1018
Маркетинговий аналіз для інформаційної підтримки бізнесу
Підприємці, інвестори та інші зацікавлені особи мають можливість замовити в компанії Pro-Consulting маркетинговий аналіз для отримання відомостей про стан справ на споживчому ринку, що їх цікавить.
Маркетинговий аналіз дає уявлення про поточний стан ринку і можливість спрогнозувати його подальшу зміну. Найчастіше маркетинговий аналіз замовляють у рамках розроблення інвестиційних проєктів або ухвалення ключових управлінських рішень, таких як:
- випуск на ринок нового продукту;
- освоєння додаткового напряму діяльності;
- нарощування виробничої бази;
- створення каналів експорту або імпорту товарів;
- проведення великої рекламної кампанії;
- визначення або коригування маркетингової стратегії;
- виведення підприємства з кризи.
Далі в матеріалі ми розглянемо основні блоки ринкового звіту, але вже зараз пропонуємо вам ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.
За двадцятирічний період роботи Pro-Consulting маркетинговий аналіз різних ринків у нас замовляли понад 2,5 тисячі разів. Здебільшого клієнтів цікавить комплексний маркетинговий аналіз, який дає найповнішу картину ситуації на ринку, дає змогу відстежити вплив усіх чинників і виявити основні тренди.
Кожен маркетинговий аналіз виконується за індивідуальним технічним завданням клієнта і має ексклюзивний характер. Разом з тим, практично будь-який маркетинговий аналіз містить розділи:
- Загальні відомості про ринкову ситуацію:
- опис функціонування ринку;
- показники виробництва і зовнішніх поставок цільових товарів;
- ємність ринку, тенденція і прогноз її зміни;
- структура ринку за видами продукції, виробниками, імпортерами, географією поставок та іншими ознаками;
- істотні фактори впливу, тренди та проблеми розвитку галузі;
- більш повноцінне уявлення про наповнення звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом готового аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні або, наприклад, аналізу ринку сантехніки та плитки в Україні.
- Нормативні правила роботи на ринку:
- основні положення профільних законів і підзаконних актів;
- варіанти реєстрації підприємств;
- податки, збори, митні збори та інші види фіскального навантаження;
- умови отримання ліцензій і вимоги стандартів;
- порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах;
- концепції, плани, законопроекти, озвучені наміри щодо реформування системи державного регулювання ринку;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика вам необхідна для досягнення цілей і завдань вашого проєкту, зв'яжіться з нами - контакти - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення маркетингового аналізу.
- Споживчий маркетинговий аналіз:
- профіль цільової аудиторії замовника дослідження;
- купівельна спроможність і настрої споживачів;
- ступінь задоволеності покупців представленими на ринку цільовими товарами;
- ставлення споживачів до певних продуктів і брендів;
- умови лояльності покупців;
- ключові запити споживачів до пошукових систем;
- моделі поведінки на офлайнових та онлайнових торговельних майданчиках;
- споживання цільової продукції бізнес- і державним секторами.
- Оцінка ефективності способів реалізації продукції:
- Конкурентний маркетинговий аналіз:
- рейтинг і характеризуючі дані головних конкурентів замовника;
- розподіл і порівняння ринкових часток;
- застосовування на ринку стратегії конкурентної боротьби, результати її реалізації;
- асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони товарів конкурентів;
- шляхи збереження і зміцнення ринкової позиції, підвищення конкурентоспроможності;
- ризики і бар'єри для бізнесу замовника, створювані конкурентами.
- Оцінка інвестиційного потенціалу напряму бізнесу:
- узагальнена карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PESTLE- аналізу;
- факторний маркетинговий аналіз ринкових ніш і зовнішніх ринків;
- можливості для реалізації та розвитку бізнес-проектів.
Клієнт може включати в технічне завдання на маркетинговий аналіз напрями дослідження відповідно до своїх потреб. Наприклад, виробники можуть отримати виробничий маркетинговий аналіз, а суб'єкти ЗЕД - маркетинговий аналіз зовнішньої торгівлі цільовими товарами.
Ознайомитися з повною типовою структурою, умовами надання послуги та замовити маркетинговий аналіз можна, скориставшись нашими контактними даними.