайомлення, наприклад, зі структурою готового аналізу ринку автотранспортних засобів або аналізу ринку кондитерської глазурі в Україні.
- Вимоги системи державного регулювання:
- положення нормативної бази: вимоги чинних законів та інших нормативних актів;
- варіанти легалізації бізнес-проектів: процедури та вимоги для реєстрації підприємств;
- податкове навантаження в можливих форматах діяльності: аналіз податкових ставок і пільг для підприємств різних форм власності;
- порядок проведення державних тендерів та участі в них: умови та процедури державних закупівель;
- можливі зміни в системі регулювання: очікувані зміни в законодавстві та їхній вплив на ринок;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей вашого підприємства, поспілкуйтеся з нашими аналітиками - вам поставлять правильні запитання і допоможуть скласти структуру дослідження вашого ринку - контакти.
- Конкурентне дослідження ринків:
- перелік, рейтинг та аналіз активності основних суб'єктів-конкурентів: огляд ключових гравців на ринку та їхні позиції;
- асортимент і властивості продукції прямих і непрямих конкурентів: аналіз пропозицій конкурентів, їхніх характеристик та унікальних переваг;
- зміст стратегій конкурентної боротьби, практичні результати їх реалізації: опис стратегій конкурентів, їхніх успіхів або невдач;
- ризики і бар'єри, які створюють конкуренти, для здійснення планів ініціатора дослідження ринку: визначення перешкод і загроз, що виходять від конкурентів.
- Споживче дослідження ринків:
- опис портрета споживчої аудиторії: вік, стать, дохід, поведінка та інші характеристики;
- виявлені стійкі тренди, що розвиваються в споживчому середовищі: ключові тенденції та зміни в уподобаннях споживачів;
- вимоги покупців до властивостей цільової продукції, ступінь їх задоволеності товарами: кількісні та якісні дослідження очікувань і рівня задоволеності клієнтів замовника;
- ставлення споживачів до певних брендів, критерії лояльності: аналіз сприйняття брендів і чинників, що впливають на лояльність покупців;
- споживання цільових товарів бізнесом на пов'язаних ринках і державним сектором: вивчення попиту на продукцію серед корпоративних клієнтів і бюджетних установ.
- Виявлення інвестиційного потенціалу та вигідності ринків:
- карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PESTLE-аналізу: ідентифікація сильних і слабких сторін підприємства, а також зовнішніх загроз і можливостей;
- факторне порівняння ринкових ніш або зовнішніх ринків: оцінка привабливості для бізнесу;
- можливості та рекомендації для реалізації бізнес-проектів і розвитку підприємств: пропозиції щодо оптимальних стратегій і напрямів.
Замовити дослідження ринків можна в компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.
Дата розміщення: 06.01.2025