Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку плитки та сантехніки у Молдові. У ході аналізу було оцінено ємність ринку у 2019 – 1пол. 2021 р., у розрізі виділених видів, визначено основних гравців ринку (ТОП-3), виділено ТОП-20 торгових марок у розрізі плитки та сантехніки окремо, ТОП-5 країн за географічною структурою імпорту, виділено імпорт з України, запропоновано систему знижок для різних категорій клієнтів.
Керамічна плитка – популярний оздоблювальний матеріал, що використовується для облицювання як стінових поверхонь, так і поверхонь для підлоги. Завдяки опірності вологості та температурним умовам плитка активно застосовується у створенні дизайну ванних кімнат. У Молдові у продажу представлена переважно плитка іноземного виробництва.
Сантехніка – це вироби, призначені для ванних кімнат та вбиральнь: ванни, душові кабіни, раковини, біде та ін., - та допоміжні сполучні елементи, необхідні для їх встановлення: змішувачі, труби, канали, крани, шланги тощо. Згідно з даними Національного Бюро Статистики Республіки Молдова, у 2020 році було внутрішньо вироблено 29 881 шт. виробів пластикової сантехніки. Дані щодо сантехніки з інших матеріалів не надаються. Враховуючи також незначні обсяги експорту, обсяги продажів характеризуються переважно імпортними показникам
1. Загальна інформація про Молдову (ВВП, кількість населення, кількість населення Кишинів, ВВП на душу населення в Кишиніві, рівень інфляції, динаміка курсу валют) за 2019-1 пол. 2021 р.
2. Обсяг ринку та динаміка плитки з імпорту до Молдови (метри квадратні). Оцінка обсягів продажу всередині країни
3. Обсяг ринку та динаміка сантехніки з імпорту до Молдови (штуки). Оцінка обсягів продажу всередині країни
4. Основні гравці ринку (Дистриб'ютори, Імпортери) з плитки та сантехніки окремо.
5. Топ 3 компанії імпортерів та дистриб'юторів на підставі даних за обсягом імпорту та виробництва:
˗ кількість салонів
˗ кількість квадратних метрів у їх салонах (торгові площі)
˗ перелік торгових марок
˗ опис клієнтів щодо наявності даних
˗ річні обороти у грошовому еквіваленті
6.ТОП 20 у розрізі торгових марок – плитка (квадратні метри + грошовий еквівалент)
7.ТОП 20 у розрізі торгових марок – сантехніка (штуки + грошовий еквівалент)
8. Топ 5 країн за географічною структурою імпорту (окремо по плитці, окремо за сантехнікою). У розрізі квадратних метрів, штук та грошовому еквіваленті. Виділення імпорту з України.
9. Система цін та знижок при продажі різним категоріям клієнтів: кінцевий споживач, виконроб, архітектор, оцінка.
1.1. Основні макроекономічні показники Молдови, 2019-2020 рр.
2.1. Обсяг ринку плитки з імпорту до Молдови в натуральному вираженні, 2019-1п2021 рр., млн м²
3.1. Обсяг ринку сантехніки з імпорту до Молдови в натуральному вираженні,
2019-1п2021 р., шт.
4.1. Основні гравці ринку
5.1. Торгові марки компанії Vitasanmax
6.1. ТОП 20 у розрізі торгових марок плитки, у грошовому та натуральному вираженні
7.1. ТОП 20 у розрізі торгових марок сантехніки, у грошовому та натуральному вираженні
8.1. Топ 5 країн за географічною структурою імпорту по плитці, в натуральному та грошовому вираженні
8.2. Топ 5 країн за географічною структурою імпорту по плитці, в натуральному та грошовому вираженні
9.1. Розрахунок знижок для роздрібних та оптових покупців
1.1. Динаміка ВВП на душу населення Молдови, 2019-1 пол. 2021 рр., дол США
1.2. Динаміка рівня інфляції в Молдові за місяцями 2020 – 1 пол. 2021 р., %
1.3. Динаміка населення Молдови, 2016-2020 рр., млн. осіб