1447
Маркетингові дослідження при економічній нестабільності
У поточний період ситуація та умови роботи на ринках динамічно змінюються і часто не на краще. Разом з цим у суб'єктів підприємницької діяльності зростає необхідність частіше проводити маркетингові дослідження для своєчасного реагування на ситуацію, одержання прогнозів її трансформації в коротко- та середньостроковій перспективі.
Маркетингові дослідження від компанії Pro-Consulting корисні і новому, і бізнесу, що вже давно діє. Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку.
Новим гравцям маркетингові дослідження особливо корисні даними про:
- інвестиційний потенціал економічної сфери, що цікавить;
- рівень та практику конкуренції на конкретному споживчому ринку;
- можливу частку майбутнього бізнес-проекту у загальному обсязі ринку;
- особливості, вигідність і потенційних партнерів в регіонах країни і за кордоном;
- перспективні напрями та стратегії розвитку підприємства.
Вже існуючим ринковим суб'єктам важливо як мінімум утриматися на ринку, що буває непросто в нинішніх умовах. А для досягнення цілей розширення та підвищення прибутковості бізнесу маркетингові дослідження абсолютно необхідні. Завдяки їм можна визначити:
- поточну позицію підприємства на ринку;
- ризики для реалізації довгострокових планів, пов'язані з конкурентами, та шляхи їх мінімізації;
- настрої, мотиви та моделі поведінки споживачів, їх відношення до пропозиції замовника дослідження;
- силу впливу постійних та тимчасових факторів, спричинені ними тенденції зміни ситуації на ринку;
- ефективність каналів збуту та методів просування продукції;
- результативність реалізації прийнятої маркетингової стратегії, необхідність та напрями її коригування.
Компанія Pro-Consulting виконує маркетингові дослідження за технічними завданнями клієнтів, тому кожне з них має індивідуальний характер. З понад 2400 кейсами з дослідження ринків України можна ознайомитись у каталозі готових проектів.
На самому початку співпраці ми знайомимо потенційних замовників з наявними можливостями щодо отримання та обробки інформації про ринок, типовими напрямками аналізу.
Зазвичай маркетингові дослідження включають розділи:
1. Загальні відомості про ринок:
- обсяги виробництва та зовнішніх поставок цільових товарів у грошовому та кількісному вираженнях;
- розрахунок ємності ринку в динаміці за досліджуваний період із прогнозом на певну перспективу;
- сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією імпорту та експорту, операторами та іншими ознаками;
- перелік та основні результати впливу потужних факторів впливу;
- тенденції зміни ринкової ситуації;
- у якості приклада структури реального ринкового звіту перегляньте структуру аналізу ринку кліматичного обладнання в Україні.
2. Опис системи державного регулювання:
- положення чинної нормативної бази;
- податкове навантаження на суб'єкти цільової економічної сфери;
- необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
- правила проведення держзакупівель та участі у тендерах;
- озвучені наміри уряду щодо внесення змін до системи регулювання ринку.
Якщо ви не впевнені, які саме аналітичні блоки необхідні вам, зв'яжіться з нами – консультант поставить правильні запитання та запропонує відповідну структуру дослідження під ваші цілі та завдання – контакти.
3. Споживчі маркетингові дослідження, у тому числі й польові:
- портрет споживчої аудиторії;
- поширені у соціальному середовищі настрої, споживчі тренди;
- моделі поведінки покупців у звичайних магазинах та на електронних торгових майданчиках;
- ставлення споживачів до брендів та товарів;
- споживання в сегментах В2G та В2В;
4. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
- асортимент та властивості товарів, що конкурують;
- стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- конкурентні ризики для бізнесу;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.
5. Аналіз інвестиційного потенціалу та вигідності ринку:
- факторне порівняння ринкових ніш та зовнішніх ринків;
- карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT та PEST-аналізу;
- можливості для організації та розвитку бізнес-проектів.
Маркетингові дослідження можуть містити інші розділи відповідно до інтересів замовника. Детальніше дізнатися про зміст послуги та замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою.