Проведемо для вас дослідження ринків на замовлення
103

Проведемо для вас дослідження ринків на замовлення

У сучасному світі бізнесу, щоб не тільки вижити, а й досягти успіху, підприємці повинні постійно пристосовуватися до змін і шукати нові можливості для зростання. Одним із найефективніших інструментів для досягнення цих цілей є дослідження ринків. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку з описом типової структури дослідження ринку.

Навіщо підприємцям потрібне дослідження ринків

  • Розуміння потреб клієнтів

Дослідження ринків допомагає виявити, які продукти та послуги дійсно затребувані, що дає змогу розробляти пропозиції, які знаходять відгук у цільової аудиторії. Рекомендуємо дізнатися більше про опитування як інструмент маркетингового дослідження.

  • Конкурентні переваги

Знання про конкурентів та їхні стратегії дає змогу розробляти унікальні пропозиції, які виділять компанію на тлі інших - аналіз конкурентів.

  • Прогнозування та планування

Дослідження ринків допомагає підприємцям прогнозувати майбутні тенденції та готуватися до них. Це дає змогу уникнути несподіваних перешкод і максимально використати можливості для розвитку бізнесу.

  • Оптимізація маркетингових стратегій

За допомогою досліджень ринку можна точніше визначити цільову аудиторію і розробити маркетингові кампанії, які будуть найбільш ефективними. Це допомагає заощадити ресурси та збільшити рентабельність інвестицій.

  • Управління ризиками

Інформація, отримана під час дослідження ринків, дає можливість оцінювати ризики та ухвалювати більш вивірені рішення. Це особливо важливо в умовах невизначеності та волатильності ринку.

Повідомляємо вам, що понад 2600 готових ринкових звітів доступно в каталозі готових проєктів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.

 Типове дослідження ринків

Готове комплексне дослідження ринків у більшості випадків містить:

  1. Загальний опис ринку та його характеристик:
    • особливості функціонування в поточних умовах: опис загального стану ринку, його динаміки та чинників, що впливають;
    • обсяги виробництва і зовнішніх поставок цільової продукції: аналіз поточних обсягів виробництва, експорту та імпорту продукції;
    • розрахунок ємності ринку та її часової динаміки: оцінка поточної та прогнозної ємності ринку;
    • сегментація ринку в значущих зрізах: поділ ринку на сегменти за заданими критеріями;
    • фактори, що мають найбільший вплив на ринок: ідентифікація ключових факторів, що впливають на ринок - економічних, соціальних, технологічних та інших;
    • тенденції розвитку сфери бізнесу: огляд основних тенденцій і прогноз розвитку галузі;
    • більш предметне уявлення про структуру дослідження ринку вам допоможе отримати ознайомлення, наприклад, зі структурою готового аналізу ринку автотранспортних засобів або аналізу ринку кондитерської глазурі в Україні.
  2. Вимоги системи державного регулювання:
    • положення нормативної бази: вимоги чинних законів та інших нормативних актів;
    • варіанти легалізації бізнес-проектів: процедури та вимоги для реєстрації підприємств;
    • податкове навантаження в можливих форматах діяльності: аналіз податкових ставок і пільг для підприємств різних форм власності;
    • порядок проведення державних тендерів та участі в них: умови та процедури державних закупівель;
    • можливі зміни в системі регулювання: очікувані зміни в законодавстві та їхній вплив на ринок;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей вашого підприємства, поспілкуйтеся з нашими аналітиками - вам поставлять правильні запитання і допоможуть скласти структуру дослідження вашого ринку - контакти.
  3. Конкурентне дослідження ринків:
    • перелік, рейтинг та аналіз активності основних суб'єктів-конкурентів: огляд ключових гравців на ринку та їхні позиції;
    • асортимент і властивості продукції прямих і непрямих конкурентів: аналіз пропозицій конкурентів, їхніх характеристик та унікальних переваг;
    • зміст стратегій конкурентної боротьби, практичні результати їх реалізації: опис стратегій конкурентів, їхніх успіхів або невдач;
    • ризики і бар'єри, які створюють конкуренти, для здійснення планів ініціатора дослідження ринку: визначення перешкод і загроз, що виходять від конкурентів.
  4. Споживче дослідження ринків:
    • опис портрета споживчої аудиторії: вік, стать, дохід, поведінка та інші характеристики;
    • виявлені стійкі тренди, що розвиваються в споживчому середовищі: ключові тенденції та зміни в уподобаннях споживачів;
    • вимоги покупців до властивостей цільової продукції, ступінь їх задоволеності товарами: кількісні та якісні дослідження очікувань і рівня задоволеності клієнтів замовника;
    • ставлення споживачів до певних брендів, критерії лояльності: аналіз сприйняття брендів і чинників, що впливають на лояльність покупців;
    • споживання цільових товарів бізнесом на пов'язаних ринках і державним сектором: вивчення попиту на продукцію серед корпоративних клієнтів і бюджетних установ.
  5. Виявлення інвестиційного потенціалу та вигідності ринків:
    • карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PESTLE-аналізу: ідентифікація сильних і слабких сторін підприємства, а також зовнішніх загроз і можливостей;
    • факторне порівняння ринкових ніш або зовнішніх ринків: оцінка привабливості для бізнесу;
    • можливості та рекомендації для реалізації бізнес-проектів і розвитку підприємств: пропозиції щодо оптимальних стратегій і напрямів.

Замовити дослідження ринків можна в компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.

Дата розміщення: 06.01.2025

Інші новини

Зв'язатися з нами