Міні маркетингові дослідження: актуальні дані у короткий термін
259

Міні маркетингові дослідження: актуальні дані у короткий термін

Міні маркетингове дослідження являє собою аналітичний огляд, що містить статистичну інформацію та експертні висновки про ринок товарів або послуг.

Міні маркетингові дослідження корисні для:

  • первинного ознайомлення з ринковими показниками та трендами;
  • підготовки економічних розділів для наукових, юридичних та інших спеціалізованих досліджень;
  • оновлення загальної інформації про стан сфери бізнесу для учасників ринку та інвесторів.

Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо перейти на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку.

Основними перевагами міні-маркетингових досліджень є:

  • швидке проведення та отримання результатів;
  • наявність усіх ключових статистичних даних;
  • наявність загальних висновків про поточний стан та прогнози розвитку галузі.

З більш ніж з 2600 готовими дослідженнями ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів. Будь-який звіт може бути актуалізований та адаптований під цілі та завдання вашого підприємства чи бізнес-ідеї.

Міні маркетингові дослідження від компанії Pro-Consulting можуть включати:

  1. Основні показники ринку та тенденції:
    • розрахунок ємності ринку в натуральному та грошовому вираженнях за обсягами виробництва, імпорту та експорту продукції;
    • сегментацію ринку у ключових зрізах;
    • аналіз впливу макроекономічних факторів, що впливають на ринок;
    • ключові тренди розвитку бізнесу.
  2. Опис системи державного регулювання ринку:
  3. Оцінку конкурентного середовища:
    • перелік та короткий опис діяльності провідних компаній на ринку;
    • ринкові частки основних операторів;
    • аналіз стратегій та бізнес-моделей суб'єктів, що конкурують.
  4. Міні маркетингове дослідження виробничої сфери:
    • динаміка обсягів виробництва продукції в натуральному та грошовому вираженнях;
    • основні виробники та їх частки ринку;
    • інновації та технологічні зміни у виробництві;
    • якщо ви все ще цього не зробили, збережіть посилання на повноцінну типову структуру дослідження ринку.
  5. Статистику зовнішньої торгівлі
    • динаміка обсягів імпорту та експорту;
    • географічна структура зовнішньоекономічних операцій;
    • бар'єри та можливості для зовнішньої торгівлі цільовими товарами.
  6. Міні маркетингове дослідження споживання продукції ринку:
    • сегментація споживчої аудиторії;
    • аналіз споживчих вподобань та поведінки;
    • основні чинники, що впливають на попит;
    • якщо ви не впевнені у тому, якою має бути структура дослідження вашого ринку, зв'яжіться з нами – ми допоможемо скласти техзавдання на проведення аналізу ринку – контакти.
  7. Інвестиційний аналіз ринку:
    • фінансові показники та рентабельність діючих гравців;
    • ризики та бар'єри для реалізації бізнес-проектів.
  8. Висновки та рекомендації за результатами міні-маркетингового дослідження:

Замовивши міні-маркетингові дослідження в компанії Pro-Consulting, ви отримаєте:

  • Економічність: міні-маркетингові дослідження вимагають менше часу і ресурсів у порівнянні з комплексним дослідженнями, що робить їх доступними навіть для невеликих компаній.
  • Швидкість отримання результатів: такі дослідження дозволяють оперативно отримувати дані, що особливо важливо в умовах ринку, що динамічно змінюється.
  • Цільову спрямованість: міні-маркетингові дослідження можуть бути зосереджені на конкретних аспектах бізнесу, що дозволяє глибше зрозуміти певні проблеми або можливості.
  • Гнучкість: міні-маркетингові дослідження можуть проводитися в міру необхідності і адаптуватися під поточні потреби ініціатора.
    Міні маркетингові дослідження ідеально підходять для інформаційної підтримки антикризового менеджменту, коли особливо важливими є своєчасність та оперативність проведення заходів.

Антикризове міні-маркетингове дослідження містить:

  1. Аналіз поточного стану та тенденцій розвитку напряму бізнесу.
  2. Короткостроковий прогноз зміни ємності ринку.
  3. Аналіз діяльності основних операторів ринку: використання каналів збуту, методи просування, зміни маркетингових стратегій.
  4. Поведінка споживачів: структура витрат, ставлення до товару чи послуги.
  5. Висновки та рекомендації щодо коригування бізнесу.

Замовити міні-маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting можна, скориставшись нашими контактними даними. Строк та вартість проведення аналізу ринку визначається за результатами узгодження технічного завдання.

Дата розміщення: 19.12.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами