Маркетингові дослідження замовляють у компанії Pro-Consulting найрізноманітніші клієнти. Більшість становлять представники бізнесу - від великих компаній міжнародного та національного масштабу до середніх, малих підприємств і фізичних осіб. Бувають необхідні маркетингові дослідження й іншим типам замовників:
Кожне маркетингове дослідження проводиться за окремим технічним завданням і спрямоване на найкраще задоволення інформаційних потреб ініціатора. Ознайомитися з понад 2400 готовими аналізами ринків України та світу ви можете в каталозі готових проєктів.
Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам переглянути типову структуру дослідження ринку.
У більшості випадків у Pro-Consulting замовляють комплексні маркетингові дослідження, що охоплюють усі складові ринку.
Типове маркетингове дослідження включає:
Усі виконані маркетингові дослідження зберігаються в магазині готових проєктів Pro-Consulting і доступні для придбання.
Замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням можна, звернувшись до компанії телефоном або електронною поштою.