Маркетингові дослідження при економічній нестабільності
1447

Маркетингові дослідження при економічній нестабільності

У поточний період ситуація та умови роботи на ринках динамічно змінюються і часто не на краще. Разом з цим у суб'єктів підприємницької діяльності зростає необхідність частіше проводити маркетингові дослідження для своєчасного реагування на ситуацію, одержання прогнозів її трансформації в коротко- та середньостроковій перспективі.

Маркетингові дослідження від компанії Pro-Consulting корисні і новому, і бізнесу, що вже давно діє. Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.

Новим гравцям маркетингові дослідження особливо корисні даними про:

  • інвестиційний потенціал економічної сфери, що цікавить;
  • рівень та практику конкуренції на конкретному споживчому ринку;
  • можливу частку майбутнього бізнес-проекту у загальному обсязі ринку;
  • особливості, вигідність і потенційних партнерів в регіонах країни і за кордоном;
  • перспективні напрями та стратегії розвитку підприємства.

Вже існуючим ринковим суб'єктам важливо як мінімум утриматися на ринку, що буває непросто в нинішніх умовах. А для досягнення цілей розширення та підвищення прибутковості бізнесу маркетингові дослідження абсолютно необхідні. Завдяки їм можна визначити:

  • поточну позицію підприємства на ринку;
  • ризики для реалізації довгострокових планів, пов'язані з конкурентами, та шляхи їх мінімізації;
  • настрої, мотиви та моделі поведінки споживачів, їх відношення до пропозиції замовника дослідження;
  • силу впливу постійних та тимчасових факторів, спричинені ними тенденції зміни ситуації на ринку;
  • ефективність каналів збуту та методів просування продукції;
  • результативність реалізації прийнятої маркетингової стратегії, необхідність та напрями її коригування.

Компанія Pro-Consulting виконує маркетингові дослідження за технічними завданнями клієнтів, тому кожне з них має індивідуальний характер. З понад 2400 кейсами з дослідження ринків України можна ознайомитись у каталозі готових проектів.

На самому початку співпраці ми знайомимо потенційних замовників з наявними можливостями щодо отримання та обробки інформації про ринок, типовими напрямками аналізу.

Зазвичай маркетингові дослідження включають розділи:

1. Загальні відомості про ринок:

  • обсяги виробництва та зовнішніх поставок цільових товарів у грошовому та кількісному вираженнях;
  • розрахунок ємності ринку в динаміці за досліджуваний період із прогнозом на певну перспективу;
  • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією імпорту та експорту, операторами та іншими ознаками;
  • перелік та основні результати впливу потужних факторів впливу;
  • тенденції зміни ринкової ситуації;
  • у якості приклада структури реального ринкового звіту перегляньте структуру аналізу ринку кліматичного обладнання в Україні.

2. Опис системи державного регулювання:

  • положення чинної нормативної бази;
  • податкове навантаження на суб'єкти цільової економічної сфери;
  • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
  • правила проведення держзакупівель та участі у тендерах;
  • озвучені наміри уряду щодо внесення змін до системи регулювання ринку.

Якщо ви не впевнені, які саме аналітичні блоки необхідні вам, зв'яжіться з нами – консультант поставить правильні запитання та запропонує відповідну структуру дослідження під ваші цілі та завдання – контакти.

3. Споживчі маркетингові дослідження, у тому числі й польові:

  • портрет споживчої аудиторії;
  • поширені у соціальному середовищі настрої, споживчі тренди;
  • моделі поведінки покупців у звичайних магазинах та на електронних торгових майданчиках;
  • ставлення споживачів до брендів та товарів;
  • споживання в сегментах В2G та В2В;

4. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
  • асортимент та властивості товарів, що конкурують;
  • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
  • конкурентні ризики для бізнесу;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.

5. Аналіз інвестиційного потенціалу та вигідності ринку:

  • факторне порівняння ринкових ніш та зовнішніх ринків;
  • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT та PEST-аналізу;
  • можливості для організації та розвитку бізнес-проектів.

Маркетингові дослідження можуть містити інші розділи відповідно до інтересів замовника. Детальніше дізнатися про зміст послуги та замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою.

Дата розміщення: 11.01.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами