259
Міні маркетингові дослідження: актуальні дані у короткий термін
Міні маркетингове дослідження являє собою аналітичний огляд, що містить статистичну інформацію та експертні висновки про ринок товарів або послуг.
Міні маркетингові дослідження корисні для:
- первинного ознайомлення з ринковими показниками та трендами;
- підготовки економічних розділів для наукових, юридичних та інших спеціалізованих досліджень;
- оновлення загальної інформації про стан сфери бізнесу для учасників ринку та інвесторів.
Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо перейти на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку.
Основними перевагами міні-маркетингових досліджень є:
- швидке проведення та отримання результатів;
- наявність усіх ключових статистичних даних;
- наявність загальних висновків про поточний стан та прогнози розвитку галузі.
З більш ніж з 2600 готовими дослідженнями ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів. Будь-який звіт може бути актуалізований та адаптований під цілі та завдання вашого підприємства чи бізнес-ідеї.
Міні маркетингові дослідження від компанії Pro-Consulting можуть включати:
- Основні показники ринку та тенденції:
- розрахунок ємності ринку в натуральному та грошовому вираженнях за обсягами виробництва, імпорту та експорту продукції;
- сегментацію ринку у ключових зрізах;
- аналіз впливу макроекономічних факторів, що впливають на ринок;
- ключові тренди розвитку бізнесу.
- Опис системи державного регулювання ринку:
- Оцінку конкурентного середовища:
- перелік та короткий опис діяльності провідних компаній на ринку;
- ринкові частки основних операторів;
- аналіз стратегій та бізнес-моделей суб'єктів, що конкурують.
- Міні маркетингове дослідження виробничої сфери:
- динаміка обсягів виробництва продукції в натуральному та грошовому вираженнях;
- основні виробники та їх частки ринку;
- інновації та технологічні зміни у виробництві;
- якщо ви все ще цього не зробили, збережіть посилання на повноцінну типову структуру дослідження ринку.
- Статистику зовнішньої торгівлі
- динаміка обсягів імпорту та експорту;
- географічна структура зовнішньоекономічних операцій;
- бар'єри та можливості для зовнішньої торгівлі цільовими товарами.
- Міні маркетингове дослідження споживання продукції ринку:
- сегментація споживчої аудиторії;
- аналіз споживчих вподобань та поведінки;
- основні чинники, що впливають на попит;
- якщо ви не впевнені у тому, якою має бути структура дослідження вашого ринку, зв'яжіться з нами – ми допоможемо скласти техзавдання на проведення аналізу ринку – контакти.
- Інвестиційний аналіз ринку:
- фінансові показники та рентабельність діючих гравців;
- ризики та бар'єри для реалізації бізнес-проектів.
- Висновки та рекомендації за результатами міні-маркетингового дослідження:
Замовивши міні-маркетингові дослідження в компанії Pro-Consulting, ви отримаєте:
- Економічність: міні-маркетингові дослідження вимагають менше часу і ресурсів у порівнянні з комплексним дослідженнями, що робить їх доступними навіть для невеликих компаній.
- Швидкість отримання результатів: такі дослідження дозволяють оперативно отримувати дані, що особливо важливо в умовах ринку, що динамічно змінюється.
- Цільову спрямованість: міні-маркетингові дослідження можуть бути зосереджені на конкретних аспектах бізнесу, що дозволяє глибше зрозуміти певні проблеми або можливості.
- Гнучкість: міні-маркетингові дослідження можуть проводитися в міру необхідності і адаптуватися під поточні потреби ініціатора.
Міні маркетингові дослідження ідеально підходять для інформаційної підтримки антикризового менеджменту, коли особливо важливими є своєчасність та оперативність проведення заходів.
Антикризове міні-маркетингове дослідження містить:
- Аналіз поточного стану та тенденцій розвитку напряму бізнесу.
- Короткостроковий прогноз зміни ємності ринку.
- Аналіз діяльності основних операторів ринку: використання каналів збуту, методи просування, зміни маркетингових стратегій.
- Поведінка споживачів: структура витрат, ставлення до товару чи послуги.
- Висновки та рекомендації щодо коригування бізнесу.
Замовити міні-маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting можна, скориставшись нашими контактними даними. Строк та вартість проведення аналізу ринку визначається за результатами узгодження технічного завдання.