Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 22 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сантехніки в Україні. Показано основні показники ринку за 5 років. Проаналізовано ємність українського ринку сантехніки, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано виробництво керамічної плитки та керамічних санітарно-технічних виробів. Досліджено зовнішню торгівлю сантехнікою в Україні.
Керамічна плитка та інші облицювальні матеріали – це загальна категорія, що об’єднує основні види керамічних облицювальних матеріалів, зокрема керамічні плитки для стін, підлоги, камінів, мозаїчні плитки тощо. Керамічна плитка є штучним матеріалом, що виробляється шляхом додавання до глиняного розчину кварцового піску, алюмосилікатів кальцію, магнію, карбонатів та інших речовин.
Санітарно-технічні вироби – це об’єднана категорія, до якої включені такі види товарів як раковини, ванни, біде, унітази, зливні бачки, пісуар, керамічні меблі, інші керамічні вироби. Ці види продукції об’єднані в єдиний товарний сегмент за двома основними ознаками: матеріалом виготовлення та схожими функціями. Це глазуровані вироби, які виготовлені з суміші білих глин і мінералів, випалені за високої температури і призначені для санітарно-гігієнічного та господарського використання.
Рівень конкуренції на роздрібному ринку товарів Задіяних сегментів є високим в усіх областях України. В кожній області існує щонайменше десятки компаній зі схожими частками ринку. Найбільші 10 операторів не контролюють менше половини всього ринку області. Кількість продавців в регіоні має тісний зв’язок з чисельністю населення, купівельною спроможністю тощо. Також інтенсивність конкуренції в обласних центрах та великих містах в областях є більшою, ніж в містах з нижчою чисельністю населення.
В 2022-2023 роках конкуренція в розрізі областей України значно змінилась внаслідок військової агресії. Найбільше продажі зменшились в регіонах, що наближені до росії та/чи знаходяться біля зони активних бойових дій. В цей же час інтенсивність конкуренції в центрально-західній частині України майже не змінилась (максимум падіння 1-2%). Падіння споживання продукції позначилось на зменшенні обсягів продажів як основних регіональних операторів, так і всіх інших. Частка найбільших операторів в 2022 році дещо зросла за рахунок більшої кількості продукції, ширшого асортименту, впізнаваності компаній та можливості поставити продукцію в короткі терміни через наявність більших обсягів товару на складі. Однак вже в 2023 році ситуація більше стабілізувалась, майже всі підприємства відновили роботу, прямі імпортери збільшили імпорт, а загальне падіння реалізації товарів стало характерним для всіх гравців на ринку, як основних операторів, так і компаніях з часткою менше 0,1%.
Ринок сантехніки знаходиться у стадії зрілості та перебуватиме на цій стадії ще як мінімум десятки років. Диференціація продукції на ринку є доволі великою. У 2022 році спостерігався спад на ринку, що пов’язано з загальним спадом будівництва та ремонтних робіт. Незважаючи на погіршення ділової активності в 2022 році у порівнянні з 2021 роком, в 2023 році, в порівнянні з 2022 роком, загалом спостерігаються більш позитивні очікування ділової активності підприємств будівництва та ремонтних робіт. Надалі ринок залежить переважно від військово-політичної ситуації, що впливає на більшість процесів в країні, в тому числі на соціально-економічний фактор. Надалі ринок залежить переважно від військово-політичної ситуації, що впливає на більшість процесів в країні, в тому числі на соціально-економічний фактор. Також є перспективи для збільшення обсягів виробництва для експорту продукції за кордон.
1. Загальний огляд кожного з Задіяних сегментів
2. Обсяг кожного Задіяного сегменту
3.1 Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.2 Основні покупці (споживачі)
3.3 Можливі конкуренти
4.Оцінка рівня конкуренції на кожному Задіяному сегментів (високий, помірний, незначний), окремо по кожному Періоду, із обґрунтуванням відповіді
5.Оцінка рівня конкурентного тиску у кожний з Періодів, із обґрунтуванням відповіді
6.Опис структури попиту по кожному Задіяному сегменту, в тому числі
-Оцінки фази розвитку кожного із Задіяних сегментів
-Опис переваг для покупців (наприклад, належність товарів до бренда, надання супутніх послуг до і після здійснення покупки, надання повного спектра продукції, наявність ефекту мережевої вигоди, тощо)
-Можливості здійснити сегментацію покупців на різні групи з описом типового покупця для кожної групи
7.Опис бар’єрів вступу на кожен з Задіяних сегментів по кожному з Періодів
8. Оцінка ефекту запланованої трансакції, ознаки проблемності за ННІ (індекс Херфіндаля-Хіршмана)
1. Коди КВЕД та УКТЗЕД товарів Задіяних сегментів
2. Відкритість ринку Задіяних сегментів в Україні у 2021 – 2023 рр., %
3. Оцінка обсягу ринку по кожному Задіяному сегменту в Україні
на ринку оптової торгівлі в 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. м2, тис. шт.
4. Оцінка обсягу ринку по кожному Задіяному сегменту в Україні на ринку оптової торгівлі в 2021-2023 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
5. Оцінка обсягу ринку сантехніки по кожному Задіяному сегменту в Україні на ринку роздрібної торгівлі в 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. м2, тис. шт.
6. Оцінка обсягу ринку сантехніки по кожному Задіяному сегменту в Україні
на ринку роздрібної торгівлі в 2021-2023 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
7. Оцінка ємності ринку сантехніки по кожному Задіяному сегменту в Україні на ринку роздрібної торгівлі по областях в 2021-2023 рр., в грошовому вираженні, млн грн.
8. Частки основних операторів ринку керамічної плитки в Україні на оптовому ринку в 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, %
9. Частка основних операторів на ринку керамічних санітарно-технічних виробів в Україні на оптовому ринку в 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, %
10. Частка основних операторів ринку керамічної плитки в Україні на роздрібному ринку в 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, %
11. Частка основних операторів ринку керамічних санітарно-технічні виробів в Україні на роздрібному ринку в 2021-2023 рр., в натуральному вираженні, %
12. Індекс концентрації на ринку Задіяних сегментів в 2021 –2023 рр.; коефіцієнт концентрації CR4
13. Основні індекси конкуренції на ринку Задіяних сегментів у 2021 – 2023 рр.; інтенсивність конкуренції, розрахована на підставі ступеня схожості часток конкурентів, %
14. Індекс Херфіндаля-Хіршмана на ринку Задіяних сегментів у 2019-2023 рр., %
15. Індекс Розенблюта на ринку Задіяних сегментів у 2019-2023 рр., %
16. Оцінка рівня конкуренції (високий, помірний, незначний) на ринку Задіяних сегментів в період 2021 –2023 року
17. Оцінка фази розвитку ринку по кожному Задіяному сегменту
18. Бар’єри та витрати на зміну постачальника на ринку
19. Регіональна структура споживання на ринку Задіяних сегментів, в грошовому вимірі, %
20. Оцінка проблемності Запланованої Трансакції за ННІ (індекс Херфіндаля-Хіршмана)
21. Очікуваний сукупний середньорічний темп зростання (CAGR) виробництва в Задіяних сегментах в 2024-2028 рр., в натуральному вираженні, %
22. Виділення факторів впливу та їх питомої ваги на прогнозну модель ціни
на товари Задіяних сегментів в Україні в 2024-2025 роках
1. Рівень конкуренції на роздрібному ринку товарів Задіяних сегментів в 2023 році: інтенсивність конкуренції, розрахована на підставі ступеня схожості часток конкурентів, %