1416
У нас можна замовити маркетингове дослідження за оптимальною ціною
Рішення замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting приймають різні клієнти:
- філії міжнародних корпорацій;
- великі гравці національного масштабу;
- представники середнього та малого бізнесу;
- галузеві асоціації;
- торгово-промислові палати;
- іноземні представництва;
- інвестиційні фонди та банки;
- юридичні фірми;
- фізичні особи.
Завдяки індивідуальному підходу кожен ініціатор має можливість замовити маркетингове дослідження під цілі та завдання за оптимальною доступною ціною.
У більшості випадків наші клієнти бажають замовити маркетингове дослідження, яке містить:
1. Загальні відомості про ринок:
- короткий опис економічної сфери;
- показники виробництва, імпорту та експорту продукції;
- ємність ринку у поступовій динаміці за вказаний період;
- сегментація ринку за видами продукції, походженням, географією поставок та іншими ознаками;
- основні фактори впливу на ринкову ситуацію, тенденції її подальшого розвитку;
- зі структурами понад 2300 кейсів з дослідження ринків можна ознайомитись у каталозі готових проектів.
2. Опис системи державного регулювання галузі:
- вимоги законів та підзаконних актів;
- необхідність отримання ліцензій та стандартизації діяльності;
- оподаткування внутрішньо- та зовнішньоекономічних операцій;
- правила проведення державних закупівель та участі у тендерах ринкових суб'єктів.
3. Конкурентний аналіз ринку (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):
- перелік та характеризуючі дані основних конкурентів;
- розподіл ринкових часток у різних зрізах;
- поточна позиція на ринку замовника дослідження;
- асортимент та властивості товарів прямих та непрямих конкурентів;
- маркетингові стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- бар'єри задля досягнення поставлених замовником цілей, пов'язані з діяльністю конкурентів.
4. Дослідження споживання продукції:
- структура та характеристики цільової аудиторії;
- відношення споживачів до наявних на ринку торгових пропозицій;
- особливості вибору та придбання товарів на електронних майданчиках;
- ключові запити споживачів;
- споживання корпоративним та державним секторами;
У якості приклади структури вже проведеного дослідження, перегляньте структуру аналізу ринку гіпсокартону в Україні.
Корисно замовити маркетингове дослідження, доповнене даними про:
- обсяги експортно-імпортних операцій у натуральному та грошовому вираженнях;
- структуру зовнішньої торгівлі у різних зрізах;
- митні збори;
- міжнародні, національні санкції, антидемпінгові та інші бар'єри;
- факторне порівняння вигідності зовнішніх ринків;
- потенційних контрагентів для створення зовнішньоторговельних каналів.
Діючі та нові виробничники прагнуть замовити маркетингове дослідження, яке прояснює:
- показники діючих на ринку виробників;
- технологічний рівень працюючих промислових потужностей;
- параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
- поточну та прогнозну кон'юнктури пов'язаних ринків;
- структуру собівартості та досяжний рівень рентабельності випуску продукції;
- можливість отримання державної підтримки;
- доступність технологій та обладнання.
Якщо ви не впевнені, як підготувати технічне завдання на проведення дослідження, зв'яжіться з нами – консультант поставить усі необхідні запитання і самостійно сформує структуру звіту для вас.
Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок – перевірте наявність готового звіту у каталозі готових проектів Pro-Consulting.
Також більшість організацій та інвесторів завжди вирішують замовити маркетингове дослідження інвестиційної привабливості ринку, що включає:
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- зведену таблицю ризиків та бар'єрів;
- факторний аналіз ринкових ніш;
- рекомендації щодо виведення на ринок та розвиток нових гравців.
У разі потреби клієнти Pro-Consulting можуть замовити маркетингове дослідження і за іншими напрямками, що їх цікавлять, таким як:
- рекламна сфера ринку:
- моніторинг рекламних повідомлень;
- аналіз пошукових запитів потенційних споживачів у Інтернеті;
- визначення ключів для цільової реклами;
- реакція на рекламні акції споживчою аудиторією;
- аудит підсумкової результативності рекламної кампанії;
- канали реалізації продукції:
- загальні показники наявних каналів збуту;
- маркетингові політики дистриб'юторів та рітейлерів;
- ефективність методів просування;
- функціонування каналів збуту у форс-мажорних обставинах;
- рекомендації щодо структури продажів за різних варіантів ситуації на ринку.
Отримати детальну інформацію про послуги компанії Pro-Consulting та замовити маркетингове дослідження можна телефоном або електронною поштою.